Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

/

Ο Θεόδωρος Λουλούδης διεκδικεί την Προεδρία του Επιμελητηρίου Αχαΐας και εξηγεί στο thebest.gr το γιατί

Ο Θεόδωρος Λουλούδης διεκδικεί την Προεδ...
Κοντογεωργοπούλου Γιώτα
[email protected]

Η απόφαση μετά απο 30χρόνια επιχειρηματικής διαδρομής

Η είδηση ότι ο Θεόδωρος Λουλούδης θα διεκδικήσει την Προεδρία του Επιμελητηρίου Αχαΐας προκάλεσε συζητήσεις ακόμη και πριν τη δημόσια κατάθεση της πρόθεσης από τον ίδιο.

Το γεγονός μάλιστα ότι αυτό συνέβη έναν χρόνο πριν τις εκλογές ενέτεινε ακόμη περισσότερο το ενδιαφέρον σε σχέση με τον βαθμό προετοιμασίας της όλης προσπάθειας, άρα και με την ένταση της διεκδίκησης.

Έχοντας 30 χρόνια επαγγελματικής διαδρομής στον χώρο της επιχειρηματικότητας, ο κ. Λουλούδης τίθεται επικεφαλής της παράταξης «Επιμελητήριο Πρωταγωνιστής» και δηλώνει ότι φιλοδοξεί να αλλάξει την ατζέντα του Φορέα, κάνοντας το Επιμελητήριο καταλύτη της προσπάθειας ώθησης της Αχαϊκής επιχειρηματικότητας προς το μέλλον.

Σήμερα ανοίγει τα χαρτιά του στο thebest.gr απαντώντας πρώτα και κύρια, στο ερώτημα που έχει να κάνει με τους λόγους που τον ώθησαν να οδεύσει προς την κατεύθυνση του Επιμελητηρίου, τη δεδομένη χρονική στιγμή.

- Συνέντευξη στη Γιώτα Κοντογεωργοπουλου-

Τι είναι αυτό που σας ώθησε στη διεκδίκηση της Προεδρίας του Επιμελητηρίου μετά από μια μακρά διαδρομή στις έρευνες, στον τομέα του μάρκετιγκ και τον χώρο του Τύπου;

Εδώ και περισσότερα από 30 χρόνια ασκώ επαγγελματική δραστηριότητα στην περιοχή μας, συνεργαζόμενος και υποστηρίζοντας τις επιχειρήσεις του νομού Αχαΐας. Θεωρώ πως με το πέρασμα όλων αυτών των ετών, έχω αποκτήσει χρήσιμες γνώσεις για την οικονομία της περιοχής, μέσα από πάρα πολλές μελέτες, άρθρα και βιβλία που έχω γράψει γύρω από το οικονομικό – επιχειρηματικό περιβάλλον της Αχαΐας, αλλά ταυτόχρονα απέκτησα και το απαραίτητο «Know-how» για να μπορώ να συνδέσω τη θεωρία με την πράξη.  Αυτόν τον συνδυασμό γνώσεων και τεχνογνωσίας, θέλω να τον θέσω στη διάθεση των επιχειρηματιών του νομού μας, με στόχο να αλλάξουμε επίπεδο στα οικονομικά και επιχειρηματικά μεγέθη της Αχαΐας. Στις μελέτες που προανέφερα, δυστυχώς ένα εύρημα επαναλαμβάνεται συνεχώς και αυτό δεν είναι άλλο από  την πολύ αρνητική πορεία που ακολουθεί η οικονομία της Αχαΐας, τα πολλά και δύσκολα προβλήματα που έχουν οι επιχειρήσεις. Ο συνδυασμός αυτών των παραγόντων, με έκανε να θέσω υποψηφιότητα για να συμβάλλω στην επίλυση αυτών των προβλημάτων και να επιστρέψω πίσω στην κοινωνία ένα μέρος αυτού που μου προσέφερε. Θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό που κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής μου πορείας, συνάντησα εξαιρετικούς ανθρώπους και επιχειρηματίες, που ανιδιοτελώς βοηθούσαν τους γύρω τους να προοδεύσουν. Και είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που μου ανοίγεται μια ευκαιρία να μπορέσω να κάνω και εγώ το ίδιο.

