Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

/

Σε θέση μάχης καταστήματα, αλυσίδες και online shops για τη Black Friday

Σε θέση μάχης καταστήματα, αλυσίδες και ...

Σε θέση ...μάχης η αγορά

Ημέρες μετρούν πλέον μεγάλες αλυσίδες, μικρότερες επιχειρήσεις αλλά και καταναλωτές για την Black Friday που πέφτει φέτος στις 29 Νοεμβρίου, ακολουθώντας την αμερικανική παράδοση που ορίζει τη συγκεκριμένη ημέρα ακριβώς μετά από την τελευταία Πέμπτη του Νοεμβρίου: την ημέρα δηλαδή που εορτάζεται η Ημέρα των Ευχαριστιών.

Στις εταιρείες που είχαν προσφορές το 2018 έρχονται να προστεθούν φέτος και δυο Ελληνικά σούπερ μάρκετ, ο Σκλαβενίτης και ο ΑΒ Βασιλόπουλος, που θα δώσουν το «παρών» στην Black Friday.

Φέτος ο ανταγωνισμός στον κλάδο των ηλεκτρονικών ειδών αναμένεται ιδιαίτερα αυξημένος.  Πολλές αλυσίδες (Public, Media Markt, Πλαίσιο,  Κωτσόβολος κ.α) έχουν ήδη ειδικά banner στα online καταστήματά τους, όπου οι καταναλωτές καλούνται να συμπληρώσουν τα στοιχεία τους και να επιλέξουν τις κατηγορίες προϊόντων που τους ενδιαφέρουν, ώστε να ενημερωθούν με newsletter λίγες ημέρες πριν για τις σχετικές προσφορές. 

Με αυτό τον τρόπο η κάθε εταιρεία προσπαθεί να κερδίσει προβάδισμα έναντι των ανταγωνιστών της, φροντίζοντας αρκετές ημέρες πριν να έχει ενημερώσει τους πελάτες της και μάλιστα για τα προϊόντα που οι ίδιοι έχουν επιλέξει ότι τους ενδιαφέρουν.

Ανάμεσα σε αυτές που συμμετέχουν είναι και σχεδόν όλες οι μεγάλες αλυσίδες ηλεκτρονικών ειδών, και μάλιστα τη στιγμή που η αγορά αναδιαμορφώνεται.

 Από τη μία η Plaisio μπήκε πλέον και στις λευκές συσκευές. Δηλαδή στις κουζίνες, τα ψυγεία κ.λπ. Αντίστοιχα, τα Public είναι σε στρατηγική συμφωνία με τη Media Markt.

Οπότε και από εκεί αναμένονται μεγάλες προσφορές για να χτυπήσουν τον ανταγωνισμό, με τους παραδοσιακούς παίκτες, όπως ο Κωτσόβολος, αλλά και νέους, να ετοιμάζουν τα δικά τους δέλεαρ για τους καταναλωτές.

Από την πλευρά τους, η AB Βασιλόπουλος προσφέρει έξτρα πόντους για την κάρτα AB Plus στις 100 πρώτες παραγγελίες που θα γίνουν online στο ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας, ενώ από την πλευρά της η Σκλαβενίτης, η οποία όπως έχει δείξει σε όλη την πορεία της στο λιανεμπόριο δεν έχει δείξει και μεγάλο ενδιαφέρον στο μάρκετινγκ και τη διαφήμιση, κάνει την έκπληξη κι ανακοινώνει εκπτώσεις 20% σε είδη σπιτιού και εποχικά είδη για τη Black Friday και το Σάββατο.

Η κατηγορία των ειδών σπιτιού είναι μία νέα δραστηριότητα για την Σκλαβενίτης και έχει αναπτυχθεί κυρίως σε καταστήματα της πρώην Carrefour που εντάχθηκαν στο δίκτυο της μετά την εξαγορά της Μαρινόπουλος.

Η είσοδος του  skroutz.gr, της μεγάλης εμπορικής ηλεκτρονικής πλατφόρμας στην Black Friday είναι σίγουρο ότι αλλάζει τα δεδομένα.  Ήδη έχει διαμορφώσει ειδική σελίδα για τις 29 Νοεμβρίου και στην οποία θα φιλοξενήσει προσφορές για εκείνη την ημέρα από πολλά καταστήματα. Μάλιστα, το  skroutz.gr προχωρά ένα βήμα πιο πέρα και ήδη εμφανίζει προσφορές στην εν λόγω σελίδα.

Παρόμοια στρατηγική ακολουθεί και το bestprice.gr το οποίο έχει δημιουργήσει σελίδα τρεχουσών προσφορών και προετοιμάζεται για τις 29 Νοεμβρίου.

Ανάλογη στρατηγική ακολουθεί και το Amazon με καθημερινές προσφορές, οι οποίες αναμένεται να κορυφωθούν έως τις 29 Νοεμβρίου.

Επίσης, στον ιστότοπο black-friday.gr υπάρχουν σύνδεσμοι για όλες τις προσφορές θεματικά.

Μετά την Black Friday ακολουθεί η Cyber Monday στις 2 Δεκεμβρίου και για την οποία τα διαδικτυακά καταστήματα εργάζονται πυρετωδώς. Στη διάρκεια της εν λόγω ημέρας - που ξεκίνησε στις ΗΠΑ αλλά γρήγορα εξαπλώθηκε σε όλο τον κόσμο - οι εταιρείες πραγματοποιούν μεγάλες εκπτώσεις σε προϊόντα που είναι σε στοκ.

*στοιχεία από ethnos.gr

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις