Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Πάτρα- Αντιδρομήσεις: Πώς σχολιάζουν τις προτάσεις οι ταξιτζήδες

Πάτρα- Αντιδρομήσεις: Πώς σχολιάζουν τις...
Κωνσταντίνα Ανδριοπούλου
[email protected]

Πόσο θα επηρεάσει το κυκλοφοριακό στο κέντρο της πόλης, ο νέος σχεδιασμός

Η μελέτη για την αντιδρόμηση της Κανακάρη, επικαιροποιήθηκε και τέθηκε στο «τραπέζι» μια  εναλλακτική πρόταση, αναφορικά με την κίνηση των Αστικών λεωφορείων στο κέντρο της Πάτρας.

Με βάση αυτή την πρόταση, θα γίνει αντιδρόμηση των οδών Ζαΐμη και Αράτου, με την κάθοδο των λεωφορείων να γίνεται από την Αράτου και να στρίβουν στην επίσης αντιδρομημένη Μαιζώνος και στη συνέχειά της, την Κωνσταντινουπόλεως για να καταλήγουν στην Αγίας Σοφίας που αμφιδρομείται.

Πόσο θα επηρεάσει το κυκλοφοριακό στο κέντρο της πόλης, ο νέος σχεδιασμός; Ο πρόεδρος των οδηγών ταξί Γιώργος Σίδερης, αναλύει στο thebest.gr, τις επιφυλάξεις που έχουν ως επαγγελματίες οδηγοί: «Δεν τίθεται θέμα, αν μας αρέσει ή όχι η αντιδρόμηση. Είμαστε υπέρ της ανάπλασης της πόλης, είμαστε υπέρ των πεζόδρομων και ιδιαίτερα του ιστορικού κέντρου, από  εκεί και πέρα, όμως, στις μελέτες κρατάμε κάποιες επιφυλάξεις. Πρακτικά έχουμε δει, ότι από την μελέτη έως την υλοποίηση του έργου, απέχει πάρα πολύ και επειδή έχουμε κακό παράδειγμα της Όθωνος Αμαλίας.  Ο ποδηλατόδρομος στα χαρτιά φαινόταν καλά αλλά πλέον βλέπουμε τι προβλήματα δημιουργεί και δεν εννοούμε μόνο το κυκλοφοριακό, όχι μόνο ότι γεγονός ότι έχει βρεθεί μέσα σε ένα δρόμο, ένα στηθαίο, αλλά και με ότι με τις βροχές μετατρέπεται σε λιμνοθάλασσα. Να πούμε για την πεζοδρόμηση στην περιοχή του Παντοκράτορα; Ωραίο έργο αλλά τι έγινε; Πάρκινγκ για τα αυτοκίνητα, όπου τα περισσότερα παρκάρουν, δεξιά και αριστερά της Γερμανού. Και όταν γίνει ένα έργο και κάτι πάει λάθος, δεν υπάρχουν βελτιώσεις ή θα αργήσουν να γίνουν».

Αναφερόμενος, στο συγκεκριμένο έργο, που αφορά την κίνηση των Αστικών λεωφορείων, επισημαίνει: «Εμείς ως επαγγελματίες οδηγοί έχουμε επιφυλάξεις για την αντιδρόμηση δηλαδή εάν θα είναι λειτουργική. Να στρίβει ένα λεωφορείο και ιδιαίτερα τα διπλά που πάνε προς το Πανεπιστήμιο, να κατεβαίνει από την Κανακάρη στην Αράτου και να στρίβει στην Μαιζώνος σε μια λωρίδα κυκλοφορίας και να πηγαίνει μέχρι Αγίας Σοφίας και μετά να πηγαίνει επάνω. Επίσης, οι συγκοινωνιολόγοι ίσως θα έπρεπε να έχουν δει και τους χρόνους. Εάν πούμε ότι από το ύψος της Αράτου έως την Αγίας Σοφίας, σήμερα ένα λεωφορείο από την Κορίνθου, μπορεί να κάνει π.χ. πέντε λεπτά, όταν θα κάνει όλον τον κύκλο ο χρόνος θα είναι πολύ παραπάνω και τότε μήπως δημιουργήσουμε περισσότερα κυκλοφοριακά προβλήματα απ’ ότι να λύσουμε; Αυτές είναι επιφυλάξεις μας, γιατί δυστυχώς έχουμε κακά παραδείγματα στην πόλη. Δεν είμαστε αντίθετοι στα έργα, ούτε τίθεται θέμα εάν μας αρέσει αλλά έχουμε τις επιφυλάξεις μας».

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις