Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

BEST VIEW

/

TO ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΟ ΜΠΛΟΥΖΑΚΙ ΣΤΟ FASHION WORLD AYTH TH ΣΤΙΓΜΗ

TO ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΟ ΜΠΛΟΥΖΑΚΙ ΣΤΟ FASHION W...
Μπακοπούλου Άντυ
[email protected]

Το βλέπουμε και το ξαναβλέπουμε

Eνα λευκό τι-σερτ «με μήνυμα» που λάνσαρε η ιταλίδα σχεδιάστρια Maria Grazia Chiuri σε απλή, χαλαρή γραμμή σηματοδοτώντας τη δική της άφιξη ως creative director στον οίκο Dior ως η πρώτη γυναίκα στη θέση αυτή, αλλά ταυτόχρονα υμνώντας τη φεμινιστική ιδεολογία και κηρύσσοντας την ανάγκη ενίσχυσης της θέσης της γυναίκας στη σύγχρονη κοινωνία, κάνει θραύση στις μητροπόλεις της μόδας. Είναι το μπλουζάκι με το σύνθημα «We should all be feminists» που το φόρεσαν αμέωσως ξεσηκώνοντας τα φλας οι fashion experts Ολίβια Παλέρμο και Κιάρα Φεράνι αλλά και πολλά γνωστά μοντέλα.

Αυτό το τι-σερτ πρωταγωνιστεί και στην καμπάνια του ανανεωμένου παριζιάνικου οίκου καθιερώνοντας ξανά τα λευκά κάζουαλ μπλουζάκια με μαύρα γράμματα σε αναπάντεχο συνδιασμό με τούλινες ρομαντικές φούστες και ανδρικά σακάκια. Σαν δεύτερη επιλογή κυκλοφορεί το τι-σερτ που γράφει Revolution που επίσης «κινητοποιεί» ενταγμένο στο Dior prêt-a porter.

 

Σύμφωνα με διάσημους στυλίστες είναι το δεύτερο πιο δυναμικό μήνυμα ως "ένεση" δημοτικότητας του Dior μετά τα τι-σερτ "J' adore Dior" που λάνσαρε και η Σάρα Τζέσικα Πάρκερ, ενώ ασυζητητί μας βάζει ιδέες για μια πολύ εύκολη πρώτη εαρινή αγορά.

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Best View