Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ - Πάτρα: "Εφικτή" η βύθιση του τρένου από Ρίο έως Κανελλοπούλου -Θετική η μελέτη

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ - Πάτρα: "Εφικτή"...
Χριστακόπουλος Θάνος

Τεχνικά γίνεται, αναζητούνται τα κονδύλια

Θετικές φαίνεται να είναι, σύμφωνα με πληροφορίες του thebest.gr, οι εξελίξεις αναφορικά με την πιθανή βύθιση της νέας σιδηροδρομικής γραμμής από το Ρίο της Πάτρας μέχρι την οδό Κανελλοπούλου. Θυμίζουμε ότι κάτοικοι των περιοχών από τις οποίες διέρχεται η γραμμή, ιδίως οι συμπολίτες του Καστελόκαμπου, όλο το προηγούμενο διάστημα είχαν πραγματοποιήσει δυναμικές κινητοποιήσεις απαιτώντας αλλαγή της μελέτης.

Μετά τις επαφές που είχαν με τον υπουργό Υποδομών Χρήστο Σπίρτζη και τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Θάνο Βούρδα, που έχει αναλάβει προσωπικά το θέμα, υπήρξε η δέσμευση να μελετηθεί το ενδεχόμενο βύθισης του τρένου. Ο μελετητής είχε ζητήσει κάποιους μήνες διορία, ενώ προβλημάτιζε το γεγονός κατά πόσο το έργο είναι τεχνικά εφικτό, με δεδομένο ότι οι η γραμμή πρέπει να περάσει κάτω από τον χείμαρρο Χάραδρο.

Σύμφωνα λοιπόν με τις πληροφορίες του thebest.gr η σχετική μελέτη παραδίδεται επισήμως την επόμενη εβδομάδα με τις έως τώρα ενδείξεις που έχουν στη διάθεσή τους στο Υπουργείο να αναφέρουν ότι το έργο, τεχνικά, είναι υλοποιήσιμο. Ήδη οι αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου έχουν ζητήσει από τη διαχειριστική Αρχή τις οικονομικές λεπτομέρειες του έργου, με τις εκπτώσεις που έχουν δοθεί κτλ. προκειμένου να διαπιστώσουν κατά πόσο το υφιστάμενο μπάτζετ επιτρέπει παρεμβάσεις και σε ποιο βαθμό.

Η ενημέρωση του thebest.gr αναφέρει ότι το σενάριο της βύθισης της γραμμής χαρακτηρίζεται «εφικτό» και λογικά, εκτός βέβαια απροόπτου, είναι αυτό με το οποίο θα προχωρήσει το έργο από το Ρίο μέχρι την οδό Κανελλοπούλου.

Θυμίζουμε ότι σε παλαιότερο ρεπορτάζ του το thebest.gr, τον περασμένο Φλεβάρη, είχε γράψει ότι στην υφιστάμενη μελέτη υπάρχει ένα περιθώριο υπέρβασης περί τα 10εκ. ευρώ το οποίο θα μπορούσε να αξιοποιηθεί στην περίπτωση που προωθηθεί τελικά το σενάριο της υπογειοποίησης.

Μάλιστα τότε πηγές του Υπουργείου ανέφεραν ότι σχεδιάζεται, εάν τελικά υπάρξουν αλλαγές, τα έργα να προχωρήσουν με την ίδια εργολαβία και να μην γίνει επαναπροκήρυξη του έργου, για να μην χαθεί πολύτιμος χρόνος.

Ως προς τα οικονομικά δεδομένα ο κ. Βούρδας εκτιμούσε ότι υπάρχει η δυνατότητα να μην… εκτροχιαστεί το έργο καθώς και η υφιστάμενη μελέτη της επίγειας διέλευσης προβλέπει ανά 20 εκατοστά πασαλότοιχους και κολώνες για την συγκράτηση του εδάφους άρα η διαφορά μπορεί να μην είναι μεγάλη.

Στόχος του υπουργείου Υποδομών είναι το αργότερο στις αρχές του 2023 το τρένο να έχει φτάσει μέχρι την Πειραϊκή-Πατραϊκή, δηλαδή το νέο λιμάνι της Πάτρας.

 

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις