Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Ρούλα Πισπιρίγκου Βασιλιάς Κάρολος της Αγγλίας Κέιτ Μίντλετον
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Το νέο τρένο σφυρίζει στο Αίγιο τη Δευτέρα - Ξεκινούν τα δρομολόγια στη νέα γραμμή

Το νέο τρένο σφυρίζει στο Αίγιο τη Δευτέ...

Μετά από χρόνια αναμονής

Τη Δευτέρα 22 Ιουνίου στις 7.30 το πρωί το  τρένο φθάνει στο Αίγιο και ξεκινούν τα δρομολόγια στη νέα σιδηροδρομική γραμμή.

Τα δρομολόγια, η ακριβής διάρκειά τους και οι τιμές των εισιτηρίων θα δοθούν στη δημοσιότητα το αργότερο μέχρι την Παρασκευή, από το εμπορικό τμήμα του ΟΣΕ, δηλαδή την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Την περασμένη εβδομάδα ολοκληρώθηκαν οι ασκήσεις ετοιμότητας με τη συμμετοχή όλων των αρμοδίων σωμάτων ασφαλείας στις σήραγγες του τμήματος Κιάτο-Αίγιο και πλέον δόθηκε το "πράσινο φως" για την επαναλειτουργία της γραμμής, μήκους 72 χιλιομέτρων, που κατασκευάστηκε σε συνέχεια του τμήματος Κόρινθος-Κιάτο το οποίο λειτουργεί κανονικά εδώ και χρόνια.

Η γραμμή θα περιλαμβάνει τρεις νέους Σταθμούς σε Ξυλόκαστρο, Ακράτα και Αίγιο και έξι Στάσεις σε Διμηνιό, Λυκοποριά, Λυγιά, Παραλία Πλατάνου, Διακοπτό (ανταπόκριση με Οδοντωτό Σιδηρόδρομο για Καλάβρυτα) και Ελίκη.

Στη διαδρομή έχουν κατασκευαστεί 6 σήραγγες συνολικού μήκους 11 χλμ., 8 σήραγγες διαφυγής συνολικού μήκους 1.700μ., 19 Σιδηροδρομικές Γέφυρες, 63 Κάτω Διαβάσεις και 10 Άνω Διαβάσεις και επιτρέπεται η ανάπτυξη υψηλών ταχυτήτων τραίνου (άνω των 200 χλμ/ω).

 

Τα δρομολόγια

Έξι δρομολόγια θα εκτελούνται λοιπόν καθημερινά, τρία που θα συνδέουν το Αίγιο με το Αεροδρόμιο (και αντίστροφα) και τρία με Πειραιά, από τα ξημερώματα μέχρι το βράδυ, κάνοντας το Αίγιο τον μεγαλύτερο αυτή τη στιγμή συγκοινωνιακό κόμβο της Δυτικής Ελλάδας.

Ειδικότερα, το πρώτο τρένο θα φτάνει στο Αίγιο στις 6.55 το πρωί ερχόμενο από Αθήνα και στις 7.38 το πρωί θα αναχωρεί τρένο για Λιόσια και Αεροδρόμιο. Το ταξίδι Αίγιο-Αεροδρόμιο και αντίστροφα θα διαρκεί 2.25 λεπτά και θα κάνει στάσεις μόνο στους μεγάλους σταθμούς, ενώ το ταξίδι Αίγιο - Λιόσια (και αντίστροφα) που θα κάνει περισσότερες στάσεις θα διαρκεί 2.04 λεπτά, ενώ από και προς Πειραιά θα διαρκεί 25 λεπτά παραπάνω.

Τα δρομολόγια θα γίνονται από Αθήνα μέχρι Κιάτο με ηλεκτροκίνητο τρένο. Στο Κιάτο το τρένο θα σταματά και θα αλλάζει μηχανή από ηλεκτροκίνητη σε ντιζελοκίνητη. Η καθυστέρηση υπολογίζεται σε περίπου 5-6 λεπτά. Στη συνέχεια το ντιζελοκίνητο πλέον τρένο θα ξεκινά από το Κιάτο και θα τερματίζει στο Αίγιο. Με τον αντίστροφο τρόπο θα γίνεται το δρομολόγιο από το Αίγιο μέχρι την Αθήνα, δηλαδή ντιζελοκίνητο τρένο μέχρι το Κιάτο και από εκεί ηλεκτροκίνητο μέχρι την Αθήνα.

πηγη: filodimos.gr

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις