Back to Top
#TAGS Αιγιάλεια Δελτίο Ειδήσεων Κορωνοϊός Πανελλήνιες Εξετάσεις 2020 Αγιά Σοφιά ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
Εξάπλωση κορωνοϊού Χάρτης

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

/

Ν. Νικολόπουλος: Στις ίδιες «ράγες» ΣΥΡΙΖΑ και ΚΚΕ & όνειρο απατηλό η υπογειοποίηση του τρένου!

Ν. Νικολόπουλος: Στις ίδιες «ράγες» ΣΥΡΙΖΑ και ΚΚΕ & όνειρο απατηλό η υπογειοποίηση του τρένου!

Όπως αναφέρει ο κ. Νικολόπουλος η απάντηση του Χρ. Σπίρτζη φέρνει στο φως την προεκλογική κοροιδία

«Μέχρι η αλήθεια να φορέσει το παντελόνι της, το ψέμα έχει κάνει το γύρο της… Πάτρας»! Η ελαφρώς παραφρασμένη ρήση του Ουίνστον Τσόρτσιλ φοριέται «γάντι» στο ζήτημα της υπογειοποίησης (;) του τρένου, ενώ αναδεικνύονται όλες οι υπόγειες διαδρομές χιλιάδων ψήφων της πρόσφατης εκλογικής αναμέτρησης στο Δήμο της Πάτρας, αναφέρει ανακοίνωση του Νίκου Νικολόπουλου, που ήταν υποωήφιος Δήμαρχος Πατρέων, επικεφαλής του συνδυασμού «Νέα Πάτρα».

Αρκεί όπως ο ίδιος προσθέτει, η επίσημη απάντηση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη, σε ερώτηση του κ. Νικολόπουλου, για να καταδειχθεί η παραπλάνηση της κοινής γνώμης και η «μεταφορά» ψήφων από τον ΣΥΡΙΖΑ προς τον υποψήφιο δήμαρχο του ΚΚΕ!

Απαντά ο κ. Σπίρτζης:

«…όσον αφορά στον τρόπο διέλευσης του τρένου από την περιοχή του Καστελλόκαμπου, έχει ήδη εκπονηθεί προμελέτη υπογειοποίησης της σιδηροδρομικής γραμμής που έχει παρουσιασθεί στο Δήμαρχο και τους δύο Αντιδημάρχους του Δήμου Πατρέων».

Ιδού, τώρα, σε ποια ερωτήματα μου απάντησε με πλήρη… ασάφεια και υπεκφυγές ο Υπουργός:

1ον Πράγματι, για το τμήμα Ρίου-Καστελοκάμπου δεν προβλέπεται πλήρης υπογειοποίηση;

2ον Όντως, δεν είναι εξασφαλισμένη η χρηματοδότηση για την υπογειοποίηση του τμήματος Κανελλοπούλου-Αγίου Διονυσίου; Ποιος είναι ο προϋπολογισμός του έργου;

3ον Ούτε για το τμήμα Άγιος Διονύσιος-Άγιος Ανδρέας είναι εξασφαλισμένη η χρηματοδότηση; Ποιος είναι ο προϋπολογισμός του έργου;

Ακολουθεί και το κυρίως θέμα της κοινοβουλευτικής παρέμβασης, το οποίο απροκάλυπτα παρέκαμψε ο κ. Σπίρτζης, όπως αναφέρει ο κ. Νικολόπουλος:

«Το τμήμα Ρίο-οδός Κανελλοπούλου είναι υπό μελέτη για βύθιση. Δηλαδή ένα ανοιχτό όρυγμα, με εκατέρωθεν στοιχεία και καμιά σχέση με την  υπογειοποίηση. Η διαδρομή Ρίο-Κανελλοπούλου θα παραμείνει όπως είναι και σήμερα με τη διαφορά ότι το τρένο θα διέρχεται λίγα μέτρα κάτω από την επιφάνεια της γης. Επίσης, για τη διαδρομή οδός Κανελλοπούλου-Άγιος  Διονύσιος προβλέπεται υπογειοποίηση «χωρίς χρηματοδότηση». Το ουσιώδες είναι στη φράση «χωρίς χρηματοδότηση». Επίσης δεν είναι εξασφαλισμένη η χρηματοδότηση για το τμήμα Άγιος Διονύσιος- Άγιος Ανδρέας».

Όλα, λοιπόν, είναι ξεκάθαρα και καλείται ο επανεκλεγείς δήμαρχος Κώστας Πελετίδης να τοποθετηθεί χωρίς περιστροφές:

Έχουν αξία οι προεκλογικές δεσμεύσεις της απερχόμενης κυβέρνησης και αν όχι, τότε γιατί συνήργησε και συνεργεί στην εξαπάτηση των συμπολιτών και των διοικήσεων των εκπολιτιστικών συλλόγων;

Θα ζητήσετε συγγνώμη, που καθησυχάζατε τους διαμαρτυρόμενους αφού τώρα πια αποδεικνύεται όνειρο απατηλό η υπογειοποίηση στο Ρίο και στο Καστελλόκαμπο;

Έχει καμία σχέση το υπόγειο τρένο με τον ανοιχτό… όρυγμα;

Μήπως πίσω από την «αφελή» καλοπιστία του Πελετίδη και των συντρόφων του ΚΚΕ, υπήρξε μυστική συμφωνία-συναλλαγή για κρυφή στήριξη του στο 1ο γύρο και την φανερή (δηλώσεις του βουλευτή Κ. Σπαρτινού που υποτίθεται αντιπολιτευόταν στο Δημοτικό Συμβούλιο) στο 2ο γύρο των Δημοτικών Εκλογών;

Μήπως εκεί βρίσκεται και η εξήγηση του 6,2% του ΣΥΡΙΖΑΙΟΥ υποψηφίου Δημάρχου, όταν ο ΣΥΡΙΖΑ πήρε 33% στο Δήμο Πατρέων;

Ειδήσεις