Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

BEST VIEW

/

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗΣ: ΕΡΧΕΤΑΙ 1/6 ΣΤΟ CLASSICO, ΤΙ ΕΙΠΕ ΣΤΟ thebest.gr ΓΙΑ ΤΟ BRAND «Α ΤΟ Ζ GREEK» ΠΟΥ ΥΜΝΕΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗΣ: ΕΡΧΕΤΑΙ 1/6 Σ...
Μπακοπούλου Άντυ
[email protected]

«Περισσότερο έχει αγαπηθεί ο γάιδαρος!»

Αυτή την Πέμπτη 1 Ιουνίου στο ανδρικό Classico της Μαιζώνος, ο δημιουργός του καθαρόαιμα ελληνικού summer brand  «Α to Z Greek», Kωνσταντίνος Βαρβιτσιώτης θα μιλήσει για την ιστορία και την εξέλιξη της εταιρείας και μαζί με τον καλλιτέχνη Θοδωρή Παπαγεωργίου (cone art) θα σχεδιάσουν στο χαρακτηριστικό ριγέ πανί της νέα καλοκαιρινά σύμβολα. Παράλληλα θα σμίξουν καλλιτεχνικά με τις κυρίες από το «Αλμα Ζωής» καθώς μέρος των εσόδων του event θα δοθεί στο δραστήριο σωματείο. Πολιτογραφημένος νεουορκέζος,  ο πολύ γοητευτικός γόνος της γνωστής πολιτικής οικογένειας, αποχαιρέτησε καριέρα γραφίστα και διαφημιστή για να συστήσει οικουμενικά τσάντες και νεσεσέρ παραλίας με τα πιο χαρωπά pop εμβλήματα ενός ατέλειωτου πατριωτικού θέρους. Στο thebest.gr μίλησε γι’ αυτά αλλά και για άλλες του μεγάλες αγάπες, με αφορμή την κάθοδό του στα μέρη μας.

Πώς ξεκίνησε η ιδέα της δημιουργίας της A to Z Greek;

Ολη η ιδέα γεννήθηκε όταν μετακόμισα στη Νέα Υόρκη και από εκεί είδα την Ελλάδα με άλλα μάτια. Θέλησα να βοηθήσω την κατάσταση στη χώρα μου ουσιαστικά, δηλαδή να ενισχύσω με το δικό μου τρόπο την παραγωγική τάξη, τις μικρές βιοτεχνίες και τους τεχνίτες μας, αναδεικνύοντας ταυτόχρονα το ελληνικό καλοκαίρι. Όλα φτιάχνονται εδώ και οι πρώτες ύλες είναι ελληνικές. Ο καμβάς προέρχεται από υφαντουργείο της Ναυπάκτου, τα δέρματα από Νάουσα και Βέροια, η λινάτσα και οι μεταξοτυπίες φτιάχνονται στην Αττική. Μόνο η σόλα στις καινούριες, δίπατες γυναικείες εσπαντρίγιες είναι αυθεντική ισπανική, αλλά το φοδράρισμα και η κατασκευή γίνονται στη χώρα μας.

 

Εχοντας υπηρετήσει το χώρο και τις πρακτικές της διαφήμισης,  ποιό θα έλεγες πως είναι το βασικό «μήνυμα» που περνάει άμεσα η εταιρεία στο κοινό;

Σε εσένα τι μήνυμα έχει περάσει;

Νομίζω η ελληνικότητα με την αισιόδοξη πλευρά της. Ποιά είναι η μέχρι τώρα αποδοχή και πώς κατορθώνεις να διευθύνεις από μακριά;

Εχει περάσει λοιπόν το μήνυμα, όντως είναι η ελληνικότητα. Παλεύω να δημιουργήσω έναν πρεσβευτή παγκόσμιο του μοναδικού καλοκαιριού μας. Τα αξεσουάρ Α to Z Greek πωλούνται πανελληνίως αλλά και σε Ντουμπάι, Λίβανο, Τουρκία, Κύπρο, Γερμανία, Ελβετία, Μεξικό, Αμερική. Όλα έγιναν μέσα σε τρία χρόνια. Η αρχή έγινε δειλά για να διαπιστώσω την ανταπόκριση και σήμερα είμαστε σε τόσα πολλά μέρη. Εγώ ζω σε ένα αεροπλάνο καθώς πλέον έχω αφοσιωθεί ολοκληρωτικά σε αυτό. Ερχομαι συχνά στην Ελλάδα για να επιβλέπω την παραγωγή, καθώς για μένα είναι ένα απόλυτα προσωπικό «ταξίδι» που γίνεται με πολύ συγκεκριμένο τρόπο. Όταν είμαι στην Αμερική ξυπνάω στις 5 το πρωί για να συντονιστώ με το ελληνικό ωράριο και να προλαβαίνω τις εργασίες.

Εχουν ξεχωρίσει best sellers; Ποιά από τα σύμβολα πάνω στις τσάντες A to Z Greek είναι τα πιο δημοφιλή και τα έχει αγαπήσει περισσότερο ο κόσμος;

Εσύ τι νομίζεις;

Θα έλεγα λόγω οπτικής κι αισθητικής εξοικείωσης, το μάτι και το καρπούζι….

Πραγματικά στα τρία best sellers είναι το μάτι και το καρπούζι, αλλά μαζί ως φετίχ μοναδικότητας επιλέγεται ο γάιδαρος. Είναι το πιο αγαπημένο στοιχείο.

 

Είχες δημιουργήσει και σχέδια με τις ελληνίδες ντίβες που δεν συνεχίζονται πια;

Είχαμε κυκλοφορήσει πέρυσι στα Attica για την ενίσχυση των σχολείων στο Καστελόριζο μια limited σειρά με ελληνίδες ντίβες, την  Κάλλας, τη Μελίνα, τη Μούσχουρη. Aυτή ήταν μια κίνηση, που εντασσόταν στον μόνιμο σκοπό μου για μια μάρκα κοινωνικά υπεύθυνη. Επιθυμώ εμπράκτως να δημιουργώ με τέτοιες αφορμές.

Ποιες είναι οι καινούριες προτάσεις του brand;

Νέα φετινά σχέδια είναι τα κατακόκκινα χείλη, το παπάκι καπετάνιος που φιγουράρει και στο δικό μου καινούριο σακίδιο, το ηλιοβασίλεμα και το παγωτό ξυλάκι. Στις εσπαντρίγιες, οι οποίες είναι ένα εντελώς καινούριο προιόν, είναι κεντημένα τρισδιάστατα, ο γάιδαρος, το καρπούζι και το μάτι.

Ακόμα και σήμερα, που ο κόσμος ταξιδεύει πολύ περισσότερο από το παρελθόν η Νέα Υόρκη διατηρεί το μύθο της ως κέντρο του κόσμου. Είναι όντως έτσι; Εσένα τι σου αρέσει περισσότερο εκεί; Πώς νιώθεις κάθε φορά όταν επιστρέφεις στην Ελλάδα;

Εχω σχέση μεγάλης αγάπης με τη Νέα Υόρκη. Σπούδασα επικοινωνία και διαφήμιση στη Βοστόνη και από τα 21 μου έκανα μεταπτυχιακά και εργάστηκα στη Νέα Υόρκη. Εδώ πλάστηκα σαν άνθρωπος. Λατρεύω την ενέργεια και την ελευθερία αυτής της πόλης, όπως και την αίσθηση πως εδώ είναι όλα δυνατά και εφικτά. Στην Ελλάδα, δεν έρχομαι για διασκέδαση ως τουρίστας, αλλά για δουλειά και για να δω την οικογένεια και τους φίλους μου. Την απολαμβάνω κυρίως στις καλοκαιρινές μου διακοπές, μετά τον Ιούνιο.

 

Αγαπημένο σου νησί είναι η Πάτμος. Πολύς κόσμος δεν αποφασίζει να πάει γιατί θεωρεί δύσκολο το ταξίδι προς τα εκεί.

Αυτό ακριβώς μου αρέσει σε αυτό το νησί: αν το αγαπάς πολύ κάνεις τον κόπο. Εχει δημιουργηθεί ένας σταθερός πυρήνας τουριστών σαν μεγάλη διεθνής παρέα. Η Πάτμος είναι πολύ κοσμοπολίτικη, χωρίς να είναι Μύκονος. Διαθέτει ενέργεια, πνευματικότητα, ιστορία, ησυχία. Δεν είναι για 18χρονα, αλλά γενικότερα θα έλεγα δεν απευθύνεται σε όλους. Πρόκειται για «ειδικό» νησί, οπότε πρέπει κι εσύ να είσαι «αλλιώς» για να ταιριάξεις.

Ξέρω πως δεν σου αρέσει να σε ρωτάνε γιατί δεν ακολούθησες την παράδοση της οικογένειάς σου στην πολιτική, οπότε θα σε ρωτήσω αν ο δικός σου δρόμος αποτελεί τελικά μια διαφορετική επιλογή πολιτικής πράξης.

Είμαι 40 χρονών, έχω κάνει 10.000 δικά μου πράγματα  και είναι σχεδόν προσβλητικό να με ρωτάνε γιατί δεν ακολούθησα το πολιτικό τζάκι. Το ίδιο θα μπορούσα να ρωτήσω τον καθένα, γιατί δηλαδή δεν ακολούθησε τις επιλογές του πατέρα του. Για μένα άλλωστε, πέρα από την ενασχόληση με τα κοινά, είναι πράγματι ένα είδος πολιτικής πράξης να αποφασίζεις να παράξεις στη χώρα σου. Να κάνεις επένδυση ψυχική κι επιχειρηματική δίνοντας ψήφο εμπιστοσύνης στην ιδέα και την τεχνογνωσία της Ελλάδας.

Τι εισπράττεις στη Νέα Υόρκη για τη χώρα μας; Πώς σχολιάζουν τη σημερινή εικόνα της λόγω της δύσκολης κατάστασης;

Oλοι οι νεουορκέζοι αγαπούν την Ελλάδα. Όταν την επισκέπτονται και γνωρίζουν τα υπέροχα μέρη και το ελληνικό φαγητό τρελαίνονται.Τη θεωρούν έναν εκπληκτικό προορισμό διακοπών. Νομίζω ιδίως Αμερικανοί και Γάλλοι έχουν την Ελλάδα σε μεγάλη υπόληψη. Εχει αναπτυχθεί ένα feeling θετικό προς τη χώρα μας, μας αγαπούν και συμπάσχουν μαζί μας.

Ποιά είναι η σχέση σου με τη μόδα και το shopping; Πώς σου αρέσει να ντύνεσαι;

Γενικά μου αρέσει το casual ντύσιμο και οι σχεδιαστές με συνεπές point of view, δηλαδή χαρακτήρα. Αγαπώ τους γιαπωνέζους designers επειδή φτιάχνουν ρούχα –γλυπτά, όπως π.χ. ο οίκος Comme Garcons με τις δημιουργίες- έργα τέχνης. Μου αρέσουν επίσης οι Dries Van Noten και Acne. Θεωρώ επανάσταση και κορυφή τη στενή σιλουέτα που έπλασε ο Heidi Slimane για τον Dior Homme. Με γοητεύει και η πρωτοποριακή πλευρά της Prada. Φοράω πάντως και έλληνες σχεδιαστές, Γιώργο Ελευθεριάδη, Δημήτρη Πέτρου, μου αρέσουν πολύ και οι Mi-Ro.

 

Σε περιμένουμε την Πέμπτη στο εμπορικό κέντρο της Πάτρας. Εχεις ξανάρθει στην πόλη;

 

Στην Πάτρα έχω έρθει μόνο μια φορά στο παρελθόν, εδώ και αρκετά χρόνια και θυμάμαι πως έμεινα σε ένα design ξενοδοχείο, το Primarolia, που είχε διακοσμήσει ο Αγγελος Αγγελόπουλος, το οποίο τότε μου είχε κάνει μεγάλη εντύπωση. Επίσης είχα διακρίνει μεγάλη ζωντάνια και νεανικότητα στην πόλη, από όσα μπόρεσα να δω βέβαια σε ένα μονάχα βράδυ.

 

Πώς προέκυψε η συνεργασία με το Classico;

Με το Classico μας δένει μια ιδιαίτερη σχέση. Αλλωστε, αν εξαιρέσουμε μια παρουσίαση που έχω κάνει στο Attica, είναι το μόνο ελληνικό κατάστημα που θα επισκεφθώ για εκδήλωση του brand μου. Kαταρχήν μου είχε φανεί ξεχωριστή η προσέγγιση του Γαβρίλη Σταυρόπουλου από την πρώτη μας επαφή, γιατί φέρθηκε πολύ διαφορετικά από άλλους εμπόρους με την προοπτική της συνεργασίας. Διέκρινα έναν πολύ έξυπνο, γρήγορο επιχειρηματία, με γούστο και αίσθηση της αγοράς. Ρώτησα πατρινούς φίλους και μου είπαν πως το Classico είναι κορυφαίο στο είδος του στην Πάτρα. Επειτα γνώρισα το γιο του, Γιώργο Σταυρόπουλο και ταιριάξαμε γιατί έχουμε ζήσει και οι δυο στην Αμερική, έχουμε κοινά βιώματα, παρόμοια αισθητική και μοιραζόμαστε κοινές αξίες. Ετσι, θέλω πραγματικά να γνωρίσω από κοντά την επιχείρηση και να συναντήσω προσωπικά του πελάτες, να αναπτύξω μια σχέση μαζί τους.

 

* Η εκδήλωση «Colour your Α to Z Greek» θα είναι ολοήμερη για όσους θέλουν τη δική τους ζωγραφιά, αλλά η συζήτηση με τον Κ. Βαρβιτσιώτη έχει προγραμματιστεί 6-9 μ.μ. Συμβάλλει οργανωτικά και ο Χάρης Παναγόπουλος.

 

 

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Best View