Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Ρούλα Πισπιρίγκου Βασιλιάς Κάρολος της Αγγλίας Κέιτ Μίντλετον
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΑΠΟΨΕΙΣ

/

Υπάρχει οσμή σκανδάλου στην υπόθεση των 11.000.000 ευρώ για την καμπάνια του κορωνοϊού

Υπάρχει οσμή σκανδάλου στην υπόθεση των ...
Νασόπουλος Θάνος
[email protected] , Facebook Page

Προκύπτουν ερωτήματα που πρέπει να απαντήσει άμεσα η Κυβέρνηση

Πριν από 6 μέρες η ελληνική κυβέρνηση, με μια απόφαση που προκάλεσε έντονες αντιδράσεις, πίστωσε το πόσο των 11.000.000 ευρώ στη Γενική Γραμματεία του Πρωθυπουργού, στην οποία να θυμίσουμε ότι προΐσταται ο ανιψιός του Κυριάκου Μητσοτάκη, Γρηγόρης Δημητριάδης, για να τα χρησιμοποιήσει για υπηρεσίες προβολής και ενημέρωσης σχετικά με τον κορωνοϊό.

Παρότι υπάρχει σχετική νομοθεσία που υποχρεώνει τα κοινωνικά μηνύματα να προβάλλονται δωρεάν από τους τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς σταθμούς, η κυβέρνηση έκρινε από ό,τι φάνηκε πως δεν αρκεί. Να δεχτούμε ότι είναι απαραίτητο στη μάχη της ενημέρωσης να μπει και ο ηλεκτρονικός τύπος, που αποτελεί πηγή ενημέρωσης για μεγαλύτερο όγκο ανθρώπων. Και σε αυτή την περίπτωση ωστόσο το ποσό παραμένει υπέρογκο. Έχουμε γνώση από τις τιμές της αγοράς και το εύρος κόστους μιας τέτοιας καμπάνιας.

Έδωσε λοιπόν λευκή επιταγή(!) στον Γενικό Γραμματέα του Πρωθυπουργού, να χρησιμοποιήσει όπως ο ίδιος κρίνει 11.000.000 ευρώ, χωρίς να δεσμεύεται από κάποιο νομικό πλαίσιο, διατάξεις και κανόνες που αφορούν στο πως πρέπει να ξοδεύεται σε σχετικές περιπτώσεις το δημόσιο χρήμα(!) Ο κύριος Δημητριάδης την επομένη της πίστωσης, παραχώρησε το πόσο μέσω ανάθεσης στη διαφημιστική εταιρία initiative, μαζί με το management της καμπάνιας.

Προκύπτουν λοιπόν εύλογα τα εξής ερωτήματα:

-              Με ποιο ακριβώς κριτήριο τα χρήματα δόθηκαν στην initiative και όχι σε κάποια άλλη διαφημιστική; Εμείς δεν λέμε ότι υπάρχει απαραίτητα κάτι το μεμπτό, απλά επισημαίνουμε ότι απουσιάζει παντελώς, ένα αξιοκρατικό πλαίσιο με βάση το οποίο δίνεται ένα υπέρογκο κρατικό ποσό, σε μια ιδιωτική εταιρία.

-              Η συγκεκριμένη εταιρία με βάση ποιο κριτήριο θα καταρτίσει media plan και θα μοιράσει τα χρήματα στα ΜΜΕ; Πως θα διαλέξει ποια ΜΜΕ θα πάρουν χρήματα για να προβάλλουν διαφημιστικά μηνύματα και ποια όχι;

-              Για ποιον λόγο έχουν ξεκινήσει ήδη από χθες και προβάλλουν σχετικά διαφημιστικά banner μια σειρά από ηλεκτρονικά site- άκρως φιλικά προς την κυβέρνηση (αλλά ας το θεωρήσουμε συμπτωματικό)- και όχι κάποια άλλα με σαφώς μεγαλύτερη επισκεψιμότητα, ή θεματική συνάφεια με το περιεχόμενο της καμπάνιας;

 

Τα 11.000.000 ευρώ είναι δημόσιο χρήμα, δεν αποτελούν περιουσία μήτε του Πρωθυπουργού μήτε και του ανιψιού του για να ξοδεύονται χωρίς διαφάνεια. Η Νέα Δημοκρατία γυρίζει πίσω στις σκοτεινές- δικές της- πρακτικές του ΚΕΕΛΠΝΟ και των εκατομμυρίων ευρώ που μοιράζονταν σαν μαρούλια, σε ανύπαρκτους και υπαρκτούς φιλικούς της εκδοτικούς οργανισμούς και μέσα ενημέρωσης.

Υπάρχει λοιπόν μια ξεκάθαρη οσμή σκανδάλου, την οποία αν θέλει να διαλύσει η κυβέρνηση, οφείλει τώρα να απαντήσει στα ερωτήματα που τέθηκαν πιο πάνω. Συνιστά πρόκληση για την κοινωνία αλλά και για τα σοβαρά δημοσιογραφικά μέσα που δεν μπαίνουν σε διαδικασίες συναλλαγών και δημόσιων σχέσεων, αυτή η διαδικασία.

 

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

* Τα κείμενα που φιλοξενούνται στη στήλη «Απόψεις» του thebest.gr απηχούν τις απόψεις των συγγραφέων και όχι του portal.

Απόψεις