Δείτε το διαφημιστικό σποτ
Από 09-11 Απριλίου 2016 η Πάτρα, υπό τη διοργάνωση του Συλλόγου Καταστηματαρχών εστίασης και αναψυχής, υποδέχεται την πρώτη κλαδική έκθεση για την εστίαση, τον τουρισμό και την αναψυχή.
Ήδη το διαφημιστικό σποτ είναι στον... αέρα... Δείτε το.
Πάνω από 120 εκθέτεςσε 7.000 τετραγωνικά μέτρα. Περισσότεροι από 15.000 μοναδικοί επαγγελματίες - επισκέπτες. Ένα τριήμερο συνάντησης, γνωριμίας, συνεργασίας στον φιλόξενο χώρο του Παμπελοποννησιακού Σταδίου της Πάτρας.
Το 2016 είναι η χρονιά που η Πάτρα, η Δυτική Ελλάδα και τα Ιόνια Νησιά αποκτούν έναν νέο, εξωστρεφή εμπορικό θεσμό, με άξονα την τουρισμό, την εστίαση και αναψυχή και όλο το πλέγμα των συνοδευτικών, προμηθευτικών υπηρεσιών.
Η κλαδική έκθεση Westia 2016 ανοίγει τις πύλες της στις 9 Απριλίου, με οργανωτικό φορέα τον Σύλλογο Καταστημάτων Εστίασης και Αναψυχής νομού Αχαΐας, την στήριξη και την αιγίδα φορέων Αυτοδιοίκησης, Επιμελητηρίων και επαγγελματικών οργανώσεων απ’ όλη την Δυτική Ελλάδα και τα Ιόνια Νησιά.
«Σε μια εποχή κρίσης εμείς τολμάμε, με την διοργάνωση μιας έκθεσης που θα δώσει πνοή στην οικονομική δραστηριότητα και θα εξελιχθεί σε μόνιμο σημείο συνάντησης και συνεργασίας όλων όσοι, εμμέσως ή αμέσως, εμπλέκονται με τον τουρισμό, την εστίαση και την αναψυχή στην Δυτική Ελλάδα και στα Ιόνια Νησιά», λέει ο Πρόεδρος του Συλλόγου Εστίασης και Αναψυχής Γιώργος Κοτοπούλης.
Ήδη, δυόμισι μήνες πριν την έκθεση καταγράφεται μεγάλο ενδιαφέρον συμμετοχής επιχειρήσεων του χώρου. Τα 120 περίπτερα των εκθετών τηςWestia 2016 θα τοποθετηθούν περιμετρικά στους χώρους κάτω από τις κερκίδες του Παμπελοποννησιακού Σταδίου και παράλληλα με την έκθεση προγραμματίζονται ήδη συνοδευτικές δράσεις, όπως η διοργάνωση ημερίδων επικεντρωμένων στο νέο περιβάλλον που διαμορφώνεται στον χώρο του τουρισμού, της εστίασης και αναψυχής, στις επενδυτικές ευκαιρίες, στις νέες τεχνολογίες, στη διαχείριση της γαστρονομίας, τη χρήση τοπικών προϊόντων στην κουζίνα και στο μπαρ (πχ κοκτέιλ με βάσεις ελληνικά ποτά) κ.α.
Χωρίς τον απρόσωπο και αχανή χαρακτήρα άλλων προωθητικών γεγονότων που στερούνται στόχευσης σε συγκεκριμένες περιφερειακές και τοπικές αγορές, η Westiaεστιάζει στο σύνολο των τουριστικών επιχειρήσεων και των επιχειρήσεων εστίασης και αναψυχής έξι νομών της χώρας (Αχαΐα, Ηλεία, Αιτωλοακαρνανία, Κεφαλονιά – Ιθάκη, Ζάκυνθος, Λευκάδα), με πρώτο μέλημα την οικοδόμηση σχέσεων στενής και μόνιμης συνεργασίας μεταξύ προμηθευτών, ξενοδόχων και επαγγελματιών.
Η Westia 2016ανοίγει τις πύλες της στις 9 Απριλίου, ημέρα Σάββατο, με σκοπό να δώσει ώθηση στην τοπική και περιφερειακή επιχειρηματικότητα και παράλληλα να προβάλλει νέες τάσεις, νέες ιδέες, ευκαιρίες και δυνατότητες σ’ ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων, συνώνυμο με την στήριξη της οικονομικής ανάπτυξης και της απασχόλησης.
Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr