Back to Top

ΑΓΟΡΑ

/

Ο Πατρινός ασφαλιστής Δημήτρης Γεωργίου, που βρέθηκε από την πρώτη στιγμή στη φωτιά του Champion Olympic, μιλά στο thebest

Ο Πατρινός ασφαλιστής Δημήτρης Γεωργίου, που βρέθηκε από την πρώτη στιγμή στη φωτιά του Champion Olympic, μιλά στο thebest

Οι Ασφάλειες Γεωργίου είναι στην αγορά από το 2000 και έχουν έδρα την Πάτρα

Η φωτιά που ξέσπασε εν πλω στο επιβατικό οχηματαγωγό πλοίο Champion Olympic, το Σάββατο 1 Οκτωβρίου ανοικτά του λιμανιού της Ηγουμενίτσας, ξύπνησε μνήμες από την τραγωδία στο Norman Atlantic. Ευτυχώς, από το περιστατικό με τη φωτιά στο πλοίο Champion Olympic, υπήρξαν μόνο πέντε ελαφρά τραυματίες και ζημιές σε υλικά.

Ωστόσο, υπήρξαν σημαντικές υλικές ζημιές, κυρίως στις νταλίκες του πλοίου.

Η φωτιά ξέσπασε στο γκαράζ λίγα λεπτά πριν τις 8.00 το πρωί μόλις το πλοίο είχε αποπλεύσει με 613 επιβάτες και μέλη πληρώματος από το λιμάνι της Ηγουμενίτσας με προορισμό τη Βενετία. Μέσα στο γκαράζ ήταν ακόμα 293 οχήματα εκ των οποίων περίπου 120 νταλίκες. Το πλοίο επέστρεψε αυτοδύναμα στο λιμάνι - πήγαινε στη Βενετία - όπου ξεκίνησε η κατάσβεσή του, ενώ στις 8.20 αποβιβάζονταν οι πρώτοι επιβάτες.

Το thebest.gr βρήκε και μίλησε με τον Πατρινό ασφαλιστή Δημήτρη Γεωργίου, ο οποίος βρέθηκε από την πρώτη στιγμή, στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας. 

Όπως μας λέει:

Εκείνο το πρωί του Σαββάτου, ειδοποιήθηκα από πάρα πολλούς πελάτες μας, αυτοκινητιστές φορτηγών δημοσίας χρήσης που ήταν εν πλω, πως έχει εκδηλωθεί φωτιά στο πλοίο Champion Olympic. Αμέσως έσπευσα στο χώρο του λιμανιού της Ηγουμενίτσας, την ώρα που μόλις είχε φτάσει το πλοίο. Εκεί διαπίστωσα το μέγεθος της φωτιάς στο επιβατιγό, η οποία εξωτερικά δεν ήταν ορατή. Επί τόπου είχαν σπεύσει δυνάμεις της Πυροσβεστικής, οι οποίες με αυτοθυσία έκαναν το παν να θέσουν υπό έλεγχο τη φωτιά, που είχε εκδηλωθεί στο γκαράζ του πλοίου.

Μετά από περίπου μια ώρα και χάρη στον άριστο συντονισμό των δυνάμεων του Λιμενικού και της Πυροσβεστικής, άρχισαν να βγαίνουν τα πρώτα φορτηγά. Σε ορισμένα ήταν ορατές οι σημαντικές ζημιές, κυρίως όσα βρίσκονταν στο τέταρτο γκαράζ του πλοίου. Να σημειωθεί ότι, στα ΙΧ δεν υπήρξαν φθορές από τη φωτιά. Όπως διαπίστωσα, οι ζημιές σε κάποιες ασυνόδευτες νταλίκες ήταν εκτεταμένες, όπως επίσης και σε ορισμένους συρμούς.

Η παρουσία του κ. Γεωργίου στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας, μόνο τυχαία δεν ήταν, καθώς το ασφαλιστικό γραφείο που διευθύνει ασχολείται κατά 70% με το αντικείμενο της ασφάλισης μεταφοράς φορτηγών οχημάτων σε όλη την Ευρώπη. Η έδρα της ασφαλιστικής εταιρείας είναι στην Πάτρα, ενώ λειτουργούν υποκαταστήματα σε Αθήνα, Κύπρο και  Βουλγαρία. Χάρη σε αυτό το αποκεντρωμένο μοντέλο διοίκησης, αλλά και σε ένα δίκτυο εξειδικευμένων και έμπειρων συνεργατών, το ασφαλιστικό γραφείο είναι σε θέση να ανταποκρίνεται άμεσα στα αιτήματα των πελατών της, όλες τις ώρες της ημέρας, κάθε ημέρα του χρόνου.

Όπως λέει ο Πατρινός ασφαλιστής Δημήτρης Γεωργίου, το πρωί της 1ης Οκτωβρίου, έσπευσε στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας, καθώς είχε την πρότερη εμπειρία από την τραγωδία του Norman Atlantic και γνώριζε την έκταση που θα μπορούσε να λάβει η φωτιά στο πλοίο Champion Olympic.

Τότε ήταν Δεκέμβριος του 2014, όταν στο πλοίο που εκτελούσε το δρομολόγιο Ηγουμενίτσα – Ανκόνα, εκδηλώθηκε εν πλω εκδηλώθηκε φωτιά σε ένα από τα γκαράζ του. Τότε 11 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους και μέχρι σήμερα άλλοι 18 χαρακτηρίζονται ως αγνοούμενοι, ενώ υπήρξαν σοβαρές ζημιές σε οχήματα και εμπορεύματα.

Έτσι, ο ίδιος βρέθηκε από την πρώτη ώρα στο συμβάν, ώστε μαζί με τους συνεργάτες του να ξεκινήσει το έργο της καταγραφής των ζημιών στους ασφαλισμένους του, που είχαν πληγεί από τη φωτιά, με μοναδικό γνώμονα των κινήσεών του, οι πελάτες του να διασφαλιστούν για την αποζημίωσή τους.

Όσον αφορά στο θέμα των αποζημιώσουν στους πληγέντες από τη φωτιά στο πλοίο Champion Olympic, όπως αναφέρει ο κ. Γεωργίου ακόμη είναι νωρίς, καθώς βρισκόμαστε στη φάση συλλογής και αξιολόγησης των στοιχείων και στην εκπόνηση ειδικών εκθέσεων πραγματογνωμοσύνης. Μάλιστα, για τη διασφάλιση των συμφερόντων των πελατών του, το ασφαλιστικό γραφείο του Δημήτρη Γεωργίου, βρίσκεται σε ανοικτή επικοινωνία με την πλοιοκτήτρια εταιρεία ΑΝΕΚ.

Άλλωστε, όπως υπογραμμίζει ο Πιστοποιημένος Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής Δημήτρης Γεωργίου, η ασφαλιστική του εταιρεία, είχε άριστη συνεργασία με την ΑΝΕΚ και στο τραγικό συμβάν του Norman Atlantic, αλλά και με τη φωτιά στο «Κρήτη ΙΙ» και οι πελάτες του είχαν αποζημιωθεί δίκαια και χωρίς προβλήματα.

Φωτογραφίες από το Champion Olympic την ημέρα της φωτιάς, στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας

Φωτογραφίες από το Champion Olympic την ημέρα της φωτιάς, στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας

Η εταιρεία του κ. Γεωργίου διατηρεί ένα καλό ποσοστό στην ελλαδική αγορά, παρά τον έντονο ανταγωνισμό που υπάρχει στον κλάδο. Αυτό, όπως αναφέρει οφείλεται στο γεγονός ότι: «Είμαστε συνέχεια σε επιφυλακή, δίπλα στο τηλέφωνο, λόγω της φύσης της δουλειάς μας. Τα φορτηγά που έχουμε ασφαλίσει κινούνται μέρα – νύχτα σε όλη την Ευρώπη, τα εμπορεύματα μπορούν να υποστούν ζημιές ανά πάσα ώρα και στιγμή, από την πιο μικρή μέχρι την πιο μεγάλη. Οπότε εμείς είμαστε εδώ για του πελάτες μας και έχουμε καταφέρει, χάρη στο ειδικό δίκτυο πραγματογνώμων που διαθέτουμε σε όλη την Ευρώπη, να παρεμβαίνουμε άμεσα. Αυτό, άλλωστε, είναι και το συγκριτικό μας πλεονέκτημα».

Οι Ασφάλειες Γεωργίου, είναι στην αγορά από το 2000 και έχουν έδρα την Πάτρα, όπου απασχολούν 12 άτομα προσωπικό και υποκαταστήματα σε Κύπρο και Βουλγαρία, όπου εργάζονται άλλα 10 άτομα συνολικά.

Και τα τρία γραφεία λειτουργούν με ένα σκοπό, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο κ. Γεωργίου, που δεν είναι άλλο από «την άμεση εξυπηρέτηση του πελάτη».

Είμαστε συνέχεια σε επιφυλακή, τονίζει ο κ. Γεωργίου

Είμαστε συνέχεια σε επιφυλακή, τονίζει ο κ. Γεωργίου

Σχόλια

Αγορά