Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

EVENTS

/

Shopping: Ο Σεπτέμβριος μπαίνει με προσφορές, σχολικά, ηλεκτρονικά και είδη για φοιτητές

Shopping: Ο Σεπτέμβριος μπαίνει με προσφ...
Μπακοπούλου Άντυ
[email protected]

Θα «ξυπνήσει» η αγορά μετά το τέλος της εκπτωτικής περιόδου; Τα μεγάλα βιβλιοπωλεία και τα καταστήματα σπιτιού σε πρώτη ζήτηση

Με θετικές προσδοκίες θα υποδεχθεί το Σεπτέμβριο ο εμπορικός κόσμος. Εφόσον οι «κλασικές» θερινές εκπτώσεις ολοκληρώνονται, τα εμπορικά καταστήματα ένδυσης και υπόδησης θα προχωρήσουν σε προσφορές και τις πρώτες φθινοπωρινές αφίξεις, ενώ τα «δυνατά» εποχικά προιόντα (σχολικά, φοιτητικά και παιδικά είδη) αναμένεται να δώσουν μεγάλη ώθηση στην αγοραστική κίνηση.

Παραδοσιακά ο Σεπτέμβριος, λόγω  της επιστροφής των μαθητών στα θρανία και της επαναλειτουργίας των πανεπιστημιακών σχολών, θεωρείται μήνας μεγάλης βαρύτητας για το λιανεμπόριο, με τον τζίρο των καταστημάτων να φτάνει τα 150 εκατ. ευρώ για σχολικά και να αυξάνεται πολύ περισσότερο με τα ψώνια τεχνολογίας και τον εξοπλισμό γραφείου. Αυτά τα καταστήματα επιτυγχάνουν άλλωστε τέτοιες μέρες το 70% του ετήσιου τζίρου τους!

Σύμφωνα με τον Οικονομικό Ταχυδρόμο «Δεδομένου ότι από την κυβέρνηση υποστηρίζεται σε όλους τους τόνους ότι η τηλεκπαίδευση αποτελεί παρελθόν, ήδη εδώ και 10 ημέρες πολλές εταιρείες προχωρούν σε διαφημιστικές καμπάνιες προσπαθώντας να κερδίσουν το «στοίχημα» του Σεπτεμβρίου.

Προϋπόθεση είναι βέβαια να μην βρεθούν και οι έμποροι αντιμέτωποι με τα νέα περιοριστικά μέτρα για τους ανεμβολίαστους, που θα ισχύσουν από τις 13 Σεπτεμβρίου στην εστίαση και τη διασκέδαση».

Αναμένεται πάντως, αύξηση της τάξης του 30% για το τρίτο τρίμηνο του έτους που διανύουμε, σε σύγκριση με πέρυσι. Οι αυξήσεις, όμως, αυτές θεωρούνται από τους εμπόρους ότι δεν μπορούν ακόμα να καλύψουν τις απώλειες που έχουν δημιουργήσει οι επιπτώσεις της πανδημίας και των lockdown στην αγορά, ούτε βεβαίως επαρκούν για να πληρωθούν οι συσσωρευμένες, νέες ληξιπρόθεσμες οφειλές της πανδημίας ύψους 3,2 δις ευρώ και οι «παγωμένες» οικονομικές υποχρεώσεις, ύψους 21,8 δις ευρώ, που βρίσκονται σε αναστολή πληρωμής, σύμφωνα με την ΑΑΔΕ, αναφέρεται από το ΠΕΣΑ.

Το θετικό είναι ότι  οι  εμπορικές επιχειρήσεις έχουν πια εξοικειωθεί  με τα μέτρα ασφαλείας. Πλέον, δύο στις τρεις επιχειρήσεις εκτιμούν ότι η χρήση μάσκας είτε επηρέασε θετικά, ενισχύοντας την εμπιστοσύνη, είτε δεν επηρέασε καθόλου τη λειτουργία της επιχείρησης στο χώρο του καταστήματος. Η εικόνα αυτή είναι σαφώς βελτιωμένη σε σχέση με πέρυσι, και μάλιστα σε έναν κλάδο όπου η χρήση μάσκας τηρείται σχεδόν καθολικά.

Επίσης μεγάλη αποδοχή των εμβολίων παρατηρείται στον κλάδο αφού τόσο οι ιδιοκτήτες όσο και το προσωπικό έχει εμβολιαστεί σε συντριπτικό βαθμό. Ωρα για shopping λοιπόν, οι ημέρες το απαιτούν άλλωστε.

 

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Best View