Νικητή το twitter βρήκε η άτυπη μάχη των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης
Σύμφωνα με την έρευνα της Highbeam Research, το 50% των φορών που τα ΜΜΕ αναφέρθηκαν στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης αφορούσαν το twitter, αφήνοντας το «τέκνο» του Μαρκ Ζούκερμπεργκ στη 2η θέση με 45%. Τα υπόλοιπο 5% συμπληρώνεται από δίκτυα όπως το LinkedIn (3,3%), MySpace (1,3%) Foursquare (0,71%), ενώ επισημαίνεται ότι το Google Plus δεν καταμετρήθηκε επειδή έκανε ντεμπούτο μεσούσης του 2011, τον Ιούνιο.
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr