Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

CULTURE

/

ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΚΙΟΛΑΣ ΤΑ 100.000 ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΣ "ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ"- ΜΕΤΡΙΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΤΟ "SUCCESS STORY"

ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΚΙΟΛΑΣ ΤΑ 100.000 ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΠΑΝ...

Ο Περράκης σκηνοθετεί το Μαρκουλάκη ως διαπλεκόμενο ψυχίατρο

Μπορεί να απευθύνονται κατά κάποιο τρόπο σε διαφορετικό κοινό, ωστόσο κατ’ ουσία μιας και οι δύο είναι ελληνικές παραγωγές, απευθύνονται στο μεγάλο Ελληνικό κοινό και έχοντας βγει στις αίθουσες με διαφορά μόλις μίας εβδομάδας ήταν λογικό να συναγωνιστούν άτυπα η μία την άλλη.

Ο λόγος για «Το Τελευταίο Σημείωμα» του Παντελή Βούλγαρη που προηγήθηκε (έκανε πρεμιέρα στις 26/10/2017 από την Tanweer) κι όπως φάνηκε από τα εισιτήρια του 4ήμερου, 2-5 Νοεμβρίου 2017, κράτησε τη δυναμική του, και το ολοκαίνουριο φιλμ του εξίσου έμπειρου κινηματογραφικά και με μακρά πορεία Νίκου Περάκη, «Success Story».

Όπως μαθαίνουμε στα Odeon Entertainment στη Βέσο Μάρε στην Ακτή Δυμαίων, γεμίζουν ασφυκτικά από θεατές και οι 2 προβολές της ταινίας «Το Τελευταίο Σημείωμα» στην αίθουσα 8 ενώ πολύ καλά πηγαίνει το φιλμ και στη 2η αίθουσα του Πάνθεον στη Γούναρη (ώρα προβολής 19.15) όπου μάλιστα το περασμένο Σάββατο 4/11 ήρθε και μίλησε και ο ίδιος ο Παντελής Βούλγαρης. Οι καλές κριτικές και τα καλά λόγια από στόμα σε στόμα καθώς και το συνταρακτικό θέμα της ταινίας (η εκτέλεση των 200 Κομμουνιστών κρατούμενων στο σκοπευτήριο της Καισαριανής από τους Γερμανούς την Πρωτομαγιά του ’44) έχουν προσελκύσει το ενδιαφέρον των θεατών τόσο των μεγαλύτερων όσο και των νεότερων.

Σύμφωνα με τον πίνακα των εισιτηρίων, από το flix.gr, «Το Τελευταίο Σημείωμα» στο 2ο τετραήμερο προβολής του έκοψε πανελλαδικά πάνω από 35.000 εισιτήρια σε 96 αίθουσες και πλέον έχει φτάσει τα 108.000 εισιτήρια.

Την 1η θέση στο εγχώριο box office κέρδισε αναμενόμενα το «Thor: Ragnarok» με πάνω από 60.000 εισιτήρια (παίζεται και στην Πάτρα στα Odeon Entertainment).

H νέα ταινία του 73χρονου σήμερα σκηνοθέτη Νίκου Περάκη «Success Story» (διανομή από την Odeon) που μάλλον βγήκε σε κακό timing, στις αίθουσες την περασμένη Πέμπτη 2 Νοεμβρίου 2017, τα πήγε συμπαθητικά προς μέτρια κόβοντας 11.000 εισιτήρια σε 66 αίθουσες πανελλαδικά, παρά την αρκετή διαφήμιση και το «πιασάρικο», επίκαιρο θέμα.

Πρωταγωνιστεί κι ένα λαμπερό καστ ηθοποιών που περιλαμβάνει τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη που ξεχωρίζει ως ο κεντρικός ήρωας της ταινίας Παναγής Πάνδωρας, 40άρης πλούσιος ψυχίατρος, γιος μεγαλοεκδότη με βίλα στο Παλαιό Ψυχικό που παντρεύεται μία ανερχόμενη ηθοποιό, την Τζορτζίνα από τα Πετράλωνα (στον πρωταγωνιστικό ρόλο η όμορφη Φιόνα Γεωργιάδη που δεν χάνεται από το βάρος του ρόλου αλλά μάλλον χρειαζόταν μία λίγο πιο έμπειρη ηθοποιός), ο γάμος τους μετά καταντά ανέκδοτο, η Τζορτζίνα «ξιπάζεται» από το χρήμα και τη μεγάλη ζωή, ο Πάνδωρας παρά τα χτυπήματα της οικονομικής κρίσης δεν αφήνει τις κακές συνήθειες ενώ τον βλέπουμε να στοχεύει ως γνήσιο «διαπλεκόμενο λαμόγιο» και στην ενασχόληση του με την πολιτική.

Το σενάριο είναι της Κατερίνας Μπέη, με την οποία ο Περάκης έχει ξανασυνεργαστεί το 1999 στην «Θηλυκή εταιρεία» που είχε κάνει και γυρίσματα στην Πάτρα και στην «Φούσκα» το 2002. Το φιλμ δεν είναι κακό αλλά πάντως δεν γελάς παρά σε λίγα σημεία ενώ και η δραματικότητα είναι περιορισμένη (το πέρασμα της Μαρίας Αλιφέρη ως τρελή πλούσια μάνα του Πάνδωρα, παρατημένη από τον άνδρα της, είναι από τις καλές στιγμές της ταινίας ή το φινάλε που περνά και το μήνυμα ότι η ψευτιά και ψευτογκλάμουρ παρά τις σφαλιάρες της κρίσης καλά κρατούν).

Επίσης παρά τον σχετικά καλό ρυθμό που κρατά ο Νίκος Περάκης, την ατμόσφαιρα που ξέρει να φτιάχνει, την διάθεση σάτιρας και την ικανή διεύθυνση των ηθοποιών (η Τόνια Σωτηροπούλου ως κολλητή της Τζωρτζίνας θα λέγαμε πως ξεχωρίζει όπως και ο γοητευτικός Νάσος Παπαργυρόπουλος ως ο βλάκας bodyguard του Πάνδωρα αλλά και ο Ανδρέας Κωνσταντίνου από «Το Τελευταίο Σημείωμα» ως μετανάστης κακοποιός – εκτελεστής, καθώς και η Τζένη Θεωνά ως Αλβανίδα πρώην μοντέλο) το μεγαλύτερο ίσως πρόβλημα της νέας ταινίας του Περάκη, ο οποίος είχε να κάνει φιλμ από το 2011 και το «Λούφα και παραλλαγή, Σειρήνες στη στεριά» με τον Ορφέα Αυγουστίδη, είναι το ρηχό σενάριο που παρά τις καλές ιδέες δεν εμβαθύνει και ορισμένες από τις λύσεις που προτάσσει είναι τραβηγμένες από τα μαλλιά.

Όσο για το τέλος σας περιμένει και το τραγούδι «Στον αέρα» του Δημήτρη Κοντόπουλου με την Demy που είναι και ωραίο και ταιριαστό με την ταινία.

Για «success story» πάντως μάλλον δεν μπορούμε να μιλάμε στην συγκεκριμένη ταινία παρά τις καλές προθέσεις!

Στο φιλμ κάνουν πολύ σύντομες εμφανίσεις και γνωστά πρόσωπα όπως ο κριτικός Ορέστης Ανδρεαδάκης, ο σκηνοθέτης Γιώργος Τσεμπερόπουλος ενώ η Μαρία Μπακοδήμου ερμηνεύει την γραμματέα στο ιατρείο του Πάνδωρα και ο Πέτρος Τατσόπουλος τον εαυτό του.

Παίζουν και οι Πάνος Μουζουράκης, Βάσω Καβαλλιεράτου, Ευαγγελία Μουμούρη ως η μάνα της Τζωρτζίνας και ο Κωνσταντίνος Αβαρικιώτης ως μεγαλοδικηγόρος "κολλητός" του Πάνδωρα ενώ ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης εμφανίζεται και γυμνός σε μία τολμηρή σκηνή του φιλμ.

Ο Περάκης που έγραψε ιστορία με τις ταινίες του τη δεκαετία του ’80 (Άρπα κόλα», «Λούφα και Παραλλαγή» το ’84 και «Βίος και πολιτεία») έχει σπουδάσει στη Σχολή Καλών Τεχνών του Μονάχου τη δεκαετία του 1960 ενώ παράλληλα στην αρχή της καριέρας του εργάστηκε ως σκηνογράφος.

Επιμέλεια: Τ. ΜΑΡΤΑΤΟΣ

Η φωτ. της ταινίας είναι της Ελεονόρας Λύτρα.

Η φωτ. της ταινίας είναι της Ελεονόρας Λύτρα.

Η φωτ. της ταινίας είναι της Ελεονόρας Λύτρα.

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Culture