Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Φτάνει στην "πόρτα" της Πάτρας η ηλεκτροκίνηση του τρένου

Φτάνει στην "πόρτα" της Πάτρας...

Μέχρι το Πάσχα προκηρύσσεται η ηλεκτροκίνηση του τρένου Αίγιο-Ρίο

Σημαντικές εξελίξεις αναμένονται μέχρι το Πάσχα για την σιδηροδρομικής γραμμή στο κομμάτι από τη Ροδοδάφνη Αιγίου μέχρι το Ρίο της Πύτρας.

Μετά την διεξαγωγή των διαγωνισμών για την ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Λάρισα-Βόλος και τη σηματοδότηση στο τμήμα Θεσσαλονίκη-Ειδομένη, η ΕΡΓΟΣΕ προετοιμάζει δύο ακόμα έργα.

Πρόκειται για: 

-την εργολαβία ολοκλήρωσης και λειτουργίας της νέας διπλής γραμμής Αίγιο (Ροδοδάφνη)-Ρίο.

- τη Β`φάσης του Κεντρικού Σταθμού της Αθήνας και

Σύμφωνα με πληροφορίες, τα δύο έργα θα προκηρυχθούν μέχρι το Πάσχα. Η ΕΡΓΟΣΕ μέσα στο έτος θα βάλει μπρος όλες τις εργολαβίες που έχουν χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ 2014-2020.

Τα δύο αυτά έργα είναι το κάθε ένα σημαντικό για τους δικούς του λόγους.

Αίγιο-Ρίο

Το έργο ολοκλήρωσης και θέσης σε λειτουργία του τμήματοςς Αίγιο-Ρίο, όπως γράφει το ypodomes.com είναι το πλέον σημαντικό έργο για το εθνικό μας δίκτυο. Η εργολαβία αφορά την εγκατάσταση γραμμών, ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης, ETCS αλλά και την κατασκευή των νέων σταθμών του τμήματος.

Στο τμήμα αυτό, είναι σε εξέλιξη δύο εργολαβίες που προετοιμάζουν το έδαφος (υποδομή) κάτω από τις γραμμές και ως εκ τούτου έχουν συντελεστεί όλες οι απαραίτητες απαλλοτριώσεις.

Όταν ολοκληρωθεί το έργο το σύγχρονο ηλεκτροκίνητο τρένο θα μπορεί να φτάσει στην πόρτα της Πάτρας, δηλαδή στο Ρίο. Το κόστος του έργου αγγίζει τα 130 εκατ. ευρώ.

Ο σταθμός της Αθήνας 

Το έργο της Β` φάσης του Κεντρικού Σταθμού της Αθήνας αφορά την αναβάθμιση των υπόλοιπων αποβαθρών του σταθμού αλλά και την υπόγεια σύνδεση με τον σταθμό Μετρό “Σταθμός Λαρίσης” ο οποίος βρίσκεται ακριβώς έξω από τον σιδηροδρομικό σταθμό.

Το έργο με την ολοκλήρωση του θα διαμορφώσει ένα πιο σύγχρονο και λειτουργικό περιβάλλον στον κεντρικό σταθμό της Αθήνας ο οποίος όμως είναι κτιριακά και λειτουργικά υποβαθμισμένος λόγω παλαιότητας. To κόστος του έργου αγγίζει τα 50 εκατ. ευρώ.

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις