Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Ρούλα Πισπιρίγκου Βασιλιάς Κάρολος της Αγγλίας Κέιτ Μίντλετον
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Οι εργασίες που έκαναν το 2020 οι Έλληνες στα σπίτια τους

Οι εργασίες που έκαναν το 2020 οι Έλληνε...

Η πλατφόρμα εξεύρεσης επαγγελματιών douleutaras.gr κάνει τον απολογισμό του 2020

Το 2020 υπήρξε ένα έτος με πολύ lockdown και αναμφίβολα με αμέτρητες ειδήσεις για τον κορωνοϊό. Όμως, ακόμη και σε αυτή την πρωτόγνωρη συγκυρία, οι Έλληνες δεν παραμέλησαν τα σπίτια τους και προσπάθησαν, μέσα στα πλαίσια που όριζε ο νόμος κάθε φορά, να κάνουν όλες τις απαραίτητες εργασίες συντήρησης για τις κατοικίες τους, ενώ δεν ήταν λίγοι κι εκείνοι που χρειάστηκε ή θέλησαν να μετακομίσουν εν μέσω καραντίνας.
Η πλατφόρμα εξεύρεσης επαγγελματιών douleutaras.gr κάνει τον απολογισμό του 2020 αναλύοντας τα 250.000 αιτήματα που έλαβε σε Αθήνα & Θεσσαλονίκη, παρουσιάζοντας τις τάσεις και τη συμπεριφορά των καταναλωτών σε αυτή την ιδιαίτερη χρονιά, στην οποία χρειάστηκαν περισσότερο από ποτέ τις υπηρεσίες αξιολογημένων επαγγελματιών για το σπίτι.

Ακολουθούν τα στοιχεία. 

Οι 10 πιο δημοφιλείς εργασίες για το Σπίτι το 2020

-Μετακόμιση εντός του ίδιου νομού
-Υδραυλικές εγκαταστάσεις/βλάβες
-Εγκατάσταση/Συντήρηση κλιματιστικού
-Ελαιοχρωματισμοί
-Ηλεκτρολογικές βλάβες/εργασίες
-Ξυλουργικές εργασίες
-Κουφώματα
-Τέντες
-Πλακάκια/Μάρμαρα
-Εγκατάσταση/Επισκευή πλυντηρίου ρούχων

Οι εργασίες με τη μεγαλύτερη αύξηση σε ζήτηση σε σχέση με το 2019

-Τοποθέτηση/Επισκευή εσωτερικών πορτών: +123%
-Ξυλουργικές εργασίες: +108%
-Εγκατάσταση/Επισκευή απορροφητήρα: +96%
-Τζάκια: +89%
-Service οικιακών συσκευών: +77%
-Απολύμανση/Απεντόμωση/Μυοκτονία: +74%
-Κάγκελα/Μεταλλικές κατασκευές: +73%
-Θέρμανση: +61%
-Τζάμια/Υαλοπίνακες/Πλέξιγκλας: +53%
-Πέργκολες: +49%

Τι ξοδέψαμε ανά κατηγορία εργασιών;

Σύμφωνα με τα στοιχεία, το μέσο ποσό που δαπάνησαν οι χρήστες το 2020 ανά κατηγορία ήταν:

Επείγουσες Εργασίες: €53
Μετακομίσεις: €333
Τεχνικές εργασίες: €346
Ανακαινίσεις: €2.717

Τι έκανε ο Έλληνας το διάστημα που έμεινε σπίτι;

Στο πρώτο lockdown (Μάρτιο - Μάιο) δεν αποτελεί έκπληξη που οι εργασίες απολύμανσης σημείωσαν αύξηση ζήτησης της τάξης του 238% συγκριτικά με το ίδιο διάστημα το 2019, γεγονός που οφείλεται στη “θωράκιση” των κατοικιών και των επαγγελματικών χώρων κατά του Covid-19.

Ανοδική πορεία παρουσίασαν και οι επισκευές οικιακών συσκευών (κουζίνα, ψυγείο, πλυντήριο) καθώς αυξήθηκαν κατά 150% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Αυτό οφείλεται στη συνεχή παραμονή των καταναλωτών στον χώρο του σπιτιού και συνεπώς στη μεγαλύτερη χρήση των οικιακών συσκευών τους.

Αξιοσημείωτη, επίσης, είναι και η άνοδος των αιτημάτων που αφορούσαν την αναβάθμιση των εξωτερικών χώρων του σπιτιού (κήπος/μπαλκόνι), με τις κατηγορίες πέργκολες (+87%), τέντες (+54%) και κάγκελα/μεταλλικές κατασκευές (+44%) να ξεχωρίζουν.

Οι εργασίες με τη μεγαλύτερη αύξηση ζήτησης στο 1ο lockdown

Απολύμανση/Απεντόμωση/Μυοκτονία: +238%
Service οικιακών συσκευών: +150%
Πέργκολες: +87%
Τέντες: +54%
Κάγκελα/Μεταλλικές κατασκευές: +44%
Αντίθετα, στο δεύτερο lockdown (Νοέμβριο - Δεκέμβριο) παρατηρήθηκε μια εντελώς διαφορετική συμπεριφορά με τους περισσότερους καταναλωτές να δίνουν έμφαση σε εργασίες βελτιωτικής φύσεως σε συγκεκριμένους χώρους του σπιτιού. Εδώ, αξίζει να σημειωθεί ότι οι ανακαινίσεις μπάνιου αυξήθηκαν κατά 355% συγκριτικά με το πρώτο lockdown, ενώ οι ανακαινίσεις κουζίνας σημείωσαν αύξηση ζήτησης κατά 125%.

Μάλιστα, ανοδική πορεία παρουσίασαν τόσο οι εργασίες που αφορούσαν τοποθετήσεις/επισκευές εσωτερικών πορτών (+225%) όσο και οι ξυλουργικές εργασίες (+121%). Επίσης, οι κατασκευές με γυψοσανίδα (χωρίσματα, ψευδοροφές), σημείωσαν αύξηση ζήτησης κατά 95% συγκριτικά με το διάστημα του προηγούμενου lockdown, αφού μεγάλο ποσοστό προέβη σε αναδιαμόρφωση εσωτερικών χώρων.

Οι εργασίες με τη μεγαλύτερη αύξηση στο 2ο lockdown, συγκριτικά με το 1ο lockdown

Ανακαίνιση Μπάνιου: +355%
Τοποθέτηση/Επισκευή εσωτερικών πορτών: +225%
Ανακαίνιση Κουζίνας: +125%
Ξυλουργικές εργασίες: +121%
Γυψοσανίδες/Χωρίσματα/Ψευδοροφες: +95%

Όπως αναφέρει η ανακοίνωση του douleutaras.gr, από τα παραπάνω στοιχεία φαίνεται ότι το διάστημα του εγκλεισμού ο κόσμος, λόγω της μεγάλης του παραμονής στο σπίτι, παρατήρησε περισσότερο τα «κακώς κείμενα» της εστίας του και αποφάσισε να προβεί σε βελτιωτικές αλλαγές με τη βοήθεια αξιολογημένων επαγγελματιών. Ακόμη, φαίνεται μέσα από τα αιτήματα στην πλατφόρμα ότι το σπίτι απέκτησε μεγαλύτερη βαρύτητα στο μυαλό του κόσμου, αποτελώντας ταυτόχρονα σημείο χαλάρωσης, εργασίας, διασκέδασης και συνάντησης, με όλο και περισσότερους καταναλωτές να προχωρούν σε αναβάθμιση συγκεκριμένων χώρων στο σπίτι.

πηγη

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις