Στην ιστοσελίδα της ΕΕΤΑΑ (Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης) έως τις 14/08/2025
Άρχισε από την Τετάρτη, στην ιστοσελίδα της ΕΕΤΑΑ (Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης) η ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων για τη χορήγηση voucher 2025-2026 για τους Βρεφονηπιακούς και Παιδικούς Σταθμούς, γνωστοποιεί σχετική ανακοίνωση του Κοινωνικού Οργανισμού του Δήμου Πατρέων.
Χρονοδιάγραμμα: Υποβολής αιτήσεων – αποτελεσμάτων – δήλωσης δομής.
1) Υποβολή αιτήσεων στην σελίδα της ΕΕΤΑΑ:
· ΑΦΜ που λήγουν σε 0, 1, 2 : 30/07/2025 - 31/07/2025
· ΑΦΜ που λήγουν σε 3, 4, 5 : 01/08/2025 - 02/08/2025
· ΑΦΜ που λήγουν σε 6, 7, 8, 9 : 03/08/2025 - 04/08/2025
· Όλα τα ΑΦΜ : 05/08/2025 - 14/08/2025 (ώρα 23:59).
Για την εξυπηρέτηση των Αιτούντων και των Φορέων λειτουργεί τηλεφωνικό κέντρο στο
213-1320600 & 210-5214600 και E-mail: [email protected]
2) Προσωρινά Αποτελέσματα : 22/08/2025
3) Υποβολή Ενστάσεων : 25/08/2025 - 27/08/2025 (ώρα 23:59)
4) Οριστικά Αποτελέσματα : 01/09/2025
5) Δήλωση δομής (Βρεφονηπιακό σταθμό ή Παιδικό σταθμό ή ΚΔΑΠ ή ΚΔΑΠ ΑΜΕΑ) στον ΚΟΔΗΠ :
Δευτέρα 01/09/2025 – Πέμπτη 04/09/2025 (ώρα 14:00)*
* Σε περίπτωση που αλλάξει το χρονοδιάγραμμα η ΕΕΤΑΑ θα τροποποιηθούν και οι ημερομηνίες δήλωσης δομής.
Συγκεκριμένα:
A. Για ηλεκτρονική δήλωση Βρεφονηπιακού ή Παιδικού Σταθμού (μία επιλογή) :
Σε ειδική πλατφόρμα που θα ανοίξει στην ιστοσελίδα του Κοινωνικού Οργανισμού Δήμου Πατρέων (www.kodip.gr), θα πρέπει οι γονείς να δηλώσουν το σταθμό που επιθυμούν:
Δευτέρα 01/09/2025 - Πέμπτη 04/09/2025 (ώρα 14:00)
B. Για δήλωση ΚΔΑΠ ή ΚΔΑΠ ΑΜΕΑ:
Οι γονείς θα πρέπει να επικοινωνήσουν με το αντίστοιχο ΚΔΑΠ ή ΚΔΑΠ ΑΜΕΑ στα παρακάτω τηλέφωνα:
§ ΚΔΑΠ Αρκτικού Διαμερίσματος : 2610 425098 (ώρες: 08.00 – 14.00)
§ ΚΔΑΠ του ΚΟΔΗΠ – Δροσιάς : 2610 273422 (ώρες: 08.00 – 14.00)
§ ΚΔΑΠ Βραχνεΐκων : 2610 671973 (ώρες: 08.00 – 14.00)
§ ΚΔΑΠ ΑΜΕΑ «ΑΜΠΕΤ ΧΑΣΜΑΝ» : 2610 362740 (ώρες: 08.00 – 20.00)
§ ΚΔΑΠ ΑΜΕΑ «ΚΟΜΑΙΘΩ» : 2610 329490 (ώρες: 08.00 – 20.00)
Διαδικασία υπογραφής συμβάσεων:
1. Οι γονείς θα κληθούν από τον ΚΟΔΗΠ να υπογράψουν την τυποποιημένη σύμβαση
2. Στη συνέχεια προκειμένου να ενεργοποιηθεί η σύμβαση θα πρέπει σε Ειδική Εφαρμογή στην σελίδα της ΕΕΤΑΑ, να αποδεχθούν τους όρους και να εξουσιοδοτήσουν το Φορέα για τις πληρωμές.
3. Μετά την ηλεκτρονική αποδοχή - εξουσιοδότηση θα μπορούν να εκτυπώνουν την κάρτα παρουσίας του παιδιού.
Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στην ιστοσελίδα του ΚΟΔΗΠ : www.kodip.gr
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr










