Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Ρούλα Πισπιρίγκου Βασιλιάς Κάρολος της Αγγλίας Κέιτ Μίντλετον
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

BEST VIEW

/

ΠΗΓΑΜΕ THE PIAF SHOW ΟΠΟΥ Η «ΠΟΛΥ ΓΑΛΛΙΔΑ» ΑΝ ΚΑΡΕΡ ΜΑΓΕΨΕ ΜΕ ΤΗ ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΞΕ ΤΟΥΣ ΚΥΡΙΟΥΣ…

ΠΗΓΑΜΕ THE PIAF SHOW ΟΠΟΥ Η «ΠΟΛΥ ΓΑΛΛΙΔ...
Μπακοπούλου Άντυ
[email protected]

Επαιξε και στις κερκίδες σε ύφος καμπαρέ

Η προσέλευση ήταν ικανοποιητική για τα δεδομένα της ανυπόφορης ζέστης και του τσουχτερού για τα τοπικά δεδομένα εισιτηρίου (22 ευρώ) αλλά το Αρχαίο Ωδείο δεν γέμισε. Η παράσταση The Piaf Show που μέσα σε δυόμισι χρόνια έχει ταξιδέψει σε όλο τον κόσμο και αποθεωθεί σε Κάρνεγκι Χολ και Ηρώδειο γιορτάζοντας τα 100 χρόνια από τη γέννηση του θρυλικού «σπουργιτιού» του γαλλικού τραγουδιού, δεν πέτυχε τελικά μαζικό ξεσηκωμό στην άνω πόλη. Όμως η 32χρονη ερμηνεύτρια Αν Καρέρ ήταν τελικά μια έκπληξη: τόσο συγκινητική και αφοπλιστικά παιχνιδιάρα μαζί, που δικαιωματικά υποστήριξε τον τίτλο της ολοκληρωμένης performer.

O κόσμος μοιράστηκε στα δυο βράδια Παρασκευής και Σαββάτου στο Αρχαίο Ωδείο. Το The Piaf Show είχε τελικά ένα πάναπλο στήσιμο ώστε να εστιάζει αποκλειστικά στην τραγουδίστρια. Τέσσερις μουσικοί, ένα τραπεζάκι με κρασί και ένα παγκάκι με παριζιάνικο φανάρι ήταν αρκετά  για να την πλαισιώσουν. Το πρώτο μέρος που αναφερόταν στα νεανικά χρόνια της Εντιθ Πιαφ περιλάμβανε άγνωστα τραγούδια που εκείνη ερμήνευε με τσαχπινιά και θεατρικότητα, «παίζοντας» με τους μουσικούς και φορώντας απλά καθημερινά ρούχα. Από την αρχή φάνηκε η απίστευτη έκταση και τα χρώματα της φωνής της όπως και το χειμαρρώδες επικοινωνιακό της χάρισμα. Καθόλου επιτηδευμένη, διέθετε τα στοιχεία της χροιάς της Πιαφ όπως τις διαπεραστικές κορώνες και την ένρινη άρθρωση, χωρίς όμως να τη μιμείται.

Το δεύτερο μέρος παρέπεμπε στα «χρυσά» χρόνια της διασημότητας της Πιαφ με τους πασίγνωστους γαλλικούς «ύμνους» που την καθιέρωσαν. Η Αν Καρέρ φορούσε μαύρο φορεματάκι με δαντελένιο πάνω μέρος και επίσημο κότσο. Εδώ ήταν που παρέσυρε τον κόσμο. Τραγούδησε μοναδικά τα Padam, Padam, La vie en Rose και προς το τέλος το Je ne regrette rien, ακροβατώντας δεξιοτεχνικά μεταξύ πάθους, συγκίνησης αλλά και γλύκας και χαράς. Αυτό που έκανε εντύπωση ήταν πως το πέρασμα από τραγούδι σε τραγούδι δεν διέθετε τίποτα στομφώδες και βαρύγδουπο, σαν «μνημόσυνο». Εμοιαζε περισσότερο με βραδιά σε κέντρο διασκέδασης και όχι σε συναυλιακό χώρο. Η αεικίνητη Καρέρ ανέβηκε στις κερκίδες και «έπαιξε» με τους κυρίους. Κάθησε στα πόδια τους, τους χάιδεψε, τους έκανε τερτίπια, τους μάλωσε όταν την αγκάλιασαν πιο τολμηρά. Ανέβασε ακόμα και κάποιους στη σκηνή και κάθησε δίπλα τους «φλερτάροντας» (Δ. Σαμουρης, Θ. Μανθόπουλος ήταν δυο από τους «τυχερούς» του διημέρου) Κάλεσε το κοινό να τραγουδήσει μαζί της με «λα λα λα». Μίλησε στα ελληνικά και υποκλίθηκε σε όλες τις μεριές του Αρχαίου Ωδείου λες και ήμασταν όλοι φίλοι. Το μπιζ στο φινάλε ήταν ενθουσιώδες και εγκάρδιο με πολλούς ακροατές όρθιους. Στην έξοδο ακούσαμε σχόλια για το πόσο καταπληκτική και πόσο γαλλίδα ήταν… Δικαίως.

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Best View