Back to Top

BEST VIEW

/

Ο VIRGIL ABLOH TΡΕΛΑΝΕ ΤΟ ΠΑΡΙΣΙ ΚΑΙ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΜΕ ΤΙΣ LOUIS VUITTON ΤΣΑΝΤΕΣ ΠΟΥ ΛΑΜΠΟΥΝ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ!

Ο VIRGIL ABLOH TΡΕΛΑΝΕ ΤΟ ΠΑΡΙΣΙ ΚΑΙ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΜΕ ΤΙΣ LOUIS VUITTON ΤΣΑΝΤΕΣ ΠΟΥ ΛΑΜΠΟΥΝ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ!
Μπακοπούλου Άντυ
[email protected],

Ο designer star της Paris Fashion Week

Eξ Αμερικής η σχεδιαστική ιδιοφυία που δέσποσε στην Εβδομάδα Ανδρικής Μόδας του Παρισιού. Ο μέγας influencer και street style guru Virgil Abloh έγινε μέσα σε ένα διήμερο το «πρόσωπο της ημέρας» στη γαλλική πρωτεύουσα. Λίγο μετά την πολύκροτη εικαστική εγκατάσταση του «Μάγου του Οζ» στο πελώριο κατάστημα Louis Vuitton της Νέας Υόρκης, έκανε το μεγάλο «μπαμ» με την ομώνυμη συλλογή, παρουσιάζοντας ρούχα και αξεσουάρ εμπνευσμένα από το Μάικλ Τζάκσον και την πολυπολιτισμική ποπ κουλτούρα, ενώ οι διάσημες τσάντες με το μονόγραμμα του 1896 έγιναν φλούο και φοσφοριζέ!

 

 

Διασημότητες όπως οι Τιμοτέ Σαλαμέ, Ναόμι Κάμπελ, Νατάλια Βοντιάνοβα με τον Αντουάν Αρνό αλλά και ο ζωγράφος Τακάσι Μουρακάμι, μαζί με φίλους ράπερ και djs τον αποθέωσαν. Ο creative director της ανδρικής σειράς Louis Vuitton μετέτρεψε τους παριζιάνικους κήπους Tuilerie σε νεουορκέζικη συνοικία με γκράφιτι και μπλε φωτισμούς. Παίχθηκαν βιντεοκλιπ και θρυλικά τραγούδια του Μάικλ Τζάκσον και μετά εμφανίστηκαν live μπάντες. Τα μοντέλα ανέδειξαν κοστούμια σε ρευστές γραμμές με άφθονο layering, χαλαρές φούστες, πουκάμισα με σημαίες και το πασίγνωστο logo σε τζάκετ και τσάντες. Φορούσαν  το γάντι του Τζάκσον με τα σβαρόβσκι και το αγαπημένο του λευκό πουκάμισο ενώ τισερτ απεικόνιζαν τα παπούτσια του. Ειδικά όμως τα monogram σακίδια σε φλούο τόνους και με το φωσφοριζέ εφέ έκαναν αίσθηση και ταξίδεψαν στο διαδίκτυο με απίστευτη απήχηση σε χρόνο ρεκόρ.

Κατά το περιοδικό GQ ο Αbloh ήρθε και «άλλαξε το πρόσωπο της γαλλικής μόδας», ενώ πολλά άλλα media αναρωτιούνται «τι άλλο θα κάνει παραπάνω» υπογραμμίζοντας πως «ό,τι πιάνει γίνεται χρυσάφι». Ενδεικτικό άλλωστε είναι ότι μόλις ανέλαβε τα ανδρικά ρούχα Louis Vuitton, οι πωλήσεις ανέβηκαν μεμιάς 30% διεθνώς ξεπερνώντας το brand Supreme. Την περασμένη Πέμπτη στο Παρίσι δήλωσε «Ας φερθούμε όπως θέλουμε να είναι ο κόσμος μας» διατυπώνοντας ένα ενωτικό μήνυμα των λαών όπως το αξέχαστο κομμάτι «We are the world».

 

Όμως ο Abloh έκανε κι άλλη επίδειξη στο Παρίσι, αφού μια μέρα πριν τη Louis Vuitton έγινε το σόου του πολύ ποθητού στη νεολαία alternative brand Off White. Eδώ τα μακριά φουσκωτά μπουφάν με τα ασορτί belt bags, τα πολύ φαρδιά τζιν και τα παντελόνια του Μάικλ Τζάκσον άρεσαν επίσης πολύ. Ως μοντέλα εμφανίστηκαν και  οι φίλοι του Abloh, hip hop καλλιτέχνες Offset και Playboi Carti.

Επιπλέον, ο πολύπλευρος σχεδιαστής λάνσαρε στο Παρίσι την πρώτη του σειρά κοσμημάτων εμπνευσμένη από συνδετήρες και τοποθέτησε τα τελευταία του Off White sneakers στο pop up flower shop του ξενοδοχείου Costes.

 

Ποιος άλλος κάνει τόσα μέσα σε ένα διήμερο; γράφουν οι εφημερίδες. Θυμίζουμε πως ο 38χρονος Abloh παρέστη το περασμένο καλοκαίρι στα εγκαίνια της μυκονιάτκης Off White μπουτίκ και έπαιξε μουσική ως dj. Είναι κολλητός του Κάνιε Γουέστ και σύμφωνα με το Time ανήκει στις 100 προσωπικότητες με τη μεγαλύτερη επιρροή σήμερα στον κόσμο. Εκανε την Off White να ξεπεράσει τη Gucci σε ζήτηση το 2018 και διαθέτει στην Αμερική φανατικούς θαυμαστές. Όπως λέει «δεν επιθυμεί δικό του μεγάλο brand γιατί τον ενδιαφέρει να είναι δημιουργικός και όχι ιδιοκτήτης». Δουλεύει ακούγοντας πάντα δυνατή μουσική και έχει ομάδες συνεργατών σε Μιλάνο, Λονδίνο, Αμερική. Θεωρείται ένας παντοδύναμος Μίδας…

 

 

Σχόλια

Best View