Γιατί η ανακοίνωση της υποψηφιότητάς σας έγινε τόσο νωρίς, ένα χρόνο πριν και δεν επιχειρήσατε αιφνιδιασμό;

Γιατί ο σκοπός μου είναι να γίνει μια συζήτηση σοβαρή, με επιχειρήματα και με εις βάθος ανάλυση των προβλημάτων που έχει το Επιμελητήριο. Αυτό δεν μπορεί να γίνει σε 2 ή 3 μήνες. Απαιτείται χρόνος. Δεν θέλω να αιφνιδιάσω κανέναν, θέλω το καλύτερο για έναν φορέα στον οποίο συμμετέχω εδώ και 3 δεκαετίες. Αλλά δε σας κρύβω ότι υπάρχει και κάτι άλλο σημαντικότερο από την ανάγκη επαρκούς χρόνου για συζήτηση θέσεων και προτάσεων. Δυστυχώς καθημερινά βλέπω ότι η σχέση μεταξύ του Επιμελητηρίου και των μελών του έχει διαρραγεί. Τα μέλη είναι απομακρυσμένα από το Επιμελητήριο. Δεν χρησιμοποιούν σε μεγάλο βαθμό τις υπηρεσίες του. Δεν συμμετέχουν στις δράσεις του. Δεν συμμετέχουν καν στις εκλογές. Είναι τρομακτικό ότι στις προηγούμενες εκλογές ψήφισαν 3.926 επιχειρήσεις, σε σύνολο σχεδόν 18.000 - 20.000. Συγχωρήστε μου το κατά προσέγγιση μέγεθος των επιχειρήσεων στην Αχαΐα, αλλά το Επιμελητήριο δεν γνωρίζει πόσες ενεργές επιχειρήσεις υπάρχουν στον νομό μας. Αυτό είναι ένα ακόμη παράδειγμα του γιατί απαιτείται χρόνος για να συζητηθούν σοβαρά οι προγραμματικές θέσεις κάθε συνδυασμού. Υπάρχουν σημαντικά προβλήματα που δεν λαμβάνουν την προβολή που απαιτείται για να βρεθεί μια λύση σε αυτά. Και επειδή έχω μάθει ό,τι κάνω να το κάνω σωστά, ξεκαθάρισα άμεσα πώς ζητώ από τον επιχειρηματικό κόσμο της περιοχής να εμπιστευτεί την ηγεσία του Επιμελητηρίου σε εμένα. Στο διάστημα που μεσολαβεί μέχρι τις εκλογές, θέλω να πείσω κάθε μία και κάθε έναν για την ορθότητα των θέσεων του συνδυασμού «Επιμελητήριο Πρωταγωνιστής».

Ποια είναι η μεγάλη αλλαγή ή η τομή που εκτιμάτε ότι έχει ανάγκη το Επιμελητήριο Αχαΐας ώστε να μπορέσει να απαντήσει στις προκλήσεις της νέας εποχής;

Μέσα από πολλά στοιχεία προκύπτει ότι η πλειοψηφία των μελών του Επιμελητηρίου Αχαΐας, πιστεύει πως «εάν δεν ήταν υποχρεωτικό, δεν θα πλήρωνε συνδρομή και δεν θα μετείχε σε αυτό». 

Πρώτος στόχος μας λοιπόν, είναι η αναστροφή αυτού του κλίματος μέσα από την στήριξη και τη συμμετοχή στις δράσεις του Επιμελητηρίου, πολύ περισσότερων μελών του. Θα εργαστούμε όσο σκληρά και επίμονα χρειαστεί, ώστε να «γνωρίσουν» και να αγαπήσουν το Επιμελητήριο Αχαΐας περισσότεροι και κυρίως, να ωφεληθούν περισσότεροι. Να λαμβάνουν τα μέλη του, περισσότερες υπηρεσίες και να το θεωρούν «σπίτι» τους οι περισσότεροι. Και θα το πετύχουμε αυτό αυξάνοντας την ποιότητα και την ποσότητα των προσφερόμενών υπηρεσιών. Βελτιώνοντας την επικοινωνία μεταξύ μελών και διοίκησης, αλλά και μεταξύ μελών και υπηρεσιών του Επιμελητηρίου. Θα το πετύχουμε αυτό, αξιοποιώντας περαιτέρω το προσωπικό του Επιμελητήριου -το οποίο θα αποτελεί βασικό πυλώνα κάθε προσπάθειάς μας-   παρέχοντάς του εκπαίδευση και εργαλεία που θα διευκολύνουν το έργο του. Θα πράξουμε τα δέοντα, ώστε να αναθερμανθεί το ενδιαφέρον και οι προσδοκίες των μελών του και εν τέλει, να αναστραφεί η συμμετοχή στις εκλογές, από διαρκώς φθίνουσα τα τελευταία χρόνια, σε αυξανόμενη σε νέο ρεκόρ. Η μειωμένη συμμετοχή των μελών στις εκλογές, θεωρώ ότι αποτελεί την καλύτερη αξιολόγηση του Επιμελητήριου τα τελευταία χρόνια. Εμείς σκοπεύουμε να αντιστρέψουμε αυτό το κλίμα.  

Δεύτερη προτεραιότητά μας, είναι το Επιμελητήριο να μετατραπεί σε μια δυνατή και διεκδικητική φωνή των μελών του, στα τοπικά, εθνικά και ευρωπαϊκά όργανα που λαμβάνουν τις αποφάσεις. Θέλουμε να κάνουμε το Επιμελητήριο πιο διεκδικητικό, πιο πιεστικό, με πιο δυνατή φωνή.

Τρίτη προτεραιότητα είναι η επίτευξη μιας σχέσης συνέργειας μεταξύ των φορέων του Νομού, ώστε να δημιουργηθεί επιτέλους η «αναπτυξιακή  στρατηγική» της Αχαΐας. Να δημιουργήσουμε την πυξίδα της οικονομίας και της κοινωνίας μας. Το Επιμελητήριο θα αναλάβει πρωτοβουλία εντός του 2025, σε συνεργασία με τα τρία Πανεπιστήμια μας, να διαβουλευτεί με όλους. Σε αυτό το πλαίσιο θα ενταχθούν και οι «μεγάλες αναπτυξιακές πρωτοβουλίες» μας, που θα εξελίξουν το Επιμελητήριο, στον φορέα που θα πρωταγωνιστήσει στον παραγωγικό μετασχηματισμό της Αχαΐας. Στα ίδια πλαίσια, το Επιμελητήριο θα αναλάβει πρωτοβουλίες, ώστε οι σχέσεις του με τους Φορείς και τα άλλα Επιμελητήρια του Νομού να γίνουν  παραγωγικές. Θα παγιοποιήσουμε διμερή, συλλογική επαφή και δράσεις με τους Δήμους του Νομού, το Εργατικό Κέντρο, τον ΣΕΒ, το ΤΕΕ/ΤΔΕ, το ΓΕΩΤΕΕ, το Οικονομικό Επιμελητήριο, τα τρία Πανεπιστήμια μας και κάθε άλλο ανάλογο φορέα, που μπορεί να συμβάλει στην παραγωγική και αναπτυξιακή ανασυγκρότηση της Αχαΐας. 

Έχοντας κάνει και ο ίδιος μελέτες για την επιχειρηματικότητα στην περιοχή ποια εκτιμάτε ότι είναι τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις και ποια τα πλεονεκτήματα της περιοχής που μπορεί να λειτουργήσουν ως μοχλός ώθησης της επιχειρηματικότητας;

Οι επιχειρήσεις της περιοχής δεν αντιμετωπίζουν τα ίδια προβλήματα. Άλλα προβλήματα αντιμετωπίζουν οι μικρές, άλλα οι μεσαίες, άλλα οι μεγάλες. Οι μικρές επιχειρήσεις έχουν ως πιο σημαντικό πρόβλημα τον μικρό κύκλο εργασιών. Όλα τα άλλα προβλήματα αποτελούν συνέπεια αυτού του προβλήματος. Το βασικό πλεονέκτημα της περιοχής, που αν το αξιοποιήσουμε θα βοηθήσει πολύ τις μικρές επιχειρήσεις, είναι να μεγαλώσουμε τον τζίρο της αγοράς, να μεγαλώσουμε το ΑΕΠ της περιοχής, να δυναμώσουμε την οικονομία, και έτσι να δυναμώσουν οι μικροί επαγγελματίες και επιχειρήσεις. Φυσικά, πρέπει να δούμε και το θέμα της επανασύνδεσης των μικρών επιχειρήσεων με το χρηματοπιστωτικό σύστημα, ώστε να παίρνουν ανάσες ρευστότητας όταν το χρειάζονται.

Τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι μεσαίες επιχειρήσεις, αφορούν πάλι τον περιορισμένο τζίρο και επιπλέον διάφορα θέματα οργάνωσης, όπως στο φορολογικό, στην προσέγγιση περισσότερων και μεγαλύτερων αγορών, στην αύξηση των πελατών τους, κά. Οι μεσαίες επιχειρήσεις χρειάζονται συμβουλευτική, χρειάζονται στελέχη που να μπορούν να τους λύνουν προβλήματα και να τους ανοίγουν δρόμους.

Οι μεγάλες επιχειρήσεις έχουν προβλήματα, κυρίως σε σχέση με την πρόσβαση τους στην εθνική και στη διεθνή αγορά, αλλά και με την εσωτερική τους αναδιάρθρωση και ανάπτυξη. Αλλη είναι η δομή μιας μεσαίας και μικρής επιχείρησης και άλλη η δομή μιας μεγάλης επιχείρησης.  Οι μεγάλες επιχειρήσεις στην περιοχή μας, έχουν πρόβλημα επίσης, στην εύρεση κατάλληλου και εξειδικευμένου προσωπικού. Δυστυχώς η Δυτική Ελλάδα είναι μια μικρή οικονομικά περιοχή, για να προσελκύσει ανθρώπους του management και τον ειδικοτήτων γύρω από την επιχειρηματικότητα. Αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι να προσελκύσουμε, κυρίως ποιοτικό ανθρώπινο δυναμικό στην περιοχή μας και τα τρία Πανεπιστήμια που έχουμε,  μπορούν να παίξουν πολύ σημαντικό ρόλο πάνω σε αυτό. 

Σε ό,τι έχει να κάνει με την ανάπτυξη των αγορών, χρειάζεται να λύσουμε πρώτα τα μεγάλα προβλήματα υποδομών που έχουμε ακόμα στην περιοχή μας, όπως η ολοκλήρωση της σύνδεσης του λιμανιού της Πάτρας με το τρένο, η δυνατότητα αεροπορικών εμπορικών μεταφορών από τον Άραξο, η υλοποίηση σύγχρονων δικτύων ενέργειας και τηλεπικοινωνιών και άλλα εκκρεμή ζητήματα υποδομών.

Πάσχουμε ως περιοχή στο θέμα της συνεργασίας μεταξύ των φορέων; Και τι «κοστίζει» αυτό στην Αχαΐα; Θα μπορούσε ένα ισχυρό Αχαϊκό λόμπι να αλλάξει τα δεδομένα για την περιοχή και φυσικά για την επιχειρηματικότητα; 

Πάσχει και μάλιστα πάρα πολύ. Αποτελεί βασική αιτία για την κακή κατάσταση της οικονομίας της περιοχής, αφού δεν έχουμε δυνατή φωνή διεκδίκησης, ούτε ενιαίο προσανατολισμό. Δεν είναι τυχαίο ότι δεν υπάρχει συν-αντίληψή για τον τρόπο εξόδου της περιοχής, από την οικονομική κρίση που μαστίζεται για δεκαετίες. Ότι ο κάθε φορέας έχει τις δικές του προτεραιότητες και δεν υπάρχει μια ενιαία στρατηγική για την ανάπτυξη της Αχαΐας, το είπα ήδη σε προηγούμενη ερώτηση σας. Το Επιμελητήριο είναι ο φυσικός φορέας για να συντονίσει τους φορείς της περιοχής και εμείς θα το κάνουμε. 

Πώς σχολιάζετε το έργο της απερχόμενης διοίκησης; Να περιμένουμε συγκρουσιακή προεκλογική περίοδο; 

Από την πλευρά μας όχι, να μην περιμένετε μια συγκρουσιακή προεκλογική περίοδο. Σαν Θεόδωρος Λουλούδης πιστεύω ότι δεν έχω να χωρίσω κάτι με κανέναν. Οι ανούσιες συγκρούσεις δεν είναι γνώρισμα του χαρακτήρα μου. Γι’ αυτό και επέλεξα να μην απαντήσω σε προσωπικές επιθέσεις ή φήμες που ήδη διασπείρονται, όλοι γνωρίζουμε από που. Στις φήμες και στα σενάρια, απαντώ με πράξεις, αυτό κάνω εδώ και δεκαετίες στη δουλειά μου και μου έχει γίνει δεύτερη φύση σε ό,τι κάνω. Άρα, από εμάς, να περιμένετε μία παραγωγική προεκλογική περίοδο πάνω σε προτάσεις θετικές για την ανάπτυξη της οικονομίας και της επιχειρηματικότητας στην περιοχή. Ως προς το έργο της απερχόμενης διοίκησης, έχει ήδη συμπληρώσει 11 χρόνια και δεν θα μπορούσε να μην έχει κάνει θετικά πράγματα. Τα έχουμε επισημάνει ήδη, και με κείμενα που έχουμε δημοσιοποιήσει, αναφερόμαστε σε αυτά.  Δεν έχει κάνει όμως πάρα πολλά άλλα πράγματα, πάρα πολύ σημαντικά, κυρίως για τα μικρότερα μέλη του Επιμελητηρίου, τα οποία έχουν απομακρυνθεί γι΄αυτό τον λόγο από τον φορέα εκπροσώπησής τους. Η απερχόμενη διοίκηση έχει φτάσει στα όρια των δυνατοτήτων της και το παραχθέν αποτέλεσμα δεν είναι επαρκές για τις μεγάλες ανάγκες της περιοχής. Και για αυτό βρισκόμαστε κολλημένοι εδώ και πολλά χρόνια στις τελευταίες θέσεις της ανάπτυξης και του επιχειρείν.

Πώς θα καταρτίσετε το ψηφοδέλτιο της παράταξης; Ποιο θα είναι το κριτήριο;

Το βασικό κριτήριο είναι η συναντίληψη πάνω στο τι θέλουμε να κάνουμε, τι θέλουμε να αλλάξει στο Επιμελητήριο. Να έχουμε το ίδιο όραμα. Το δεύτερο βασικό κριτήριο για όσους έρχονται κοντά μας, είναι να έχουν διάθεση και χρόνο να προσφέρουν στο Επιμελητήριο, γιατί το έχει πολύ μεγάλη ανάγκη. Εμείς βλέπουμε το Επιμελητήριο Αχαΐας ως τον φορέα έκφρασης και στήριξης όλων των επιχειρήσεων και επαγγελματιών μελών του. Δεν θα επιτρέπαμε ποτέ να μετατραπεί σε εργαλείο εξυπηρέτησης λίγων και «εκλεκτών» ή σε μοχλό άσκησης προσωπικών φιλοδοξιών. Η δεξαμενή του ψηφοδελτίου μας, είναι μέσα από τις χιλιάδες επιχειρήσεις και επαγγελματίες της Αχαΐας, που βρίσκονται σε απόσταση από αυτό, που νοιώθουν εδώ και χρόνια αποξενωμένοι από το «σπίτι τους», που θέλουν να βάλουν τέλος στο τέλμα και τη στασιμότητα.

Και οι κινήσεις σας στο διάστημα μέχρι τις εκλογές;

Η προεκλογική περίοδος υπάρχει για να αναπτύσσουν τις θέσεις τους οι παρατάξεις και για να τις επικοινωνούν στα μέλη τους. Στο χρονικό διάστημα που έχουμε μπροστά μας, υπάρχει άπλετος χρόνος για να συζητήσουμε όλοι, πως θα κάνουμε το Επιμελητήριό μας αποτελεσματικότερο και παραγωγικότερο. Εμείς θα κάνουμε ό,τι μπορούμε, ώστε το διάστημα μέχρι τις εκλογές να είναι πολύ πλούσιο και πολύ παραγωγικό. Θα επιδιώξουμε να γίνει πολύ συγκεκριμένη συζήτηση, πάνω σε όλα τα ζητήματα που αφορούν το Επιμελητήριο. Θέλουμε το επόμενο διάστημα να ενεργοποιήσουμε όσο περισσότερα μέλη του Επιμελητηρίου γίνεται, ώστε να γίνουν και αυτοί συμμέτοχοι αυτής της προσπάθειας.

Αν σας ζητούσαν να εστιάσετε σε ένα μόνο σημείο από το προεκλογικό σας πρόγραμμα, ποιο θα ήταν αυτό;

Ξεκάθαρα η έλλειψη αμφίδρομης επικοινωνίας μεταξύ  των επιχειρήσεων και του φορέα. Για να μην παρεξηγηθώ, υπάρχουν τα ειδησεογραφικού τύπου newsletters που λίγο-πολύ λαμβάνουμε όλες οι επιχειρήσεις από το Επιμελητήριο. Αλλά αυτό δεν είναι επικοινωνία, είναι απλές ανακοινώσεις και μάλιστα γενικού τύπου, δεν απαντούν π.χ. στα προβλήματα που έχει ένα κατάστημα εστίασης στο Αίγιο ή στην Αχαγιά. Το Επιμελητήριο δεν ακούει τα μέλη του. Δεν τους ζητά να αξιολογήσουν τη λειτουργία του. Δεν τα ρωτά τι είδους υποστήριξη χρειάζονται. Δεν απαντά στοχευμένα στις ανάγκες τους. Γι αυτό άλλωστε και οι περισσότερες επιχειρήσεις δεν χρησιμοποιούν πολλές υπηρεσίες του φορέα, έρχονται σε επαφή με το Επιμελητήριο μόνο για την έκδοση πιστοποιητικών ΓΕΜΗ κ.α.. Το Επιμελητήριο όμως δεν είναι απλά ένας γραφειοκρατικός οργανισμός που εκδίδει πιστοποιητικά. Είναι ο φορέας που εκπροσωπεί τους επιχειρηματίες και προστατεύει τα συμφέροντά τους. Αλλά, μιλώντας πάλι ως τεχνοκράτης, αν δεν ακούσεις τις ανάγκες του «πελάτη» σου, αν δεν καταγράψεις τα προβλήματά του, τότε είναι βέβαιο πως οι προτεινόμενες λύσεις που θα προσφέρεις, θα έχουν τις ίδιες πιθανότητες επιτυχίας με το να κερδίσεις ένα λαχείο. Εν έτη 2024, δεν γίνεται να λειτουργεί το Επιμελητήριο με μονόδρομα μοντέλα επικοινωνίας του προηγούμενου αιώνα , αποφεύγοντας να ακούσει τη γνώμη των επιχειρηματιών. Με το να μην καταγράφονται τα προβλήματα ξέρετε, δεν λύνονται, απλά διαιωνίζονται.

Κλείνοντας, για κάποιον που δεν σας γνωρίζει, ποια θα λέγατε ότι είναι τα δυνατά σας σημεία και ποιες οι αδυναμίες σας;

Νομίζω οι γνώσεις μου για κάθε τι που αφορά την Αχαΐα, η εργατικότητά, η δέσμευση που έχω να επιτυγχάνω τους στόχους που θέτω και η τεχνοκρατική αντίληψη στον τρόπο που λειτουργώ. Αυτά  θεωρώ ότι είναι τα πιο δυνατά μου σημεία και με έχουν βοηθήσει σε κάθε τομέα της ζωής μου. Πιστεύω πως θα μου φανούν χρήσιμα και τώρα, αν ο επιχειρηματικός κόσμος της Αχαΐας μου εμπιστευτεί την ηγεσία του Επιμελητηρίου. Αδυναμία μου είναι ότι απαιτώ πολλά από τους συνεργάτες και πιέζω πολύ όλα να γίνονται με ταχύτητα. Δεν είναι πάντα εύκολο αυτό. Επίσης, δεν αφιερώνω τον χρόνο που πρέπει στις «κοινωνικές συναναστροφές», αλλά υποσχέθηκα πως θα το αλλάξω.

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις