Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΑΓΟΡΑ

/

Πάτρα:Έρχεται στις 6-8 Απριλίου, η η έκθεση W-eat 2019 -ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ

Πάτρα:Έρχεται στις 6-8 Απριλίου, η η έκθ...

Στόχος να προωθηθεί το γαστρονομικό στίγμα & ταυτότητα της Παραϊόνιας Ελλάδας.

Από τις 6 έως και τις 8 Απριλίου 2019 θα λάβει χώρα στο Παμπελοποννησιακό στάδιο της Πάτρας με τη διοργανωτική σφραγίδα του Σ.Κ.Ε.Α.Ν.Α. – Συλλόγου Καταστηματαρχών εστίασης & αναψυχής νομού Αχαΐας, η έκθεση W-eat 2019 που φιλοδοξεί να αποτελέσει την Κλαδική έκθεση της Μητροπολιτικής Γαστρονομίας στην Παραϊόνια Ελλάδα. Στο πλαίσιο της προετοιμασίας της έκθεσης δόθηκε την Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2019 στις 11 το πρωί συνέντευξη Τύπου στην αίθουσα του Διοικητικού Συμβουλίου του Επιμελητηρίου Αχαΐας.

Όπως τονίστηκε, ο Σύλλογος Καταστηματαρχών Εστίασης και Αναψυχής Ν. Αχαΐας δρομολογεί μια καινούργια πρωτοβουλία, που εστιάζει στη γαστρονομική ταυτότητα όλης της δυτικής ζώνης, με στόχο «να επενδύσουμε στην παράδοση. Να την εξελίξουμε. Και να τη μετατρέψουμε σε όχημα που θα απογειώσει την τοπική τουριστική οικονομία αλλά και κάθε κλάδο που μπορεί να συνεισφέρει στην τροφοδοσία της τουριστικής αγοράς».

Το όνομα της πρωτοβουλίας είναι W-eat. Προφέρεται γουί ίτ, και παραπέμπει στον δυτικό άξονα και τη γαστρονομία. Έρχεται να μπει στις βάσεις της επιτυχημένης WESTIA, αλλά με σκοπό να κινηθεί ακόμα πιο φιλόδοξα, πιο παραγωγικά. Και να εμπλέξει μια αλυσίδα από επιχειρήσεις σε ένα δίκτυο που θα αναδεικνύει την τοπική γαστρονομία, θα τη μετατρέψει σε μοχλό προσέλκυσης τουρισμού, και θα επωφεληθεί από αυτήν, διαχέοντας οφέλη σε όλες τις περιφερειακές κοινωνίες, όπως χαρακτηριστικά τονίστηκε.

Η αρχή θα γίνει με την  Κλαδική Έκθεση W-eat που θα διεξαχθεί στις 6, 7 και 8 Απριλίου 2019 στην Πάτρα με θέμα την αποτύπωση και προώθηση του γαστρονομικού στίγματος της Παραϊόνιας Ελλάδας.

Διοργανωτής είναι ο Σύλλογος Καταστηματαρχών Εστίασης κι Αναψυχής Ν. Αχαΐας που ιδρύθηκε το 1939 κι είναι ο αρχαιότερος σύλλογος εστίασης στην Ελλάδα, γιορτάζοντας φέτος τα 80 χρόνια από την ίδρυσή του. Δραστηριοποιήθηκε ενωτικά και δυναμικά τα τελευταία χρόνια. Το 2016 και το 2017 διοργάνωσε στην Πάτρα την κλαδική έκθεση εστίασης WESTIA, με άξονες τα τρόφιμα, τα ποτά, τους εξοπλισμούς και τις υπηρεσίες που αφορούν τις επιχειρήσεις εστίασης.

Η ανταπόκριση που είχε γνωρίσει η WESTIA άφησε μεγάλες υποσχέσεις για το μέλλον. Άγγιξε τα 200 εκθεσιακά περίπτερα και 3 στους 4 εκθέτες έκλεισαν εμπορικές συμφωνίες. Ήρθε λοιπόν η στιγμή για το μεγάλο άλμα που συμπυκνώνεται σε ένα όραμα: «Η Παραϊόνια Ελλάδα έχει τη δική της γεύση.  Επισκέπτες έρχονται από όλο τον κόσμο για να τη δοκιμάσουν. Δεν ανακαλύπτουμε την Αμερική. Ακολουθούμε επιτυχημένες πρακτικές της Ιταλίας, της Ισπανίας και της Γαλλίας», τονίστηκε στη συνέντευξη Τύπου.

*Η W-eat θα αποτελέσει το χώρο όπου το γαστρονομικό στίγμα της Παραϊόνιας Ελλάδας θα αποτυπωθεί και προς τούτο το σκοπό ο ΣΚΕΑΝΑ θα εργαστεί για τη μέγιστη δυνατή γεωγραφική εκπροσώπηση όλων των περιοχών που την απαρτίζουν.

Θα έρθει, δηλαδή, σε επαφή με όλους τους φορείς, θεσμικούς, επαγγελματικούς, συλλογικούς κι ιδιωτικούς που δραστηριοποιούνται στη γεωγραφική ζώνη της Παραϊόνιας Ελλάδας (Περιφέρειες: Δυτικής Ελλάδας, Ηπείρου, Ιονίων Νήσων, Περιφερειακές Ενότητες: Μεσσηνίας από την Περιφέρεια Πελοποννήσου).

•             Ο κλαδικός χαρακτήρας της έκθεσης θα ενισχυθεί μέσα από εξειδικευμένα τεχνικά σεμινάρια κι ημερίδες για επαγγελματίες της Παραϊόνιας Ελλάδας. Ζητούμενο είναι να συνταχθεί κατάλογος εδεσμάτων, ποτών και ροφημάτων που αντιπροσωπεύουν τη γαστρονομική ταυτότητα της περιοχής. Θα περιλαμβάνει λεπτομερή επαγγελματική συνταγή παρασκευής, μελέτη κοστολογίου και δημιουργική αποτύπωση (σε 3 γλώσσες), ώστε να μπορούν να ενταχθούν άμεσα στο προϊοντολόγιο (menu) των επιχειρήσεων.

•             Στο εγχείρημα, θα κληθούν να συμμετάσχουν, πρώτη φορά, είτε ως επισκέπτες, είτε ως εκθέτες, κι όσοι δραστηριοποιούνται στις παγκόσμιες πλατφόρμες βραχυχρόνιας ενοικίασης ακινήτων.

Υπάρχει άραγε δυναμική;

Η Ελλάδα παρουσίασε αύξηση στην εισροή τουριστών, σημειώνοντας αύξηση 75% από το 2012-2017. Παράλληλα, οι παγκόσμιες πλατφόρμες βραχυχρόνιας μίσθωσης έκαναν το όνειρο εκατομμυρίων ταξιδιωτών να επισκεφτούν μακρινά μέρη πιο προσιτά, ξεπερνώντας, πλέον, το όριο των ξενοδοχειακών κλινών και βάζοντας φρένο στην στασιμότητα της επισκεψιμότητας, λόγω έλλειψης κλινών κι οργανωμένων καταλυμάτων. Σύμφωνα με την έρευνα του τρίτου τριμήνου το 2018 της Global Data, το 27,6% των καταναλωτών σε παγκόσμιο επίπεδο ανέφεραν ότι η δημοφιλία των τοπικών τροφίμων και ποτών είναι βασικός παράγοντας επιλογής του τόπου προορισμού για τις διακοπές τους.

Οι δημοφιλέστεροι γαστρονομικοί προορισμοί της Ευρώπης βρίσκονται στη γειτονιά της Ελλάδας (Ισπανία, Γαλλία, Ιταλία)

Έχοντας αποτυπώσει καταρχάς το γαστρονομικό στίγμα της Παραϊόνιας Ελλάδας, δημιουργούμε ένα ενιαίο γευστικό προϊόν σε όλη της τη γεωγραφική έκταση, προβαίνοντας σε οικονομίες κλίμακος σε ό,τι αφορά την προώθησή του στη διεθνή αγορά τουρισμού και γευσιγνωσίας. Η συστράτευση όλων σε μία ενιαία στρατηγική μόνο θετικό οικονομικό αποτύπωμα μπορεί να έχει για την τοπική, περιφερειακή κι εθνική οικονομία.

Σήμερα, ένα μεγάλο μέρος ταξιδιωτών, επιλέγουν προορισμούς με γαστρονομικά κριτήρια και έχουν διάθεση να δαπανήσουν σημαντικά ποσό γι’ αυτό.

Επιπλέον:

•             Όσοι πάρουν μέρος στο δίκτυο της W-eat θα πάρουν πιστοποίηση συμμετοχής, την οποία θα μπορούν να αξιοποιήσουν διαφημιστικά και εμπορικά, χωρίς δεσμεύσεις και αποκλειστικότητες ως προς την οργάνωση των υπηρεσιών τους, κατά τα λοιπά.

•             Στο πλαίσιπ της 3ετούς στρατηγικής της διοίκησης του ΣΚΕΑΝΑ, έχουν προγραμματιστεί εκπαιδευτικές ημερίδες-σεμινάρια αποκλειστικά για τους επαγγελματίες της εστίασης ώστε να υπάρξει καλύτερη προετοιμασία πριν της δράση της W –eat. Έτσι στις 23.01.2019 και ώρα 18.00 θα πραγματοποιηθει στον Πολυχώρο ROYAL στην Πάτρα,  ημερίδα με θέμα «Κόστος Τροφίμων, Ποτών, Προσωπικού – κοστολόγηση», η οποία απευθύνεται αποκλειστικά σε επιχειρηματίες της εστίασης και στόχο έχει την ανταλλαγή βέλτιστων πρακτικών ανάμεσα στους επιχειρηματίες για τα θέματα αυτά.

Όσο για τον τελικό στόχο, είναι να δοθούν στους επισκέπτες νόστιμοι λόγοι για να μας προτιμήσουν. Να παίξουμε δυναμικά στον ανταγωνισμό της Μεσογείου. Να γίνουμε συνώνυμοι αξέχαστων στιγμών για τον επισκέπτη. Να φτιάξουμε μια καλύτερη ζωή με τα ίδια μας τα χέρια.

Οι φωτ. μας εστάλησαν από τον ΣΚΕΑΝΑ.

Ο Πρόεδρος του ΣΚΕΑΝΑ Σπύρος Στεργίου.

Ο Πρόεδρος του ΣΚΕΑΝΑ Σπύρος Στεργίου.

Ο Πρόεδρος του ΣΚΕΑΝΑ Σπύρος Στεργίου.

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Αγορά