Back to Top
#TAGS Αιγιάλεια Δελτίο Ειδήσεων Κορωνοϊός Καταλήψεις ΧΑΡΤΗΣ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Ταξίδι στην κόλαση με το Norman Atlantic: Οι πρώτες καταθέσεις στη δίκη για την ναυτική τραγωδία

Ταξίδι στην κόλαση με το Norman Atlantic...

Ξεκίνησε η δίκη στο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Πειραιά

Τα όσα τραγικά σημειώθηκαν τα ξημερώματα της 28ης Δεκεμβρίου 2014 όταν ξέσπασε φωτιά στο πλοίο Norman Atlantic περιέγραψαν στο δικαστήριο οι μάρτυρες του δυστυχήματος με τους δώδεκα νεκρούς και τους ακόμα 10 αγνοούμενους.

«Ξεκινήσαμε για ένα χριστουγεννιάτικο ταξίδι στη Βενετία και κάναμε ένα ταξίδι στην κόλαση» είπε χαρακτηριστικά στο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Πειραιά ο πρώτος διασωθείς από την τραγωδία, Ανδρέας Οικονόμου.

«Με ξύπνησε η κόρη μου και είπε “μπαμπά, φωτιά!”. Ο διάδρομος ήταν γεμάτος καπνό, δεν άκουσα καμία προειδοποίηση. Πού να πας; Δεξιά ή αριστερά; Εγώ και η κόρη μου ήμασταν ξυπόλυτοι, η γυναίκα μου χωρίς μπουφάν. Περπατούσαμε πιασμένοι και ακούγαμε κρότους» συμπλήρωσε.

«Δεν υπήρχε καμία οδηγία. Το μυαλό μου “πάγωσε”. Σκεφτόμουν μόνο πώς να μην κάνω κάποιο λάθος και χαθούμε και οι τρεις» συνέχισε την περιγραφή του ο κ. Οικονόμου προσθέτοντας ότι σωσίβια τους μοίρασε συνεπιβάτης τους που έσπασε ένα από τα κιβώτια.

Σύμφωνα με το κατηγορητήριο η φωτιά προκλήθηκε από την υπερθέρμανση φορτηγού ψυγείου με ζωντανά ψάρια το οποίο δεν ήταν ηλεκτρικά συνδεδεμένο.

«Μιλάμε για έναν πύργο της Βαβέλ. Υπήρχε πλήρης ασυνεννοησία και φοβάμαι ότι η άγνοια του ρόλου του καθενός την κρίσιμη ώρα δημιούργησε σύγχυση» κατέθεσε, σύμφωνα με την Καθημερινή, άλλος ένας διασωθείς, ο κ. Σπύρος Ζαχαράτος.

Ο μάρτυρας Γιώργος Αντωνάκης τόνισε ότι μόλις τρία μέλη του πληρώματος φορούσαν στολή και ξεχώριζαν από τους επιβάτες.

Ο οδηγός Λεωνίδας Κωνσταντινίδης κατέθεσε ότι δεν τον εμπόδισε κανείς να κατέβει εν πλω στο γκαράζ για να κοιμηθεί στο όχημά του με αποτέλεσμα εκεί να τον βρει η φωτιά με δύο άλλους συναδέλφους του να καταθέτουν ότι τα οχήματά τους δεν συνδέθηκαν με το ηλεκτρικό ρεύμα (γιατί δεν έφταναν οι πρίζες ή ήταν μη λειτουργικές) και ότι με υπόδειξη του πληρώματος κράτησαν ανοιχτή την μηχανή για να μην χαλάσει το φορτίο παρά τους κινδύνους.

Για την υπόθεση κατηγορούνται 11 Έλληνες μέλη του πληρώματος αλλά και στελέχη της ΑΝΕΚ οι οποίοι αντιμετωπίζουν μεταξύ άλλων κατηγορίες για ανθρωποκτονία και εμπρησμό από αμέλεια.

πηγη

Ειδήσεις