Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Ρούλα Πισπιρίγκου Βασιλιάς Κάρολος της Αγγλίας Κέιτ Μίντλετον
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Αυτό δεν είναι εξυπηρέτηση- Η Οδύσσεια ενός τηλεφωνήματος στη ΔΕΗ

Αυτό δεν είναι εξυπηρέτηση- Η Οδύσσεια ε...

Μέχρι κι ένα τέταρτο η κλήση

Έντονα παράπονα για την εξυπηρέτηση πελατών της ΔΕΗ εκφράζουν δεκάδες Πατρινοί κα Αχαιοί καθώς οι τηλεφωνικές γραμμές της ΔΕΔΔΗΕ είναι σχεδόν πάντα κατειλημμένες και η ώρα αναμονής ξεπερνάει κάθε προηγούμενο.

Πιο συγκεκριμένα όπως καταδεικνύει το ρεπορτάζ η ταλαιπωρία των πελατών είναι μεγάλη όταν, για οποιοδήποτε λόγο, υποχρεώνονται να καλέσουν τη ΔΕΔΔΗΕ για κάποια υπόθεση που τους αφορά. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι τα «κίτρινα χαρτάκια» που βρίσκουν στις πόρτες τους οι καταναλωτές στην περίπτωση που περάσει ένα συνεργείο της εταιρείας να καταγράψει το πόσο ρεύμα έχουν κάψει, αλλά δεν τους βρει εκεί.

Το ενημερωτικό χαρτάκι εξηγεί στους συμπολίτες ότι εάν δεν θέλουν η κατανάλωση ρεύματος που έκαναν να υπολογιστεί κατ’ εκτίμηση, δηλαδή «έναντι», θα πρέπει να καλέσουν οι ίδιοι τη ΔΕΔΔΗΕ για να δώσουν την ένδειξη του μετρητή τους. Σύμφωνα με τη επιχείρηση ο πολίτης πρέπει να καλέσει στο 11500 μέχρι τις 12:00 το μεσημέρι της επομένης διαφορετικά ο λογαριασμός που θα τους έρθει δεν θα βασίζεται σε πραγματικά δεδομένα.

Όποιος όμως αποφασίσει να καλέσει το 11500 ή τον αντίστοιχο σταθερό αριθμό που δεν αναγράφεται στο κίτρινο χαρτάκι αλλά μόνο πάνω στον λογαριασμό (!), θα βρεθεί προ μιας δυσάρεστης έκπληξης. Η αναμονή στο τηλέφωνο ξεπερνά κάθε προηγούμενο και κατά πολύ τα όρια αντοχής των περισσότερων πολιτών.

Σε πολλές περιπτώσεις το ηχογραφημένο μήνυμα του τηλεφωνητή που απαντά τις κλήσεις των πελατών της ΔΕΗ, αναφέρει ότι η αναμονή θα είναι έως και 8 λεπτά. Όμως ακόμα και αυτή η, ήδη υπερβολική, πρόβλεψη δεν τηρείται.

Όπως αναφέρουν στο thebest.gr συμπολίτες που έκαναν το «λάθος» να καλέσουν τη ΔΕΔΔΗΕ για να δώσουν τις ενδείξεις του ρολογιού τους, υποχρεώθηκαν να περιμένουν έως και 12 λεπτά. Κάποιοι, λίγοι, μάλιστα ανέφεραν ότι η ώρα της αναμονής έφτασε το ένα τέταρτο.

Όπως καταλαβαίνετε αρκετοί πολίτες χρεώθηκαν χωρίς λόγο καθώς ουδέποτε έφτασαν μέχρι το σημείο να μιλήσουν με κάποιον εκπρόσωπο της επιχείρησης αφού δεν είχαν την υπομονή να περιμένουν τόσο πολύ.

Ως εκ τούτου και χρεώθηκαν την τηλεφωνική κλήση, όσα λεπτά άντεξαν να περιμένουν στη γραμμή, και θα πληρώσουν το επόμενο λογαριασμό τους με κατ’ εκτίμηση κατανάλωση και όχι με τις ακριβείς κιλοβατώρες που έχουν κάψει…

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις