Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΑΓΟΡΑ

/

Σπύρος Χριστοφοράτος: Επιστρέφει στην γενέτειρα Πάτρα ως διευθυντής στο Media Markt της Veso Mare και μας ξεναγεί στο κατάστημα

Σπύρος Χριστοφοράτος: Επιστρέφει στην γε...
Τσίχλα Κωνσταντίνα
[email protected] , Facebook Page

Εγκαινιάζεται την Πέμπτη 6 Απριλίου

Λίγο πριν τα Media Markt πιάσουν λιμάνι στην Πάτρα, ο διευθυντής του νέου καταστήματος στη Veso mare, Σπύρος Χριστοφοράτος «ξέκλεψε» λίγο χρόνο από τις πυρετώδεις προετοιμασίες προκειμένου να μας μιλήσει για τις υπηρεσίες του καταστήματος, τις καινοτομίες που θα συναντήσουν σε αυτό οι Πατρινοί αλλά και για τον τρόπο λειτουργίας του... Πατρινός και ο ίδιος επιστρέφει στην πόλη οικογενειακώς για να αναλάβει την διεύθυνση του νέου εγχειρήματος.

Μας ξενάγησε στον τεράστιο χώρο που διαθέτει προϊόντα τελευταίας τεχνολογίας και είχαμε μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση μαζί του.

 

Τι συνεπάγεται η θέση του διευθυντή στο κατάστημα της Media Markt;

Πρόκειται για μια θέση όπου εκτός από την διαχείριση του προσωπικού, που είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της δουλειάς, φροντίζει την ενδυνάμωση και το «σφίξιμο» της ομάδας, την εφαρμογή της εμπορικής πολιτικής της εταιρείας και την εξυπηρέτηση του πελάτη.

Το τελευταίο, το να είμαστε πελατο-κεντρικοί, είναι η πρώτη προτεραιότητά μας. Ο διευθυντής είναι σε αυτή τη θέση για να φροντίζει ακριβώς αυτό. Έχει επαφή με το μαγαζί, τον κόσμο, βλέπει αν είναι ευχαριστημένος ο πελάτης …

Κατάγεστε από την Πάτρα. Ποια ήταν η διαδρομή μέχρι να επιστρέψετε στην πόλη σας;

Έχω γεννηθεί και μεγαλώσει στην Πάτρα αλλά το 2005 γνώρισα την γυναίκα μου η οποία ήταν τότε φοιτήτρια στην πόλη και μετακομίσαμε στην Λάρισα.

Ένα χρόνο μετά άνοιξε στη Λάρισα ένα κατάστημα της Media Markt. Αρχικά εργάστηκα σε αυτό ως υπεύθυνος υπολογιστών αλλά τα επόμενα 10 χρόνια που ακολούθησαν ανέλαβα κι άλλες αρμοδιότητες, κι άλλα τμήματα ώσπου τα τελευταία 2 χρόνια ήμουν στη θέση του γενικού διευθυντή.

Από το 2007 ακουγόταν ότι θα ανοίξει κατάστημα της εταιρείας και στην Πάτρα, οπότε είχα σαν στόχο να δουλέψω όσο πιο σκληρά γίνεται, έτσι ώστε να είμαι έτοιμος να επιστρέψω στην Πάτρα. Αυτή την επιστροφή την είχα συζητήσει και με την γυναίκα μου και σίγουρα η στήριξή της όλα αυτά τα χρόνια έπαιξε σημαντικό ρόλο και ήταν πολύτιμη.

Αν και η κρίση «πάγωσε» λίγο τη δημιουργία του καταστήματος πάντα πίστευα ότι θα έρθει το πλήρωμα του χρόνου και θα επιστρέψω. Μας καθυστέρησε το πώς εξελίχθηκε η οικονομία σε σχέση με τα πλάνα ανάπτυξης, τα οποία είχαμε ξεκινήσει αλλά τώρα... είμαστε εδώ.

Το να ανοίξει η εταιρεία στην πόλη που κατάγομαι ένα κατάστημα στο οποίο είμαι γενικός διευθυντής είναι για εμένα μια μεγάλη πρόκληση. Βοήθησαν και οι συγκυρίες που κάνουν την πρόσβαση στην πόλη πιο εύκολη μέσα από έργα υποδομής.

Συμπληρώνω δέκα χρόνια στην εταιρεία. Έχω τέτοια πίστη στο brand που θεωρώ ότι από μόνο εξαλείφει όλες τις δυσκολίες. Το μόνο που έχει να φοβηθεί το μαγαζί είναι ο ίδιος ο εαυτός τους.  Δε νομίζω ότι υπάρχει κάτι αντίστοιχο στην πόλη και στην ευρύτερη της περιοχή με αυτό το κατάστημα.
Το 98% των εργαζομένων είναι Πατρινοί. Τα περισσότερα άτομα προσλήφθηκαν από τον Οκτώβριο και βρίσκονταν στην Αθήνα προκειμένου να εκπαιδευτούν με έξοδα της εταιρείας σε καταστήματα της. Το προσωπικό είναι αρκετά έμπειρο και έτοιμο να διαχειριστεί τα θέματα που θα προκύψουν.
35 Παιδιά που δεν έχουν και άλλα που έχουν εμπειρία. Μην νομίζετε ότι επειδή κάποιος έχει προϋπηρεσία δεν χρειάζεται εκπαίδευση μπαίνοντας στην εταιρεία μας. Τα συστήματα και οι τεχνικές πωλήσεων της κάθε εταιρείας ποικίλουν. Έχουμε σπεσιαλίστες στα τμήματα που μπορούν ανταπεξέλθουν στο δικό τους αλλά και στα «συγγενικά».  Μπορούν να δώσουν στον πελάτη την πληροφορία που του λείπει. Το ζητούμενο μας είναι ο καταναλωτής να αγοράσει αυτό που εξυπηρετεί ακριβώς τις ανάγκες του.
Μπορεί να είμαστε μια πολυεθνική εταιρεία αλλά είμαστε μια τοπική επιχείρηση και τα χρήματα μένουν εδώ… και γυρίζουν εδώ,
Είναι δύσκολο να συναντήσεις μια τέτοια εταιρεία. Επενδύει στους ανθρώπους της και τους επιβραβεύει. Δίνει ευκαιρίες εξέλιξης.   Σε υπολογίζει ως άνθρωπο, σου παρέχει ασφάλεια στον εργασιακό χώρο, χαρακτηρίζεται από συνέπεια και θέλει οι εργαζόμενοι της να διατηρούν μια ισορροπία ανάμεσα στη δουλειά τους και την προσωπική τους ζωή. Ποντάρει στο εργασιακό κλίμα και θέλει να ερχόμαστε για δουλειά με όρεξη.

Οι δυσκολίες που έχετε να αντιμετωπίσετε...

Συμπληρώνω δέκα χρόνια στην εταιρεία. Έχω τέτοια πίστη στο brand που θεωρώ ότι αυτό από μόνο του εξαλείφει όλες τις δυσκολίες. Το μόνο που έχει να φοβηθεί το μαγαζί είναι ο ίδιος του ο εαυτός. Δε νομίζω ότι υπάρχει κάτι αντίστοιχο στην πόλη και στην ευρύτερη της περιοχή με αυτό το κατάστημα.

Λίγα λόγια για το ανθρώπινο δυναμικό του καταστήματος...

Το 98% των εργαζομένων είναι Πατρινοί. Τα περισσότερα άτομα προσλήφθηκαν από τον Οκτώβριο και βρίσκονταν στην Αθήνα προκειμένου να εκπαιδευτούν με έξοδα της εταιρείας σε καταστήματά της. Το προσωπικό είναι αρκετά έμπειρο και έτοιμο να διαχειριστεί τα θέματα που θα προκύψουν.

Πρόκειται για 35 ανθρώπους που είτε έχουν, είτε δεν έχουν προηγούμενη εμπειρία. Μην νομίζετε ότι επειδή κάποιος έχει προϋπηρεσία δεν χρειάζεται εκπαίδευση μπαίνοντας στην εταιρεία μας. Τα συστήματα και οι τεχνικές πωλήσεων της κάθε εταιρείας ποικίλουν. Έχουμε σπεσιαλίστες στα τμήματα που μπορούν ανταπεξέλθουν στο δικό τους,  στα «συγγενικά» τμήματα και να δώσουν στον πελάτη την πληροφορία που του λείπει. Το ζητούμενό μας είναι ο καταναλωτής να αγοράσει αυτό που εξυπηρετεί ακριβώς τις ανάγκες του.

Μπορεί από πίσω μας να υπάρχει μια πολυεθνική εταιρεία αλλά είμαστε μια τοπική επιχείρηση και τα χρήματα μένουν εδώ… και γυρίζουν εδώ. Συνεργαζόμαστε, για ό,τι κι αν χρειαστούμε, με ανθρώπους της τοπικής αγοράς. Ένα απλό παράδειγμα είναι ότι η άγκυρα που έχουμε στην πλατεία Γεωργίου είναι δημιουργία του Πατρινού, γνωστού κατασκευαστή στο Καρναβαλικό Εργαστήρι...

Λίγα λόγια για την εταιρεία...

Είναι δύσκολο να συναντήσεις μια τέτοια εταιρεία. Επενδύει στους ανθρώπους της και τους επιβραβεύει. Δίνει ευκαιρίες εξέλιξης. Σε υπολογίζει ως άνθρωπο, σου παρέχει ασφάλεια στον εργασιακό χώρο, χαρακτηρίζεται από συνέπεια και θέλει οι εργαζόμενοί της να διατηρούν μια ισορροπία ανάμεσα στη δουλειά τους και την προσωπική τους ζωή. Ποντάρει στο εργασιακό κλίμα... Θέλει να ερχόμαστε για δουλειά με όρεξη.

Σε τι διαφέρει το Media Markt από καταστήματα αντίστοιχων εταιρειών;

Υπάρχουν πολλοί λόγοι να μας επισκεφθεί κάποιος και πολλές διαφορές από καταστήματα αντίστοιχων εταιρειών. Έχουμε ένα κατάστημα, το οποίο είναι από τα πιο σύγχρονα του Ομίλου.

Διαθέτει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας πάνω στο ράφι. Υπάρχει μεγάλη ποικιλία και φροντίζουμε να υπάρχει από το πιο ακριβό μέχρι το πιο φθηνό προϊόν σε κάθε κατηγορία με αρκετό απόθεμα. Έχουμε ηλεκτρονικές τιμές για να μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι η τιμή που βλέπουμε στο ράφι είναι η καλύτερη στην αγορά. Είναι σημαντικός ο τρόπος με τον οποίο εκπαιδεύουμε τους ανθρώπους μας.

Υπάρχει μια μεγάλη γκάμα υπηρεσιών που ολοκληρώνει την αγοραστική εμπειρία του πελάτη. Το κάθε τι είναι «ανοιχτό» και μπορεί να το δοκιμάσει ο πελάτης. Για παράδειγμα, υπάρχουν διαφορετικά είδη δαπέδων όπου ο καταναλωτής μπορεί να δοκιμάσει ηλεκτρικές σκούπες.

Πράγματι, υπάρχουν καινοτομίες…

Ναι… έχουμε τα multi channel terminals. To ένα είναι στις λευκές συσκευές όπου ο πωλητής μπορεί να δείξει στον πελάτη όλη τη γκάμα των προϊόντων που υπάρχουν. Μπορεί στο κατάστημα να υπάρχουν 400 συσκευές και στο internet 800. Στο terminal θα είναι και οι 800. Εκεί ο πελάτης μπορεί να κάνει συγκρίσεις και να δει οικονομικά οφέλη κ.λπ.

Το ίδιο γίνεται και στο terminal της κινητής τηλεφωνίας όπου μπορεί κανείς να δει τα κινητά, να κάνει σύγκριση παγίων κ.α. Όλα αυτά τα στοιχεία μπορούν να εκτυπώνονται ή να στέλνονται στο μέιλ του πελάτη. Υπάρχει κι ένα terminal το οποίο διαθέτει πληροφορίες για όλο το κατάστημα.

Ο πελάτης μπορεί να προσωποποιήσει σχεδόν οτιδήποτε αγοράσει. Τάμπλετ, κινητό, καφετιέρα μπορεί να έχει πάνω του εκτυπωμένη μια φωτογραφία που επέλεξε. Υπάρχουν προϊόντα με προγράμματα και εφαρμογές…”ready to use”. Επίσης μπορεί κάποιος να κάνει μια παραγγελία on line και να παραλάβει τις αγορές του από το κατάστημα.

Λίγα λόγια για τα εγκαίνια...

Είναι μια πηγή χαράς για εμάς τα εγκαίνια αλλά και μια ευκαιρία να μας γνωρίσει το καταναλωτικό κοινό. Την Πέμπτη 6 Απριλίου, πρώτη μέρα λειτουργίας του καταστήματος θα εκπέμψουν από αυτό δυο ραδιοφωνικοί σταθμοί, ενώ το απόγευμα το συγκρότημα Alcatrach θα δώσει μια συναυλία στον ανοιχτό χώρο της Veso… μόνο για εμάς. Την Παρασκευή θα βρεθεί στο κατάστημα ο ζαχαροπλάστης Διονύσης Αλέτρας για να εκτελέσει συνταγές του και την Κυριακή θα μας επισκεφθούν εκπρόσωποι της Samsung για να δείξουν πώς λειτουργούν κάποιες τηλεοράσεις της εταιρείας  και να μοιράσουν δώρα.

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Αγορά