Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΑΓΟΡΑ

/

Η φέτα Παντελή, μας ξανασυστήνεται

Η φέτα Παντελή, μας ξανασυστήνεται

Κατέχοντας ξεχωριστή θέση στο τραπέζι μας για πάνω από μισό αιώνα, η ΑΒΙΓΑΛ αλλάζει εικόνα και αποκτά τον δικό της... ήρωα!

Για πάνω από μισό αιώνα, βρίσκεται στο τραπέζι μας και δίνει γεύση στις συνταγές μας ως βασικό συστατικό της μεσογειακής δια[1]τροφής και της ελληνικής κουζίνας, συνεχίζοντας μια διατροφική ιστορία που μνημονεύεται από τα χρόνια του Ομήρου και τον μύθο του κύκλωπα Πολύφημου. Η ξεχωριστή αυτή φέτα φέρει το γαστρονομικό μυστικό της Αχαϊκής πρώτης ύλης και την υπογραφή ποιότητας της ΑΒΙΓΑΛ, μιας συνεχώς αναπτυσσόμενης εταιρείας που επανατοποθετείται αλλάζοντας εικόνα, αλλά όχι γεύση και ποιότητα.

Η Αχαϊκή Βιομηχανία Γάλακτος, η οποία ιδρύθηκε το 1967 ως “Αφοί Αθ. Παντελή Ο.Ε.” με έδρα τη Βαλμαντούρα Αχαΐας, παράγει τα πιο γνωστά τυροκομικά προϊόντα της περιοχής και εξειδικεύεται στην παραγωγή φέτας που αποτελεί και το πλέον γνωστό και διαδεδομένο προϊόν της. Το γεγονός ότι πάνω από το 60% της παραγωγής πραγματοποιείται σε ξύλινα βαρέλια, καθιστά την ΑΒΙΓΑΛ ιδιαίτερα ανταγωνιστική κατατάσσοντάς την ανάμεσα στην πρώτη δεκάδα στην εγχώρια αγορά στο συγκεκριμένο είδος.

Η ποιότητα ΑΒΙΓΑΛ με τρεις λέξεις

Η διαχρονική ποιότητα και η διαφορετικότητα των προϊόντων ΑΒΙΓΑΛ εδράζεται στην σχολαστική επιλογή της πρώτης ύλης από τη γη της Αχαΐας, με τα ιδιαίτερα οργανοληπτικά χαρακτηριστικά της. Αλλά δεν σταματά εκεί. Μορφώνεται από το κάθε μυστικό που μέσα από την παράδοση έρχεται να προσδώσει στο προϊόν τη μοναδικότητα της διαδρομής του στον χρόνο και πραγματώνεται μέσω της εφαρμογής σύγχρονων συστημάτων διασφάλισης ποιότητας. «Πέρα όμως από όλα αυτά είναι το πάθος και η αγάπη για τα τυριά μας που μας κάνει να ξεπερνούμε διαρκώς τον εαυτό μας» λέει η αντιπρόεδρος της ΑΒΙΓΑΛ Γκέλη Παντελή και συμπληρώνει: «Τρεις λέξεις: Αγνά. Παραδοσιακά. Αυθεντικά. Αυτοί είναι και οι τρεις αξιακοί μας άξονες. Η υπογραφή αξίας ταξιδεύει με μεταφορικό μέσο το ίδιο το προϊόν. Δεν υπάρχουν πολλά τρόφιμα των οποίων η ιστορία να ξεκινά πριν από χιλιάδες χρόνια. Έτσι, κάθε φορά που αγοράζετε φέτα, τρώτε ένα τυρί που απολάμβαναν ο Όμηρος και ο Μέγας Αλέξανδρος. Η ιερή αυτή σκέψη και ιδέα θέτει τις βάσεις των αξιακών μας υποχρεώσεων».

Η εταιρεία σήμερα

Η εταιρεία απασχολεί πάνω από 50 εργαζόμενους, επενδύοντας στους ανθρώπους της με σχέσεις εμπιστοσύνης αλλά και σχέσεις συνεχούς εκπαίδευσης και εξέλιξης. Παράλληλα, γνωρίζοντας την ουσιώδη σημασία των χαρακτηριστικών της α’ ύλης στην παραγωγή ποιοτικών προϊόντων, δια[1]τηρεί μακροχρόνιες συνεργασίες με περισσότερους από 600 παραγωγούς γάλακτος. Την τελευταία πενταετία η εισκομιζόμενη πρώτη ύλη αυξήθηκε κατά 25% αποτυπώνοντας τη σχέση εμπιστοσύνης που έχει οικοδομηθεί με τους παραγωγούς-συνεργάτες της. Σε ό,τι αφορά τις πωλήσεις, στηρίζει και ισχυροποιεί προϋπάρχουσες συνεργασίες επεκτείνοντας παράλληλα το δίκτυό της σε νέες αγορές τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο.

Η εξέλιξη εμπνέεται από την παράδοση

Η ΑΒΙΓΑΛ πορεύεται με αδιαμφισβήτητες αρχές και συγκεκριμένο όραμα. Η επόμενη μέρα σέβεται την προηγούμενη και η εξέλιξη εμπνέεται από την παράδοση. Τώρα είναι η στιγμή κατά την οποία η ΑΒΙΓΑΛ αλλάζει εικόνα προχωρώντας με διαχρονική εμμονή στην ποιότητα και την αναλλοίωτη συνταγή που την καθοδήγησε μέχρι εδώ. Η διαρκής ανάπτυξη είναι στόχος, αλλά όχι αυτοσκοπός. «Προκύπτει από την αυθεντικότητα των προϊόντων μας, από την αξιοποίηση των εμπειριών μας, από τη σκληρή δουλειά της ομάδας μας. Εκμεταλλευόμενοι τα δεδομένα αυτά επιχειρούμε και αναπτυσσόμαστε συνεχώς. Η εμπιστοσύνη του καταναλωτή είναι η επιβράβευση των προσπαθειών» λέει η κ. Παντελή.

Τι κρύβεται πίσω από το νέο λογότυπο;

Η ΑΒΙΓΑΛ επανατοποθετείται. Η συνολική αίσθηση του λογοτύπου, του ακρογωνιαίου λίθου της νέας εικόνας ισορροπεί μεταξύ της σύγχρονης προσέγγισης και του παραδοσιακού στιβαρού συμβολισμού. Το σχηματικό του λογοτύπου αναπαριστά τα τρία αρχικά γράμματα της επωνυμίας της εταιρείας μαζί με την οπτικοποίηση του βασικού προϊόντος (τριγωνικό κομμάτι τυρί) δημιουργώντας μια εικονική σφραγίδα αλλά και την αίσθηση τεσσάρων κομματιών τυριού.

Ο ήρωας που θα βλέπουμε στις νέες συσκευασίες

Η προϊοντική οικογένεια αποκτά έναν ήρωα, έναν αφηγητή. Αθώος και ακατέργαστος, γνήσιος και ατόφιος εκφράζει και υπηρετεί αρχές, αξίες, ιδανικά. Εκπροσωπεί μια οικογενειακή παράδοση χρόνων. Ο Παντελής των Παντελή. Ο πρωταγωνιστής γεννήθηκε για να μας ξεναγήσει σε τόπους, να μοιραστεί μαζί μας μυστικά χρόνων και τελικά να μας μυήσει στη σημασία της αυθεντικότητας του ταξιδιού από την πρώτη ύλη έως το τελικό προϊόν.

Οι μελλοντικοί επιχειρηματικοί στόχοι

Το άμεσο μέλλον βρίσκει την ΑΒΙΓΑΛ να στοχεύει στην επέκταση της εξαγωγικής της δραστηριότητας και στην αύξηση του αντίστοιχου ποσοστού σε σχέση με τον συνολικό της τζίρο. Υπάρχουν αγορές-στόχοι τους οποί[1]ους οι άνθρωποι της εταιρείας διερευνούν, μαθαίνουν και οργανώνουν την ανάπτυξή τους μέσω νέων συμφωνιών και συνεργασιών. Ο έτερος, ωστόσο, στόχος της εταιρείας είναι η μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος μέσα στην επόμενη τριετία. Για την επίτευξη αυτού του στόχου έχει προχωρήσει στη μελέτη και τη σχετική αδειοδότηση για την κατασκευή σύγχρονης μονάδας επεξεργασίας των αποβλήτων της μέσω πρωτοπόρων χημικών διεργασιών και την εκμετάλλευση της παραγόμενης ενέργειας μέσω κυκλικής διαδικασίας πίσω στην παραγωγή. Τα φιλικά εξερχόμενα για το περιβάλλον και η τεράστια μείωση στην κατανάλωση ενέργειας αποτελούν τον πρωταρχικό στόχο, προβάλλοντας την περιβαλλοντική και τη συνεπακόλουθη κοινωνική ευαισθησία της ΑΒΙΓΑΛ.

Πλεονέκτημα της Ελλάδας στον τομέα των εξαγωγών

Δυναμική είναι η παρουσία της εταιρείας και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπου αναδημοσιεύτηκε μια συνταγή με βασικό συστατικό τη φέτα και έγινε viral με 350 εκ. views «ταξιδεύοντας» το προϊόν σε όλα τα μέρη του πλανήτη και αποδεικνύοντας ότι τα ελληνικά προϊόντα τροφίμων μπορούν να αποτελέσουν πλεονέκτημα της Ελλάδας στον τομέα των εξαγωγών. «Τα ελληνικά προϊόντα τροφίμων αποτελούν ένα ισχυρό όπλο αντεπίθεσης της χώρας μας στις εκτός συνόρων αγορές κυρίως λόγω της εξαιρετικής σχέσης ποιότητας/τιμής που τα χαρακτηρίζει. Η προσπάθεια αυτή ενδέχεται να είναι μεμονωμένη, σίγουρα όμως βελτιστοποιείται όταν γίνεται συλλογική. Τότε είμαστε σε θέση να μιλήσουμε για τη δημιουργία μιας ταυτότητας εθνικού πλέον προϊόντος, αναγνωρίσιμου και ισχυρού, ικανού να χρίσει τη χώρα μας ως γαστρονομικό προορισμό» επισημαίνει η κ. Παντελή. «Απαραίτητη, ωστόσο, προϋπόθεση είναι η κάθε ελληνική παραγωγική μονάδα, όσο μικρή ή μεγάλη και αν είναι, να σέβεται και να διαφυλάττει με ιερότητα τα χαρακτηριστικά των προϊόντων, ειδικά όταν πρόκειται για την πιο διάσημη Ελληνίδα ΠΟΠ σταρ – τη φέτα μας. Καταλήγουμε λοιπόν ότι όποια κι αν είναι η συνταγή, η καλή πρώτη ύλη πρέπει να είναι εκεί» .

Η πιο χρήσιμη γνώση στο επιχειρηματικό ταξίδι

Ο καθημερινός αγώνας –το ταξίδι δηλαδή– τροφοδοτεί τους ανθρώπους της ΑΒΙΓΑΛ συνεχώς με εμπειρίες που γίνονται γνώση και τελικά δια[1]μορφώνουν Αξίες και Αρχές. Η πιο χρήσιμη γνώση και Αρχή μας στην καθημερινή επαγγελματική πρακτική, είναι γι αυτούς σαφής, με τεράστιο, ωστόσο, «ειδικό» βάρος: η ορθή επιχειρηματική στρατηγική –ιδιαίτερα στον ευαίσθητο χώρο των τροφίμων- προϋποθέτει τον σεβασμό στον καταναλωτή. Αυτό μετουσιώνεται τελικά σε επιχειρηματική φιλοσοφία που συμπυκνώνεται στη φράση: «δε θα μπορούσαμε να παράξουμε ένα προϊόν για τα παιδιά σας που δε θα δίναμε πρώτα στα δικά μας παιδιά».

avigal.gr

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Αγορά