Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

BEST VIEW

/

ΤΟ «LIGHT BLUE» ΞΑΝΑΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΣΕ LIMITED EDITION ΩΣ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ

ΤΟ «LIGHT BLUE» ΞΑΝΑΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΣΕ LIMITE...
Μπακοπούλου Άντυ
[email protected]

Ντέιβιντ και Μπιάνκα στο Κάπρι για πάντα

Μια δεκαετία μετά την πρώτη διαφήμιση - έρωτα κεραυνοβόλο με τον γεννημένο βρετανό κούκλο Ντέιβιντ Γκάντυ, που εξελίχθηκε μετά σε νούμερο 1 σούπερ σταρ του μόντελινγκ και τρία χρόνια μετά την επιλογή της ιταλίδας καλλονής Μπιάνκα Μπάλτι ως παρτενέρ του,  το διάσημο, εμβληματικό άρωμα Light Blue των Dolce e Gabbana ξανακυκλοφορεί σε επετειακή limited edition. Η αφίσα της καμπάνιας κοσμεί και πάλι τα μεγάλα καταστήματα καλλυντικών της υφηλίου (την είδαμε και στη βιτρίνα Hondos της Ερμού) μεταφέροντάς μας στο ειδυλλιακό Κάπρι. Αστραφτερός ήλιος, αιχμηρά βράχια, κρυστάλλινα νερά και άκρατος αισθησιασμός σε έναν μεσογειακό παράδεισο ήταν το θέμα των ιταλών σχεδιαστών μέσα από τον περίφημο φακό του Μάριο Τεστίνο.

Light Blue -Love in Capri για γυναίκες (κορυφαίες νότες σύστασης λεμόνι, μανταρίνι, μύγδαλο) και Light Blue -Beauty of Capri για άνδρες (κορυφαίες νότες κίτρο, πικρό πορτοκάλι, μανταρίνι Σικελίας) σε συσκευασίες με γαλάζιες και λευκές ρίγες και εικόνες καρτ-ποστάλ, οι δυο νέες εκδοχές του ονομαστού αρώματος.  Αρωμα που από τη στιγμή που πρωτοκυκλοφόρησε εισέπραξε διάφορα διεθνή βραβεία ενώ μόλις πέρυσι το περιοδικό In Style το κατέταξε -λόγω της πολύ ερωτικής του καμπάνιας- ανάμεσα στις «10 hottest campaigns» που έγιναν ποτέ.

 

Ενας πανέμορφος άνδρας σμίγει κατακαλόκαιρο με μια μοιραία γυναίκα με 50s ρετρό λευκό μπικίνι στο απέραντο γαλάζιο της Μεσογείου πάνω σε φουσκωτή βάρκα. Εκείνη είναι μια σύγχρονη Λιζ Τέυλορ κατά τους ίδιους τους Dolce e Gabbana, οι οποίοι με συνέπεια εμπνέονται από παλιές δόξες του εκράν.

Σήμερα ο Γκάντυ έχει κλείσει τα 36 και δεν ξεχνάει πως χάρη στο ιταλικό δίδυμο καθιερώθηκε στον κόσμο της μόδας, παρά την πολύ σωματώδη, αρρενωπή του σιλουέτα, ενώ η Μπάλτι στα 32 της θυμάται το γύρισμα του βιντεοκλιπ και τη φωτογράφιση:

«Τότε κάπνιζα, ο Ντέιβιντ δεν ήταν καπνιστής, οπότε διαρκώς μασούσα καραμέλες μέντας μήπως ο Μάριο μας ζητήσει να φιληθούμε. Επιπλέον τρέμαμε από το κρύο γιατί στο Κάπρι έβρεχε κι ας δείχναμε γαλήνιοι και καλοκαιρινοί. Φαντάσου, εφόσον κρύωνε ο Ντέιβιντ που είναι τόσο μυώδης, πόσο έτρεμα εγώ-όμως αυτό δείχνει το πόσο επαγγελματίες είμαστε. Ελπίζω να μην σταματήσει ποτέ η αγάπη μου με τους Dolce e Gabbana. Θέλησαν να με γνωρίσουν κυρίως επειδή ήμουν ιταλίδα και μετά «ερωτευτήκαμε» και συνεργαστήκαμε. Η ομορφιά για μένα είναι ελάχιστο μακιγιάζ, φυσικά μαλλιά, ένα ωραίο κραγιόν και βγαίνω έξω. Το ωραιότερο άρωμα βέβαια στον κόσμο παραμένει η αθώα μυρωδιά της κόρης μου Ματίλντα».

 

Ο Γκάντυ δείχνει φυσικά πιο ώριμος στα πλάνα του 2013, συγκριτικά με εκείνα του 2007. Χρειάστηκε να περάσουν από την αγκαλιά του κι άλλες δυο γυναίκες μοντέλα του Light Blue ώσπου να εμφανιστεί η Μπάλτι. Μόνο μ’ εκείνη, την χαρακτηριστική ιταλίδα «έδεσαν» και χαιρόμαστε θαμπωμένες που τους ξαναβλέπουμε λόγω της εορταστικής επανέκδοσης.

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Best View