Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Ρούλα Πισπιρίγκου Βασιλιάς Κάρολος της Αγγλίας Κέιτ Μίντλετον
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

ΟΛΠΑ: Το τμήμα του Βόρειου Λιμένα από την Άστιγγος μέχρι την πύλη 7 προορίζεται για την εξυπηρέτηση κρουαζιερόπλοιων

ΟΛΠΑ: Το τμήμα του Βόρειου Λιμένα από τη...

Εμείς, στον ΟΛΠΑ, έχουμε επιλέξει να βοηθήσουμε για να κρατηθεί ζωντανή η ελληνική κρουαζιέρα και να σωθούν χιλιάδες θέσεις εργασίας, αναφέρει ανακοίνωση - απάντηση στον Δήμο Πατρέων

Από τον ΟΛΠΑ ΑΕ εκδόθηκε ανακοίνωση που απαντά στο Δήμο Πατρέων και σε τοποθέτηση της Δημοτικής αρχής Πελετίδη που ζητά την απομάκρυνση κρουαζιερόπλοιου, το οποίο είναι ελλιμενισμένο στο Βόρειο Λιμάνι της Πάτρας.

Η ανακοίνωση του ΟΛΠΑ είναι η εξής:

Διαβάσαμε με έκπληξη την τοποθέτηση της Δημοτικής Αρχής, η οποία ζητάει όψιμα από τον ΟΛΠΑ ΑΕ να κινήσει τις διαδικασίες για την απομάκρυνση του κρουαζιερόπλοιου που είναι ελλιμενισμένο στο Βόρειο Λιμάνι της Πάτρας.

Γνωρίζουν πολύ καλά τα μέλη της Δημοτικής Αρχής ότι ο λόγος που έχει ελλιμενιστεί εκεί προσωρινά το κρουαζιερόπλοιο είναι η πανδημία και πως οι λιμενικές υποδομές της χώρας μας είναι εκείνες που θα τα φιλοξενήσουν μέχρι να περάσει η υγειονομική κρίση.

Να ενημερώσουμε την Δημοτική Αρχή, αν δεν το γνωρίζει, ότι από την έναρξη λειτουργίας του νέου λιμένα, το 2011, το τμήμα του Βόρειου Λιμένα από την προβλήτα της Άστιγγος  μέχρι την πύλη Νο 7 προορίζεται για την εξυπηρέτηση κρουαζιερόπλοιων. Μάλιστα, η συγκεκριμένη θέση στην οποία βρίσκεται το κρουαζιερόπλοιο είναι η προβλεπόμενη με βάση το εγκεκριμένο master plan του Λιμένα που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ, το 2017.

Για να μην λέμε όμως πολλά, τα οποία είναι γνωστά και αυτονόητα, η θέση του ΟΛΠΑ ΑΕ είναι ότι εκτός από «τα συμφέροντα και τα κέρδη των μεγαλοεπιχειρηματιών», υπάρχουν και οι εργαζόμενοι του συγκεκριμένου κρουαζιερόπλοιου και γενικότερα του κλάδου. Συμφωνούμε ότι η κρουαζιέρα αποτελεί σημαντικό κομμάτι της ελληνικής ναυτιλίας και κατά συνέπεια της εθνικής οικονομίας ή όχι; Δεν πρέπει να στηριχθεί ο κλάδος και οι εργαζόμενοι στην ελληνική κρουαζιέρα μέχρι να επανεκκινήσει αυτή;

Χιλιάδες ναυτικοί  περιμένουν να ξεκινήσει και πάλι η κρουαζιέρα για να ζήσουν τις οικογένειές τους. Αν δεν βοηθήσουν τώρα τα μεγάλα ελληνικά λιμάνια, όπως είναι αυτό της Πάτρας, να μείνει ζωντανός ο κλάδος,  πως θα διασωθούν οι χιλιάδες θέσεις εργασίας του τουρισμού κρουαζιέρας;

Προτιμά η Δημοτική Αρχή να χάσουν τη εργασία τους ή να τεθούν σε αναστολή 35 εργαζόμενοι με το πρόσχημα ότι στερεί από ορισμένους τη θέα προς τη θάλασσα; Πιστεύει η Δημοτική Αρχή ότι έχουν την πολυτέλεια οι ναυτικοί μας να χάνουν θέσεις εργασίας και μεροκάματα;

Η θέση του ΟΛΠΑ ΑΕ απέναντι σε αυτά τα ερωτήματα είναι ξεκάθαρη: Δεν πρέπει να χαθεί ούτε μια θέση εργασίας!

Η Δημοτική Αρχή ισχυρίζεται πως το κρουαζιερόπλοιο ενοχλεί. Ποιον ενοχλεί; Πως ενοχλεί; Κρύβει την θέα σε κάποιους; Το να βάζουμε διλλήματα, ορισμένες φορές, βοηθάει στο να ισχυροποιήσουμε τις απόψεις μας. Να βάλουμε λοιπόν κι εμείς στο δημόσιο διάλογο ένα δίλλημα: Τι είναι πιο σημαντικό; Να φύγει το κρουαζιερόπλοιο από το βόρειο λιμάνι επειδή κρύβει τη θέα σε κάποιους ή να βοηθήσουμε για να κρατηθεί ζωντανή η ελληνική κρουαζιέρα και να σωθούν χιλιάδες θέσεις εργασίας; Εμείς, στον ΟΛΠΑ, έχουμε επιλέξει το δεύτερο…

Ακούμε συχνά να λέγεται ότι θέλουμε να γίνει το λιμάνι της Πάτρας home port για την κρουαζιέρα. Για την διοίκηση του ΟΛΠΑ είναι και αυτός ένας από τους στόχους που έχουν τεθεί. Φανταστείτε τι μήνυμα στέλνουμε στον κλάδο, αν δεν τον βοηθήσουμε σε μια από τις πιο δύσκολες στιγμές που περνάει…

Παρά την ατυχή παρέμβασή της, η Δημοτική Αρχή θα πρέπει να καταλάβει ότι σε αυτή την μάχη κατά της πανδημίας και των επιπτώσεων που προκαλεί, είμαστε όλοι στο ίδιο μέτωπο. Αντί να πυροβολούμε τα πόδια μας, ας προσπαθήσουμε να βρούμε λύσεις, πάντα με σεβασμό στην διαφορετική προσέγγιση.

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις