Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Πάτρα: Ψάχνουν τη λύση του «γόρδιου δεσμού» - Και η πεζοδρόμηση να ισχύσει και τα φορτηγά να εξυπηρετούνται

Πάτρα: Ψάχνουν τη λύση του «γόρδιου δεσμ...

Νέα σύσκεψη τη Δευτέρα με τη συμμετοχή του ΟΛΠΑ και του Λιμενικού

Σε σταυρόλεξο για γερούς λύτες έχει εξελιχθεί η υπόθεση της πλήρους πεζοδρόμησης του θαλασσίου μετώπου της Πάτρας (από τη Γούναρη έως την Αγ. Νικολάου) με παράλληλη εξυπηρέτηση των φορτηγών που διέρχονται σήμερα από το δρόμο. Στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε χθες με τη συμμετοχή μελών της Διοίκησης του Επιμελητηρίου και του ΣΕΒ και τους εκπροσώπους του Δήμων και των παρατάξεων, φάνηκε να υπάρχει καλή διάθεση για εξεύρεση λύσης.

Και αυτό με δεδομένο (όπως από χθες είχε επισημάνει το thebest) ότι, τόσο ο Δήμαρχος όσο και οι επικεφαλής των παρατάξεων, είναι αποφασισμένοι να μην κάνουν πίσω από την αρχική τους απόφαση για την πεζοδρόμηση. Σύμφωνα με πληροφορίες, τα ενδεχόμενα που συζητήθηκαν στην χθεσινή συνάντηση για την αντιμετώπιση του προβλήματος που έχει δημιουργηθεί, είναι αρκετά.

Ανάμεσα σε αυτά περιλαμβάνονται η διέλευση των οχημάτων από την Όθωνος-Αμαλίας, η χρήση της Περιμετρικής, μέσω της οδού Κανελλοπούλου, ακόμα και η μεταφορά μέρους της εμπορικής δραστηριότητας  στο νέο λιμάνι της Πάτρας. Ωστόσο επειδή ακριβώς αρκετά από αυτά τα ζητήματα άπτονται της αρμοδιότητας του ΟΛΠΑ ή και του Λιμενικού, αποφασίστηκε να υπάρξει τη Δευτέρα και νέα συνάντηση με τη συμμετοχή εκπροσώπων και αυτών των υπηρεσιών.

Σε κάθε περίπτωση πάντως, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αχαΐας Πλάτωνας Μαρλαφέκας, μιλώντας στο thebest, εξηγεί το γιατί η διαδρομή Ηρώων Πολυτεχνείου-Κανελλοπούλου-Ν.Ε.Ο.-Περιμετρική-ΒΙ.ΠΕ., είναι ασύμφορη για τις επιχειρήσεις και μπορεί να τις οδηγήσει σε άλλα λιμάνια.

«Στην Πάτρα αυτή τη στιγμή 5 τοπικές επιχειρήσεις,  φορτώνουν περίπου 300.000 τόνους το χρόνο. Τούτο σημαίνει 30.000 διελεύσεις φορτηγών. Εάν πάνε στη ΒΙ.ΠΕ. μέσω της Περιμετρικής (από την είσοδο στο Τόφαλος), το κάθε όχημα θα κάνει 30χλμ. περισσότερα (πήγαινε-έλα) άρα για να προλάβουν θα πρέπει να χρησιμοποιούν αντί για 25 φορτηγά τουλάχιστον 10 παραπάνω.», επισημαίνει ο κ. Μαρλαφέκας.

Σύμφωνα λοιπόν με τους επιχειρηματίες αυτό το επιπλέον κόστος είναι ικανό να τους στρέψει σε άλλες φθηνότερες λύσεις όπως του Αιγίου ή του Κατακόλου, που χρεώνουν πολύ λιγότερο. «Εμείς προφανώς και δεν είμαστε αντίθετη με την παραχώρηση του θαλασσίου μετώπου στο Δήμο, όμως στη δύσκολη συγκυρία που διανύουμε πρέπει να κάνουμε ότι μπορούμε για να μην αδυνατίσουμε το εμπορικό λιμάνι για τα χύμα φορτία. Ειδικά όταν λέμε ότι επιθυμούμε να προσελκύσουμε επενδύσεις στην περιοχή μας».

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις