Back to Top
#TAGS Αιγιάλεια Δελτίο Ειδήσεων Κορωνοϊός Ιανός ΧΑΡΤΗΣ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΜΟΥΣΙΚΗ

/

Η πατρινή «Βαβέλ» που αναστατώνει το πεντάγραμμο

Η πατρινή «Βαβέλ» που αναστατώνει το πεντάγραμμο
Μακρυγένη Ελευθερία

Το σχήμα ενώνει ανατολή και δύση, έντεχνο και παραδοσιακό με tango και πρόσφατα μπήκε στο studio με τη “Roxanne” για την πρώτη του ηχογράφηση

Ο Πύργος της  Βαβέλ στο τέλος γκρεμίστηκε, αλλά από όλο αυτό κρατήστε την πολυφωνία μόνο! Τι θα λέγατε για ένα μουσικό ταξίδι από την Αλεξάνδρεια ως τη Γαλλία και από την Ιταλία ως την Αρμενία; Ο μουσικός κόσμος της Βαβέλ που δημιούργησαν πατρινοί και όχι μόνο μουσικοί, έχει νότες και «αρώματα» ανατολής και δύσης. Σε αυτή τη Βαβέλ που έφτιαξαν οι  Πάνος Καββαθάς (κιθάρα, τραγούδι), Φώτης Αναγνωστόπουλος (πολίτικη λύρα, ούτι, τραγούδι), Γιώργος Μπαράκος (κρουστά, φωνητικά)  και Ελένη Τσέκη (ακορντεόν),  τη μια στιγμή Ο Άμλετ της Σελήνης χορεύει Libertango και την άλλη η Μισιρλού το πασίγνωστο Bolero του Ravel! Το" Ας ερχόσουν για λίγο" μας φέρνει κοντά σε μια "Historia de un amor" και ο "Κηπουρός"του Παύλου Παυλίδη αναρωτιέται ξανά "Πώς να σωπάσω μέσα μου". Το γλυκό Νανούρισμα της Σμύρνης σιγοτραγουδιέται πάνω από την Κρήτη του Ερωτόκριτου και ο Pink Panther του Henry Mancini ψάχνει να μάθει "Ποια να σαι εσύ!"

Το νέο  πατρινό μουσικό σχήμα που φέρνει νέα δεδομένα στον χώρο της μουσικής, πρόσφατα μπήκε στο studio και έκανε την πρώτη του ηχογράφηση βάζοντας τη Roxanne στον κόσμο τους. Στον κόσμο της Βαβέλ. Τους πρωτογνωρίσαμε μέσα από τις εμφανίσεις τους στο Royal τον περασμένο χειμώνα, ενώ επίκειται συναυλία τους  στο πλαίσιο εκδηλώσεων του Πολιτιστικού Οργανισμού του Δήμου Πατρέων.

 

Πώς προέκυψε η μουσική σας συνάντηση;

Φώτης Αναγνωστόπουλος: Το Μάιο του 2019 γνωριστήκαμε με τον Πάνο και αρχίσαμε να συζητάμε για σύζευξη μουσικών ιδεών από Ανατολή και Δύση. Στην αρχή ήταν όλα ρευστά στο μυαλό μας και ψάχναμε να βρούμε έναν κοινό μουσικό λεξιλόγιο παίζοντας και συγκεντρώνοντας υποψήφια κομμάτια. Πολύ σύντομα, βρήκαμε στο πρόσωπο της Ελένης την μουσικό που συμπλήρωνε μουσικά τη μίξη των ακουσμάτων που θέλαμε. Η πολίτικη λύρα και το ούτι ξεκίνησαν το «διάλογο» με το ακορντεόν και άρχισαν να χτίζονται τα πρώτα δείγματα του σχήματος! Το μόνο που έλειπε μετά ήταν ο ρυθμός - βασικό συστατικό, που ανέλαβε να δώσει πλουσιοπάροχα με τα κρουστά του ο Γιώργος.

Πόση βαβέλ χωράει η «Bαβέλ»; Ποια η πρόκληση και η δυσκολία της σύζευξης διαφορετικών ακουσμάτων δύσης και ανατολής και μέχρι πού έχετε σκοπό να φτάσετε μουσικά;

Ελένη Τσέκη: Το πρόγραμμά μας περιλαμβάνει τραγούδια και ορχηστρικά κομμάτια που γεφυρώνουν μουσικά τη Δύση και την Ανατολή. Προσκαλούμε λοιπόν τους ακροατές μας να ταξιδέψουν μαζί μας από την Αλεξάνδρεια μέχρι τη Γαλλία και από την Ιταλία μέχρι την Αρμενία. Να ακούσουν ηχοχρώματα που ίσως δεν είναι πολύ συνηθισμένα, όπως το συνδυασμό λύρας-ακορντεόν που για κάποιους  είναι αντισυμβατικό. Η Βαβέλ, «χωράει» όση βαβέλ ανταποκρίνεται στην κοινή μας αισθητική. Πειραματιζόμαστε ενώνοντας τις δυνάμεις μας και φροντίζουμε η διαφορετικότητά μας, που προκύπτει από  τη μουσική πορεία του καθενός, να είναι στοιχείο ένωσης και όχι διαφοροποίησης. 

Η πρόκληση είναι μεγάλη γιατί υπάρχουν πολλές όμορφες μελωδίες που ανήκουν σε όλα τα είδη μουσικής. Από γαλλικά βαλς και αργεντίνικα τάνγκο μέχρι δικά μας παραδοσιακά και αρμένικες μελωδίες που σε ταξιδεύουν στα βάθη της ανατολής.

Από την άλλη πλευρά όμως, κάθε τραγούδι «κουβαλάει» την ατμόσφαιρα του, την εντύπωση δηλαδή και τα συναισθήματα  που μας δημιουργεί όταν το ακούμε. Αυτό το στοιχείο δημιουργεί δυσκολία στη σύζευξη αλλά συγχρόνως μας προκαλεί να πειραματιστούμε και να προχωρήσουμε με κριτήριο πάντα την κοινή αισθητική.

Φώτης Αναγνωστόπουλος: Το πόση Βαβέλ χωράει η «Βαβέλ» είναι κάθε φορά το «πρόβλημά» μας στις πρόβες! Τα όρια, ωστόσο, μεταξύ αρμονίας – δυσαρμονίας, δυστυχώς ή ευτυχώς, είναι υποκειμενικά. Πού θα φθάσει αυτό και πού εμείς? Ο χρόνος θα δείξει!

 

Πώς υποδέχεται το κοινό  το think and play different στο πεντάγραμμο, που του προτείνετε; Η Πάτρα είναι μια πόλη που αγαπά τη μουσική και από την οποία έχουν «ξεπηδήσει» αρκετά μουσικά σχήματα.

Γιώργος Μπαράκος: Με ενθουσιασμό και έκπληξη, καθώς όπως είπατε, το πατρινό κοινό είναι πλέον εξοικειωμένο με το «διαφορετικό» έχοντας γαλουχηθεί με τα τόσα αξιόλογα και ποικίλου είδους σχήματα που έχουν δημιουργηθεί κατά καιρούς στην πόλη μας.

Πάνος Καββαθάς: Έχουμε εισπράξει πολύ καλά σχόλια τόσο από μουσικούς και ανθρώπους του χώρου, όσο και από το κοινό των παραστάσεών μας, που μας έχουν υποδεχθεί πολύ ζεστά ως τώρα. Είναι πολύ μεγάλη χαρά να βρίσκει κανείς ανταπόκριση σε αυτό που έχει φανταστεί και χτίσει μουσικά. Επιδίωξή μας είναι να συνεχίσουμε να σας εκπλήσσουμε ευχάριστα σε κάθε μας εμφάνιση!

 

Η πρώτη της ηχογράφηση είναι η Roxanne των Police, που στον κόσμο της Βαβέλ μιλά ελληνικά. Ποιο είναι το background αυτής της διασκευής;

Πάνος Καββαθάς: Θέλαμε να πειραματιστούμε με ένα πολύ γνωστό και εμπορικό κομμάτι που να άντεχε τα πειράγματά μας! Η Roxanne των Police και η μετέπειτα διασκευή που ακούσαμε από τον εκπληκτικό συνθέτη και παραγωγό Craig Armstrong στην ταινία Moulin Rouge, φάνηκε ενδιαφέρουσα επιλογή. Υπήρχαν ροκ στοιχεία, δυνατότητα για μίξη και ρυθμικές εναλλαγές, «χώρος» για φωνητικά και φυσικά η πρόκληση λύρας και ακορντεόν στην tang oεκδοχή. Όσο το δουλεύαμε και όσο μας δυσκόλευε, τόσο μας άρεσε και προσθέταμε κάθε φορά και νέα στοιχεία. Προσθέσαμε επιπλέον αγγλικούς στίχους δίνοντας ένα διαφορετικό «τέλος» στην ηρωίδα-έμπνευση του Sting και στο τελευταίο τμήμα του κομματιού, τολμήσαμε μια ελεύθερη απόδοση-μετάφραση των στίχων, ώστε να προκύψει κάτι καινούριο.

Mε ποιο κριτήριο «παντρεύετε» το ένα κομμάτι με το άλλο;

Πάνος Καββαθάς: Τα κριτήρια είναι πάντα η αισθητική, η μουσική έκπληξη που μας προκαλεί το τελικό αποτέλεσμα και το αν μπορούμε να υποστηρίξουμε μουσικά αυτό που φανταστήκαμε. 

Φώτης Αναγνωστόπουλος: Συχνά στις πρόβες προκύπτουν νέες ιδέες για συζεύξεις μουσικών και κομματιών από διαφορετικά μέρη, μουσικά είδη και χρονικά πλαίσια. Μέσα από μια μουσική συζήτηση και δοκιμές (προφανώς), καταλήγουμε να βρούμε τον κοινό τρόπο απόδοσης της όποιας ιδέας μας. Ας μην ξεχνάμε ότι προερχόμαστε και οι 4 από εντελώς διαφορετικό μουσικό background.

Πάνο σε γνωρίζουμε από το Τρίκυκλο. Έχεις μια μεγάλη μουσική πορεία αλλά δεν παίζεις μουσική επαγγελματικά υπό την έννοια του βιοπορισμού. Η μουσική για σένα είναι...

Πάνος Καββαθάς:  Η μουσική για μένα καλύπτει σε μεγάλο βαθμό την μου ανάγκη να νιώθω δημιουργικός. Κυρίως, θέλω να παραμείνω «ακροατής» σε ότι συμμετέχω μουσικά αλλά και σε ό,τι ακούω στην προσωπική μου ζωή.

Πάνος Καββαθάς

Πάνος Καββαθάς

Ελένη Τσέκη: Για μένα είναι έκφραση συναισθημάτων και επικοινωνία.

Ελένη Τσέκη

Ελένη Τσέκη

Φώτης Αναγνωστόπουλος: Τρόπος ζωής και έκφρασης, κινητήριος δύναμη και παράγοντας αποφόρτισης από την καθημερινή ρουτίνα. Μπορείς να εξωτερικεύσεις  τον εσωτερικό σου κόσμο αλλά ταυτόχρονα συναντάς και μια πρόκληση – «περιορισμό» που έγκειται στην κατανόηση του περιεχομένου του κάθε τραγουδιού και στην αντίστοιχη απόδοσή του. Κάθε τραγούδι είναι για μένα μια ευαίσθητη ισορροπία μεταξύ του τι προσωπικά θέλεις να εκφράσεις και του τι ήθελε να εκφράσει ο δημιουργός του. Και ποιος άλλος είναι ο καλύτερος εκτιμητής – ζυγαριά της παραπάνω ισορροπίας από τον ακροατή?

Φώτης Αναγνωστόπουλος

Φώτης Αναγνωστόπουλος

Γιώργος Μπαράκος: Η μουσική για εμένα είναι συνεργασία.

Γιώργος Μπαράκος

Γιώργος Μπαράκος

Ποιο είναι το αγαπημένο σας κομμάτι;

Γιώργος Μπαράκος: «Aqualung» – JethroTull

Ελένη Τσέκη: Υπάρχουν πολλά κομμάτια που με «στοιχειώνουν» κατά καιρούς. Αυτήν την περίοδο είναι μια ωραία bossa nova από τη Μarisa Montes το  «Dansa de solidao».

Φώτης Αναγνωστόπουλος: Χμμμ… δύσκολη ερώτηση! Θα απαντήσω μάλλον ποιο τραγούδι ακούω πολύ συχνά τελευταία. «Γρήγορα να γυρίζεις πίσω» του Αντώνη Απέργη

Πάνος Καββαθάς: Δεν έχω αγαπημένο κομμάτι. Τελευταία πάντως με πιάνω συχνά να ακούω το “Happens to the heart” του Leonard Cohen.

 

Θα μπορούσαν να  ενωθούν, να «πειραχτούν» και να αποτελέσουν μια από τις επόμενες  μουσικές σας προτάσεις η θα γκρεμιστεί ο πύργος της Βαβέλ;

Γιώργος Μπαράκος: Φυσικά και θα μπορούσαν! Ο πύργος της Βαβέλ χτίζεται και τελειοποιείται από τέτοιες ενώσεις και «πειράγματα», το αντίθετο σίγουρα θα φέρει την καταστροφή του!

Η πιο ιδιαίτερη στιγμή σας ως τώρα από τη Βαβέλ, είτε σε πρόβα είτε σε live είναι…

Ελένη Τσέκη: Η πρώτη μας πρόβα, διότι συνειδητοποίησα  ότι υπήρχε χημεία μεταξύ μας και μουσικά και σε επίπεδο ανθρώπινων σχέσεων οπότε φεύγοντας, ένιωθα πολύ χαρούμενη που θα συνεργαζόμουν με αυτούς τους μουσικούς.

Γιώργος Μπαράκος: Η πρώτη μου πρόβα με το σχήμα στο σπίτι μου. Κατάλαβα από την πρώτη στιγμή ότι κάτι πολύ όμορφο θα γίνει.

Φώτης Αναγνωστόπουλος: Η πρώτη μας, συνολική ως 4μελές σχήμα πρόβα νομίζω ήταν μια ιδιαίτερη στιγμή, που μας έδειξε ότι με προσπάθεια και υπομονή θα καταλήγαμε τελικά σε κάτι καλό.

Πάνος Καββαθάς: Τα πρώτα λεπτά στο πρώτο μας live! Εγώ κι ο Φώτης δίπλα μου όλη την προηγούμενη βδομάδα ήμασταν άρρωστοι και δεν ξέραμε αν θα βγάλουμε το live...Δεξιά μου ο Γιώργος ήταν ήρεμος, η Ελένη στην άλλη γωνία ήταν απόλυτα συγκεντρωμένη και με τις πρώτες νότες κατάλαβα ότι όλα θα πάνε καλά…. Χαμογέλασα συγκινημένος σε όλους και φύγαμε….!

To motto σας στη ζωή είναι

Φώτης Αναγνωστόπουλος: Με προσπάθεια και υπομονή μπορούν σχεδόν όλα τα πράγματα να υλοποιηθούν.

Πάνος Καββαθάς: Προσπαθώ να εξελίσσομαι, να «πολεμάω» ό,τι με «τρώει» εσωτερικά και να ζω δημιουργικά.

 

Who is who

Ο Πάνος Καββαθάς γεννήθηκε στην Αθήνα το 1975 και σε ηλικία 10 ετών εγκαταστάθηκε στην Πάτρα όπου και ξεκίνησε μαθήματα κλασσικής κιθάρας και θεωρίας στη Φιλαρμονική Εταιρία Ωδείο Πατρών. Η αγάπη του για την κιθάρα και το τραγούδι, αρχικά εκφράστηκε στα φοιτητικά του χρόνια, με συμμετοχές σε διάφορα μουσικά σχήματα με αγγλικό αρχικά στίχο και ροκ επιρροές.

Από το χειμώνα του 2004 έως και το 2010, υπήρξε κιθαρίστας και τραγουδιστής ενός σχήματος με βάση το σύγχρονο έντεχνο τραγούδι και εβδομαδιαία παρουσία σε χώρους της Πάτρας. Συνεργάστηκε με εξαιρετικούς μουσικούς όπως ο Σέργιος Βούλγαρης, η Θεοδώρα Αθανασίου, ο Γιώργος Δρίτσας, ο Γιάννης Τσεντούρος, ο Γιώργος Δορλής, ο Ηλίας Λαμπρόπουλος, ο Γιάννης Παναγιωτόπουλος κ.α.

Την περίοδο 2006-2007 δραστηριοποιήθηκε μουσικά και στην Αθήνα ερμηνεύοντας στο studio κομμάτια του συνθέτη Γρηγόρη Πολύζου. Το «Κουτσό στρατιωτάκι» βραβεύτηκε στο Διαγωνισμό τραγουδιού του Music heavenκαι συμπεριλήφθητε στον πρώτο προσωπικό δίσκο του συνθέτη.

Στις αρχές του 2011, με το Σπύρο Δελέγκο και τον Ηλία Λαμπρόπουλο, δημιούργησε το «Τρίκυκλο», ένα ξεχωριστό μουσικό σχήμα με αναφορές από όλο το ελληνικό έντεχνο ρεπερτόριο αλλά και προσωπικές συνθέσεις των μελών του, με το οποίο πραγματοποίησε δεκάδες εμφανίσεις σε χώρους της Πάτρας και της περιφέρειας, ραδιοφωνικά liveκαι ανοικτές συναυλίες.

Από το καλοκαίρι του 2014 και για τα επόμενα 4 χρόνια, εμφανίστηκε σε επιλεγμένες μουσικές παραστάσεις και αφιερώματα επιμέλειας Σπύρου Δελέγκου, κυρίως ως ερμηνευτής: «Μελοποιημένη ποίηση: Δ. Καρατζάς & Αντ. Φωστιέρης» - Φιλαρμονική Εταιρία Ωδείο Πατρών Δεκ. 2014, «Γιορτάζει η μάνα - Δημοτικό Θέατρο Πάτρας «Απόλλων» Μάιος 2016, «Τελετή λήξης αφής φλόγας – Θέατρο «Απόλλων» Αυγ. 2016, «Απόηχος» - Θέατρο ΑΓΟΡΑ, Απρ. 2018. Συνεργάστηκε δε επί σκηνής με σπουδαίους μουσικούς όπως ο Vaghinak Galoyan, o Απόστολος Τσέφος, o Κώστας Τσαρούχης, o Μιχάλης Δάρμας, ο Βασίλης Πουρνιάς και με εξαιρετικές ερμηνεύτριες σαν την Άννη Ονουφρίου και τη Χρύσα Παναγιωτοπούλου.

Από το Νοέμβριο του 2018 έως και σήμερα, εμφανίζεται ξανά σε μουσικές σκηνές της πόλης με ένα νέο μουσικό «τρίο»και έμφαση στο σύγχρονο έντεχνο τραγούδι.

Η Ελένη Τσέκη γεννήθηκε στη Λαμία Φθιώτιδας. Σε ηλικία οκτώ ετών, ξεκίνησε να ασχολείται με τη μουσική παρακολουθώντας μαθήματα ακορντεόν. Αργότερα, ολοκλήρωσε τις σπουδές της στο ακορντεόν και σε ανώτερα θεωρητικά μαθήματα. Έχει παρακολουθήσει μαθήματα jazzπιάνου με τον περίφημο πιανίστα και συνθέτη Γιώργο Μεταξά.

Το 2011, συναντήθηκε με την Μαρία Οικονόμου και τον Μιχάλη Γκοτσόπουλο και σχημάτισαν το μουσικό τρίο,“Belle Époque”,παρουσιάζοντας γαλλικές, ιταλικές, ισπανικές μπαλάντες, καθώς και τραγούδια Ελλήνων συνθετών.

Το 2013 ξεκίνησε να συνεργάζεται με το μουσικό σχήμα “Nuance”,εμπλουτίζοντας το ρεπερτόριό της με μουσικές swing, jazz, latin και blues.

Από το 2017, συνεργάζεται με τους μουσικούς, Elena Fedko, Vaghinak Galoyanκαι Ζωή Ζωιτοπούλου, παίζοντας μουσική τανγκό. Έχει συνεργαστεί με την μαντολινάτα της Πάτρας, με τους Opera Chaotique, που εμφανίζονται σε Ελλάδα και εξωτερικό, με τους Night and Day καθώς και με την θεατρική ομάδα του ΟΤΕ .

Από το 2019, είναι μέλος του μουσικού σχήματος Carte Postale και προετοιμάζονται για live εμφανίσεις τον χειμώνα του 2020.

Συνεχίζει το μουσικό ταξίδι με τη Βαβέλ.

Ο Φώτης Αναγνωστόπουλος γεννήθηκε το 1992 στην Αμαλιάδα Ηλείας, όπου μεγάλωσε και ολοκλήρωσε τις εγκύκλιες σπουδές του. Από μικρή ηλικία ασχολήθηκε με τη Βυζαντινή, Παραδοσιακή και Ευρωπαϊκή μουσική παρακολουθώντας μαθήματα στη σχολή της Ι.Μ Ηλείας, υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση του Λυκούργου Αγγελόπουλου και του Χρήστου Τσιαμούλη. Στον ίδιο χρόνο, μαθήτευσε αρχικά στο πολίτικο λαούτο υπό τον Κώστα Σιδερή και έπειτα στο ούτι και την πολίτικη λύρα, στον Ευγένιο Βούλγαρη.

Συμμετείχε παίζοντας και τραγουδώντας σε τοπικούς και περιφερειακούς μουσικούς διαγωνισμούς όπου και τιμήθηκε με βραβεία και επαίνους, ενώ είναι αριστούχος διπλωματούχος Βυζαντινής Μουσικής. Το 2010 εισήχθη με υποτροφία στην Ιατρική Σχολή Πατρών. Κατά τη διάρκεια των σπουδών του συμμετείχε σε εκδηλώσεις με την ορχήστρα του Δημοτικού Ωδείου Πατρών υπό τη διεύθυνση του Ευγένιου Βούλγαρη ενώ το 2013, δημιούργησε με την αδερφή του, Ελένη Αναγνωστοπούλου, το 5μελές μουσικό σχήμα παραδοσιακής και ρεμπέτικης μουσικής Sevdalu, με το οποίο έκανε κάποιες ηχογραφήσεις και εμφανίσεις στην Πάτρα. Συμμετείχε, επίσης, σε μουσικοχορευτικές εκδηλώσεις του Συλλόγου Ελληνικών Παραδοσιακών χορών του Πανεπιστημίου Πατρών παίζοντας και τραγουδώντας.

Το 2016 ξεκίνησε την ειδικότητά του στο τμήμα Ακτινοδιαγνωστικής του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Πατρών. Τα τελευταία χρόνια ήρθε σε συνεργασία με το Γιάννη Παναγιωτόπουλο και το Σπύρο Δελέγκο ενώ ερχόμενος σε επαφή με το Διονύση Κανάκη και συμμετέχοντας σε κάποια lives υπό την διεύθυνσή του, παίζοντας πολίτικη λύρα, γνώρισε τη gypsy swing μουσική και ανοίχτηκε ο ορίζοντάς του για γαλούχηση σε έτερα μουσικά ιδιώματα.

Ο Γιώργος Μπαράκος γεννήθηκε στην Πάτρα το 1985. Η ενασχόληση του με τα κρουστά ξεκίνησε από την ηλικία των 7 όπου γράφτηκε στην δημοτική μουσική Πατρών (Μπαντίνα) με δασκάλους αρχικά τον μαέστρο Ανδρέα Γιαννόπουλο και στη συνέχεια τον Κώστα Βάμβα. Με τον τελευταίο συνέχισε για 5 έτη μαθήματα τυμπάνων (drums).

Στα 19 του ξεκίνησε την ενασχόλησή του με τα κλασσικά κρουστά με δάσκαλο τον Μαξίμ Μανκόφσι από όπου και είναι τελειόφοιτος. Στα 20,λόγω και της πρότερης ενασχόλησής του με τον παραδοσιακό χορό (από 5 χρονών), άρχισε να ασχολείται βιωματικά και με τα παραδοσιακά κρουστά μαθητεύοντας για μικρά χρονικά διαστήματα σε δασκάλους όπως τον Νίκο Φορλίδα, τον Σέργιο Βούλγαρη κ.α. Εργάζεται ως δάσκαλος κρουστών στα Εκπαιδευτήρια «Αναγέννηση ΙΚΕ».

Στην μακρόχρονη του πορεία σαν μουσικός έχει συμμετάσχει σε αναρίθμητες συναυλίες στην Ελλάδα (Πάτρα, Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Βόλο κ.α.) και το εξωτερικό (Τουρκία, Κροατία, Πολωνία, Σερβία κ.α.) πλαισιώνοντας μουσικά σχήματα και ορχήστρες (Μπαντίνα – Μπάντα ∆ήμου Πατρέων, Ορχήστρα ∆ωματίου ∆ημοτικού Ωδείου Πατρών, μουσικό σχήμα «Κάπως Έτσι», Μουσικό Εργαστήρι Παμμικρασιατικού Συνδέσμου Πατρών, παραδοσιακό σχήμα «Της γης Ανάσα») καθώς και σημαντικούς μουσικούς και ερμηνευτές (Ανδρέας Ζαφειρόπουλος, Γιάννης Μπαλαφούτης, Γιάννης Μπέζος, Νίνα λοτσάρη κ.α.) παίζοντας διάφορα είδη ελληνικής και ξένης μουσικής. Από τον Οκτώβριο του 2017 αποτελεί μέλος του σχήματος “Flamarabenco” συμμετέχοντας στην πρώτη δισκογραφική τους προσπάθεια.

φωτογραφίες Δημήτρης Χριστοδουλόπουλος

 

Δείτε περισσότερα για το σχήμα στους παρακάτω συνδέσμους

https://www.facebook.com/VavelMusicBand

 https://www.instagram.com/babel.band/

Culture