Back to Top
#TAGS Αιγιάλεια Δελτίο Ειδήσεων Κορωνοϊός Πανελλήνιες Εξετάσεις 2020 Αγιά Σοφιά ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
Εξάπλωση κορωνοϊού Χάρτης

ΑΠΟΨΕΙΣ

/

"Λίστα Πέτσα": σκανδαλώδης η κατανομή των 20 εκ. ευρώ

"Λίστα Πέτσα": σκανδαλώδης η κ...

Θέμα "μαγειρέματος" θέτει η αντιπολίτευση

Διαβάζοντας τη λίστα που έδωσε στη δημοσιότητα η κυβέρνηση με τα χρήματα που μοιράστηκαν στα Μέσα Ενημέρωσης, καταλαβαίνεις γιατί την έκρυβε.

Ένα είναι ξεκάθαρο: Ότι σε όλη την Ελλάδα, η κυβέρνηση ενίσχυσε σκανδαλωδώς Μέσα Ενημέρωσης που είναι δεμένα στο άρμα επιρροής της, δηλαδή σε Μέσα που δεν τής ασκούν κριτική.

Η κυβέρνηση οφείλει σήμερα κιόλας να εξηγήσει ποια ήταν τα κριτήρια με τα οποία κατανεμήθηκαν τα χρήματα. Κριτήρια αντικειμενικά, δίκαια και αξιοκρατικά. Γιατί μια πρώτη ματιά στη λίστα βγάζει μάτια και πείθει και τον πλέον δύσπιστο ότι τα χρήματα πήγαν σε «υμνητές» και «κολλητούς». Και συμπτωματικά πολλοί από αυτούς τους πλουσιοπάροχα επιδοτούμενους «κολλητούς» έχουν μηδενική επισκεψιμότητα, θεαματικότητα ή αναγνωσιμότητα σε σχέση με άλλα ΜΜΕ που είτε «αποκλείστηκαν», είτε έλαβαν ποσά τόσο χαμηλά που είναι αναντίστοιχα της δυναμικής τους.

Επί παραδείγματι, με ποια κριτήρια site που η διεθνής μηχανή μέτρησης επισκεψιμότητας similarweb το κατατάσσει στη θέση 1.550 λαμβάνει 30.000 ευρώ, site που βρίσκεται στη θέση 201 λαμβάνει 120.000 ευρώ και site που βρίσκεται στη θέση 182 της κατάταξης παίρνει 3.000 ευρώ; Και τέτοιες περιπτώσεις, δεκάδες μέσα στη λίστα.

Αν η κυβέρνηση κάνει ότι δεν ακούει, δεν υπάρχει εισαγγελέας, να διατάξει έρευνα για τα κριτήρια που κατανεμήθηκαν τα κονδύλια; 

Ειδικά δε στο χώρο των sites θα είχε ενδιαφέρον στο πλαίσιο της έρευνας να κληθούν και όλα τα Μέσα που πήραν χρήματα, για να πιστοποιήσουν με επίσημα στοιχεία την επισκεψιμότητά τους αλλά ακόμα και την υπόστασή τους ως επιχειρήσεις (γιατί κάποια από αυτά, έχουν έναν εργαζόμενο, το αφεντικό!);

Στο χώρο του διαδικτύου (των sites) το πάρτι που στήθηκε ήταν …απολαυστικό. Ουκ ολίγοι (προφανώς) «κολλητοί» έκαναν γερό ταμείο.

Μεταξύ άλλων, η κυβέρνηση έκανε το εξής «κολπάκι» για να σπρώξει χρήματα σε ευνοούμενούς της: Έδωσε χρήματα σε κανάλια, εφημερίδες, ραδιόφωνα, έδωσε επιπλέον χρήματα και για τα sites που διαθέτουν αυτά τα Μέσα (χωρίς να εξετάσει αν τα εν λόγω sites έχουν ροή ειδήσεων ή όχι).

ΥΓ

1. Οι δημόσιοι φορείς υποχρεούνται να διανέμουν το 30% των διαφημιστικών κονδυλίων στα ΜΜΕ της περιφέρειας. Ισχύει αυτό στη λίστα Πέτσα;

2. Οι δημόσιοι φορείς υποχρεούνται να διανέμουν τη διαφημιστικά κονδύλια σε ΜΜΕ που είναι εγγεγραμμένα στο Μητρώο online media. Ισχύει αυτό στη λίστα Πέτσα;

3. Θα πρέπει ο κ. Πέτσας να μας πει τι έδειξε ο ποιοτικός (;;;) έλεγχος που έκανε τις τελευταίες 90 μέρες. Πρέπει να δημοσιοποιήσει άμεσα και ρητά τις αρχικές εντολές διαφημιστικής καταχώρησης, καθώς και τις αρχικές τιμολογήσεις. Κάθε άλλο εκλαμβάνεται ως παραποίηση. Σε κάθε άλλη περίπτωση εξυπακούεται ότι τίθεται θέμα μαγειρέματος. 

4.Χαιρόμαστε που εμείς στο thebest.gr ενώ είμαστε το μεγαλύτερο περιφερειακό ΜΜΕ, είμαστε τελευταίοι στη λίστα Πέτσα. Είμαστε το site που βρίσκεται στη θέση 182 της similarweb και έλαβε 3.000 ευρώ, την ώρα που το site με κατάταξη 201, έλαβε 120.000 ευρώ και site με κατάταξη 1.550 έλαβε 30.000 ευρώ.

5. Η καμπάνια θα μπορούσε να παίξει παντού δωρεάν για ένα τόσο σοβαρό κοινωνικό θέμα...

 

* Τα κείμενα που φιλοξενούνται στη στήλη «Απόψεις» του thebest.gr απηχούν τις απόψεις των συγγραφέων και όχι του portal.

Απόψεις