Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Ρούλα Πισπιρίγκου Βασιλιάς Κάρολος της Αγγλίας Κέιτ Μίντλετον
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

EVENTS

/

Πήγαμε «Νεφέλες»: Ενα πολύχρωμο, παρανοικό πάρτι με καταπληκτικούς ηθοποιούς

Πήγαμε «Νεφέλες»: Ενα πολύχρωμο, παρανοι...
Μπακοπούλου Άντυ
[email protected]

Volcano, Καρναβάλι, γυμνά οπίσθια, γκλίτερ και απίστευτα «απενοχοποιημένες» ερμηνείες στην αριστοφανική προσέγγιση του Δημήτρη Καραντζά

Το πόσο ευχαριστηθήκαμε που δεν χάσαμε τις «Νεφέλες» δεν φαντάζεστε! Πού αλλού θα… γρύλιζε και σχεδόν θα αυνανιζόταν αυτοσαρκαζόμενη η Καραμπέτη -με την Επίδαυρο για καπέλο, θα τριγύριζαν με string και brazilian η Τζήμου και η Κολιανδρή, θα πρωτοστατούσε γεμάτος γκλίτερ και ψεύτικες γάτες ο Καραθάνος και θα βλέπαμε ολόγυμνα ανδρικά οπίσθια; Σε ένα Αρχαίο Ωδείο σχεδόν κατάμεστο το βράδυ της Δευτέρας, απολαύσαμε έξοχους ηθοποιούς -όλους μαζί - σε ένα άκρως ανανεωτικό και σπιρτόζικο αριστοφανικό ανέβασμα, που μετέφερε την κοινωνική κριτική στο τώρα. Εκπρόσωπος της καινοτόμας, νέας θεατρικής γενιάς της εγχώριας αυλαίας, ο Δημήτρης Καραντζάς σκηνοθέτησε ένα λαμπερό, παρανοικό show party, γεμάτο κέφι, μπρίο και στυλιστικό κιτς. Οι ερμηνείες ήταν «μία και μία» και η παράσταση έκανε πλάκα με ένα μοντέρνο τρόπο, δηλαδή με ατάκες που ακούμε right now, συν ότι υπήρχαν αστείες πατρινές αναφορές.

H Πάτρα λοιπόν είχε το προνόμιο να υποδεχθεί πριν από την Επίδαυρο τις «Νεφέλες» και η προσέλευση στις κερκίδες ήταν πληθωρική. Εννοείται πως δεν τις περιμέναμε συμβατικές. Και χαρήκαμε που το όλο θέαμα «ξέφυγε» κατά πολύ από την πεπατημένη. Επί σκηνής ήταν ένα κυβιστικό οίκημα που άνοιγε κομματιαστά, αντιπροσωπεύοντας το παρανοικό και φαντεζί φροντιστήριο του Σωκράτη και των θεοτήτων της ουτοπίας, δηλαδή τις «Νεφέλες». Εκεί κατέφυγε ο καταχρεωμένος βλάχος Στρεψιάδης για να μάθει τη ρητορική της απάτης ώστε να μην πληρώσει τα χρέη του άσωτου γιου του. Ηταν λοιπόν ένα ….τρελοκομείο. Μέσα από αυτό η παράσταση έθιξε την πολιτική διαφθορά και την ομοφοβία, τις σχέσεις των παιδιών με τους γονείς ενώ σατίρισε τους δυο αντίθετους κόσμους: του δίκαιου λόγου (συντηρητισμός και παράδοση) και του άδικου λόγου ( ψευτιές, νοοτροπία λαικής πίστας και ηδονές)

Δεν υπήρχαν χορογραφημένοι βηματισμοί, αλλά λογική πάλκου και «ρετιρέ».  

 

Το κοινό ξεκαρδίστηκε όταν ο Σωκράτης φώναξε «Τι το θέλετε το θέατρο; Εχετε Καρναβάλι» και όταν αναφέρθηκε στο Volcano και τα Βραχνέικα. Όταν καθησύχασε την Καραμπέτη- «μην κλαις για σένα ήρθαν» και όταν αποκάλεσε άπαντες «αδελφές». Η ατάκα «Δεν υπάρχει Δίας» δηλαδή δεν υπάρχει θεός, δεν ειπώθηκε μόνο μια φορά…

 

Να πούμε ότι Γιώργος Γάλλος και Νίκος Καραθάνος αφοπλιστικά εξωστρεφείς – ο ένας σε λαική αφέλεια και ο άλλος σε παρακμιακή υστερία-ήταν επικεφαλής του θιάσου. Η Καρυοφυλλιά Καραμπέτη με ρετρό μοβ φόρεμα και χρυσή τουαλέτα υπονόμευσε μοναδικά τον τίτλο της κορυφαίας ελληνίδας τραγωδού. Ο Χρήστος Λούλης με φράκο και μελιστάλακτη, ανόητη έκφραση υποδύθηκε τον Αριστοφάνη, ενώ η Αλεξάνδρα Αιδίνη με sexy λευκά τούλια ήταν μια οπτασία –«κουνελάκι» του χορού. Τα τρελά outfits συνολικά είχαν κάτι από Gucci mix & match. Η σκηνή γέμισε με πάνινα κουκλάκια-φαλούς, στήθια κλπ Τα καπέλα των μαθητών του φροντιστηρίου ποαρέμπαν στον Πινόκιο. Η αρχή και το τέλος διέθεταν βηματισμό τύπου παρέλασης σε προαύλιο φρενοκομείου ή στρατευμένου εγκλεισμού.

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Best View