Του Οδυσσέα Ξεριζωτή, Ενεργού – Άνεργου
Μετά από πρόσφατο τροχαίο όπου δυστυχώς χάθηκε άλλος ένας νέος συνάνθρωπος μας χωρίς ποτέ να μάθουμε το τι ακριβώς έγινε . Μας έξυσε πληγή δικού μας ανθρώπου που χάθηκε πριν 14 χρόνια στο ίδιο ύψος της ΑΒΕΞ στην Ακτή Δυμαίων .
Διαβαίνοντας από τον Άγιο Ανδρέα έως της Ιτιές την Ακτή Δυμαίων και από της δυο κατεύθυνσης διαπίστωσα ότι ένας δρόμος κατασκευασμένος στης αρχές της δεκαετίας του 80 , δυστυχώς καμία παρέμβαση βελτιώσεις εκτός από τρεις νησίδες φανάρια για τα πολυκαταστήματα καθώς προ υπάρχουν φανάρια ολίγων μετρά παρακάτω.
Άσφαλτος φθαρμένη , άσφαλτος παραμορφωμένη , με ρωγμές , λακκούβες , επικίνδυνες κλίσης με νερά που λιμνάζουν όπου τυχαία έπεσα μέσα σε λακκούβα χωρίς τραυματισμό ευτυχώς ειδάλλως άντε να βρεις το δίκιο σου!
Φρεάτια ασύμμετρα με το οδόστρωμα που εγκυμονούν κινδύνους της τελευταίας στιγμής.
Δρόμος γεμάτος μπαλώματα από έργα για γραμμές οπτικών ινών μέχρι μικροεπισκευές , όπου ένα δίκυκλο μπορεί να ανατραπεί με μικρή ταχύτητα.
Το όριο ταχύτητας είναι 50 – 60 χιλ αλλά πόσοι το τηρούν , καθώς από το φανάρι της Λεύκας μας πιάνει η μανία ότι είμαστε Σουμαχερ της ασφάλτου στην εκκίνηση , καθώς δεν έχουμε την παιδεία να τηρούμαι των κ.ο.κ.
Έχουμε αναρωτηθεί ποσά οχήματα ακόμα και επαγγελματικά ανασφάλιστα κυκλοφορούν ανάμεσα μας και ποσά πραγματικά δεν τηρούν της πραγματικές προδιαγραφές του ΚΤΕΟ ( δημόσιοι κίνδυνοι ).
Σίγουρα η κλήση για κράνος δεν είναι πάντα λύση , αλλά ένα φθηνό συμβολικό ποσό για αγορά κράνος με πραγματικές προδιαγραφές , κράνος ασφάλειας και όχι ένα απλό ταψί , σώζει αρκετές ζωές .
Πόσες κλήσεις για ζώνη η χρήση κινητού έχουν επιβληθεί , ακόμα πιο τραγικό σε επαγγελματίες οδηγούς συγκριτικά με κλήσεις για κράνος.
Πόσοι γονείς έχουν πάρει τα παιδιά τους μια βόλτα από το νεκροταφείο να δείξουν μνήματα με νεαρές αναγραφόμενες ηλικίες ακόμα και ολόκληρες ξεκληρισμένες οικογένειες που έχουν χαθεί από τροχαία.
Ένα άλλο τραγικό είναι η μεσαία νησίδα κατά όλο το μήκος της Ακτής Δυμαιων , βρίσκεις τα πάντα καταστραμμένες πινακίδες , πλαστικά μέρη αυτοκίνητου , γυμνά καλώδια , ανοικτά καφαω , φυτά δυο μετρά ύψος , καλαμιές , φυτά που προεξέχουν στο δρόμο , κολόνες φωτισμού ραγισμένες , λάστιχα ποτίσματος εκτεθειμένα σε διαβάσεις πεζών ακόμα και καταστραμμένο εικονοστάσι.
Έξω από Δ.Ο.Υ – ΔΕΥΑΠ – ΔΕΗ - πολύχωρους διπλοπαρκαρισμενα ι.χ. μέρα -νύκτα.
Οι στάσεις λεωφορείου πάντα εγκυμονούν κινδύνους .
Σε όλη την διαδρομή μόνο μια αερογέφυρα εγγατελειμενη στης Ιτιές .
Μετά την λειτουργιά του νέου λιμανιού δύστυχος μεταφερθήκαν και οι μετανάστες όπου κινδυνεύει η ζωή τους και των οδηγών όταν ξεπετάγονται στην λεωφόρο χωρίς να υπάρχει χρόνος χρήσης αντανακλαστικών για αποφυγή ατυχήματος .
Με μικρές επεμβάσεις ασφαλτόστρωσης , υπερυψωμένες νησίδες με φοίνικες , πλακόστρωση πεζοδρόμιων , ανακαίνιση προσόψεων κτηρίων , ραντάρ ταχύτητας , προσθήκη δυο- τρεις πεζογέφυρες καθώς και ζώνη για ποδηλατοδρόμιο ίσως αλλάξει κατά πολύ την πρόσοψη της πόλης και του νέου λιμανιού πύλη της Ευρώπης .
Κλείνοντας με της τεράστιες πινακίδες ΥΠ.Ε.ΧΩ.Δ.Ε. – ΕΣΠΑ αναγραφούν επενδύοντας στο μέλλον σας ;
Καλό είναι όταν μιλάμε για θαλάσσιο μέτωπο η αυτοκινητοδρόμους να φροντίζουμε πρώτα για αυτά που είναι ήδη ελεύθερα ειδάλλως την ιδία τύχη θα έχουν , την αιωνία εγκατάλειψη και παρακμή .
Ας συμβάλουμε όλοι πολίτες και αρχές για την πρόληψη ατυχημάτων αλλά και καλλωπισμό της εγκαταλειμμένης πόλης, γιατί όλοι έχουμε ευθηνή για να μην θρηνήσουμε άλλους συνανθρώπους μας .
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr
* Τα κείμενα που φιλοξενούνται στη στήλη «Απόψεις» του thebest.gr απηχούν τις απόψεις των συγγραφέων και όχι του portal.








