Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

CULTURE

/

Βραβείο «Kαλύτερης Eρμηνείας» σε φεστιβάλ του Λονδίνου στον Πελεγρίνη

Βραβείο «Kαλύτερης Eρμηνείας» σε φεστιβά...

Ο πρώην Πρύτανης του Πανεπιστημίου Αθηνών κάνει το ντεμπούτο του στο σινεμά

Το βραβείο του «Καλύτερου Ερμηνευτή» απονεμήθηκε σε φεστιβάλ στο Λονδίνο στον πρώην πρύτανη του Πανεπιστημίου Αθηνών, Θεοδόση Πελεγρίνη.

Η κινηματογραφική ταινία του Δημήτρη Πιατά «ΠΑΝΔΗΜΙΑ» επιλέχθηκε και έκανε πανευρωπαϊκή πρεμιέρα στο πλαίσιο του  7th LONDON GREEK FILM FESTIVAL στις 16 Οκτωβρίου 2014 στο ΘΕΑΤΡΟ ΤΕΧΝΗΣ στο ΛΟΝΔΙΝΟ. Στην ταινία «ΠΑΝΔΗΜΙΑ» απονεμήθηκαν τρία βραβεία: Καλύτερη ταινία μυθοπλασίας μεγάλου μήκους, Καλύτερη σκηνοθεσία ταινίας μυθοπλασίας μεγάλου μήκους που απονεμήθηκε στον Δημήτρη Πιατά και Καλύτερος Ερμηνευτής που απονεμήθηκε στον Θεοδόση Πελεγρίνη.

Ο πρώην Πρύτανης του Πανεπιστημίου Αθηνών κάνει το ντεμπούτο του στο σινεμά και πρωταγωνιστεί στην ταινία «ΠΑΝ-δή-ΜΙΑ» του Δημήτρη Πιατά.

Μετά τη θεατρική του πρεμιέρα στο Παρίσι ο Θεοδόσης Πελεγρίνης κατέκτησε και το Λονδίνο αυτή τη φορά κινηματογραφικά.

Πρόκειται πλέον για μία σαφή στροφή, του πρώην Πρύτανη του Πανεπιστημίου Αθηνών από την ακαδημαϊκή καριέρα στην υποκριτική τέχνη, την οποία ούτως ή άλλως «υπηρετούσε» παράλληλα, όλα αυτά τα χρόνια.

Η «ΠΑΝ-δή-ΜΙΑ», η νέα κινηματογραφική ταινία του Δημήτρη Πιατά με πρωταγωνιστή τον Θεοδόση Πελεγρίνη,  έκανε την 1η πανευρωπαϊκή της πρεμιέρα στο Λονδίνο στο πλαίσιο του 7th annual London Greek Film Festival.

Η ταινία παρουσιάστηκε στο ODEON ΟΠΕΡΑ στο πλαίσιο του 20ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας - Νύχτες Πρεμιέρας.

Η ταινία «ΠΑΝ-δή-ΜΙΑ» με δεύτερο τίτλο «ΟΛΑ-λοιπόν-ΕΝΑ» του Δημήτρη Πιατά, είναι η αυθαίρετη μετάφραση του ΠΑΝ σε ΟΛΑ, του αρχαϊκού «δή» που σημαίνει «λοιπόν» και του ΜΙΑ σε ΕΝΑ.

Πρόκειται για μια μαύρη κωμωδία που εκτυλίσσεται σε μία χώρα που υφίσταται την επιδρομή ενός ιού, του «Σύνδρομου της Τζοκόντα»: Ο ασθενής παύει να έχει αντίληψη του περιβάλλοντος και διαρκώς χαμογελά ενώ η κοινωνία είναι σε χρεοκοπία και καταρρέει. Σε ένα μιντιακό τοπίο κανιβαλιστικό, όπου το κοινό χωρίς συνείδηση κατευθύνεται ή αντιδρά στα τηλεoπτικά κέντρα, η συλλογικότητα μετατρέπεται σε συμμορία και οι συμμορίες, όπως και τα άτομα, επιβεβαιώνουν την αθλιότητα της ζωής τους με τη σύγκρουση. Όλοι εναντίον όλων. Στην εποχή του τρόμου η βία λυμαίνεται τη ζωή.

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Culture