Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Παρέμβαση του Ν. Φαρμάκη: «Υποδομές που θα έπρεπε να έχουν δημιουργηθεί προ πολλού, ακόμα εκκρεμούν»-ΔΕΙΤΕ ΒΙΝΤΕΟ

Παρέμβαση του Ν. Φαρμάκη: «Υποδομές που ...

Ο Περιφερειάρχης μιλώντας στο 8ο Περιφερειακό Συνέδριο στην Achaia Clauss υπογράμμισε την υστέρηση της Δυτ. Ελλάδας σε υποδομές

Στην υστέρηση που παρουσιάζει η Δυτική Ελλάδα από πλευράς υποδομών εστίασε ο Περιφερειάρχης Νεκτάριος Φαρμάκης, σε παρέμβασή του την Παρασκευή 3 Ιουλίου 2020, στο 8ο Regional Growth Conference 2020, στην ενότητα «Περιφερειακή Πολιτική και Νέες Υποδομές», με κεντρικό ομιλητή τον Yπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή.

«Φαντάζομαι ότι συμφωνείτε κύριε υπουργέ και αγαπητοί φίλοι ότι η Ελλάδα, παρά τα όποια σημαντικά έργα έγιναν τα τελευταία χρόνια, κυρίως λόγω των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004, ακόμα υστερεί σε υποδομές. Και δεν είναι τυχαίο που εν έτει 2020, ακόμα η Αθήνα πασχίζει να ολοκληρώσει το μετρό και η Θεσσαλονίκη να… φτιάξει μετρό. Όμως, πίσω από την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, υπάρχει μια ολόκληρη Ελλάδα. Και σε αυτή την Ελλάδα, επιτρέψτε μου να πω ότι η Δυτική Ελλάδα, όπως και συνολικά ο Δυτικός άξονας της χώρας, παραμένουν παραμελημένοι για πάρα πολλά χρόνια» σχολίασε ο Περιφερειάρχης, ενώ εξειδίκευσε σε δύο μεγάλα έργα που περιμένει η Δυτική Ελλάδα, δηλαδή την  Πατρών – Πύργου και τη νέα σιδηροδρομική γραμμή.

«Μιλάμε, δυστυχώς, για υποδομές που θα έπρεπε να θεωρούνται αυτονόητες και να έχουν δημιουργηθεί προ πολλού. Όμως, ακόμα εκκρεμούν. Πολιτικές καριέρες έχουν στηθεί πάνω σε ψευτοδιλήμματα και σε βάρος των πολιτών της Δυτικής Ελλάδας. Επιτέλους, τα σήριαλ θέλουμε να τελειώνουν. Είμαστε εδώ για να διεκδικήσουμε για τους πολίτες που μας εμπιστεύτηκαν και να διασφαλίσουμε τις καλύτερες τεχνικές λύσεις για την περιοχή» τόνισε ο κ. Φαρμάκης.

Απαντώντας στη συνέχεια ο Yπουργός και στο πλαίσιο της ομιλίας του, σε ότι αφορά στην Πατρών – Πύργου τόνισε μεταξύ άλλων πως «μέσα σε λιγότερο από ένα χρόνο κάναμε ότι δεν μπόρεσε η Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ σε 4,5 χρόνια. Πήραμε την πολιτική απόφαση και δώσαμε τέλος στην κατάτμηση του έργου, εξασφαλίσαμε τη  χρηματοδότηση  του και ήρθαμε σε συμφωνία με τον παραχωρησιούχο την Ολυμπία Οδό. Έτσι, διασφαλίζεται η ολοκλήρωση της Πατρών – Πύργου χωρίς να στοιχίσει περισσότερο και παράλληλα ο παραχωρησιούχος αναλαμβάνει τη συντήρηση και λειτουργία του δρόμου. Για το ενδιάμεσο διάστημα έως την υλοποίηση του δρόμου και  με δεδομένα τα πολλά θανατηφόρα που σημειώνονται, υλοποιούμε  στοχευμένες παρεμβάσεις ύψους  25 εκατ. ευρώ για την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας».

Ο κ. Καραμανλής παρουσίασε όμως, όπως αναφέρει σχετική αανκοίνωση, και την πρόταση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για τη διέλευση της Σιδηροδρομικής Γραμμής από την πόλη της Πάτρας που προβλέπει υπογειοποίηση σε μήκος 5,16 χλμ από το ύψος της Κανελλοπούλου και άνοδος στην περιοχή της Ακτής Δυμαίων, με έξι υπόγειους σταθμούς.

«Μια λύση που απελευθερώνει συνολικά 70 στρέμματα στον πυκνό ιστό της πόλης, εξασφαλίζει τη λειτουργία του προαστιακού, καταργεί όλες τις επικίνδυνες ισόπεδες διαβάσεις, ενώ εφαρμόζεται η υπογειοποίηση σε όλο το μήκος της σιδηροδρομικής γραμμής» περιέγραψε ο κ. Καραμανλής και κατέληξε: «Θέλουμε τη γνώμη σας. Ήρθε η ώρα να σταματήσει η πόλη να διχάζεται».

Σύμφωνα με την πρόταση που παρουσιάστηκε ο χρόνος του ταξιδιού από την Αθήνα έως το Λιμάνι της Πάτρας μειώνεται στη 1 ώρα και 40 λεπτά κι εκτιμάται ότι στον πρώτο χρόνο λειτουργίας η επιβατική κίνηση θα ανέλθει σε 1.100.000 άτομα.

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις