Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

CULTURE

/

H ολοκαίνουρια ταινία της Σοφίας Κόπολα βγαίνει στις Ελληνικές κινηματογραφικές αίθουσες

H ολοκαίνουρια ταινία της Σοφίας Κόπολα ...

Έχει τίτλο "Οι Ύποπτοι φορούσαν Γόβες - The Bling Ring"

H νέα ταινία της Σοφίας Κόπολα, κόρης του σπουδαίου και βραβευμένου με Όσκαρ σκηνοθέτη Φράνσις Φορντ Κόπολα «Οι Ύποπτοι φορούσαν Γόβες - The Bling Ring» βγαίνει στις Ελληνικές κινηματογραφικές αίθουσες από την επόμενη Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2013, σε διανομή από την Seven Films.

H ενδιαφέρουσα ταινία που πρωτοπροβλήθηκε ως ταινία έναρξης στο τμήμα «Ένα Κάποιο Βλέμμα» του τελευταίου Κινηματογραφικού Φεστιβάλ των Κανών, εκτυλίσσεται στον «εμμονικό» με τη δόξα, κόσμο του Λος Άντζελες, όπου μια παρέα εφήβων διασκεδάζουν ξέφρενα, παραβιάζοντας τα σπίτια διασημοτήτων στους λόφους του Χόλυγουντ.

Το σενάριο βασισμένο σε πραγματικά γεγονότα, έχει για επίκεντρο μία παρέα προσκολλημένη στην αίγλη, που έβρισκε τους διάσημους στόχους τους διαδικτυακά, και λήστεψε πολυτελή αντικείμενα αξίας μεγαλύτερης από 3 εκατομμύρια δολλάρια. Ανάμεσα στα θύματα τους, οι Πάρις Χίλτον, Ορλάντο Μπλουμ και Ρέιτσελ Μπίλσον, ενώ η συμμορία έγινε γνωστή ως “The Bling Ring.”

Στην ταινία που έχει λάβει καλές ως επί το πλείστον κριτικές παίζουν οι ηθοποιοί Ίσραελ Μπρούσαρντ, Κέιτι Τσανγκ, Ταίσα Φαρμίγκα, Κλερ Τζουλιέβ, Τζόρτζια Ροκ, η Έμμα Γουάτσον του Χάρι Πότερ και η Λέσλι Μαν που ήταν εξαιρετική στην περσινή κομεντί «This is 40» πλάι στον Πολ Ραντ.

Μία συζήτηση με τη ΣΟΦΙΑ ΚΟΠΟΛΑ

«Θυμάμαι την ιστορία, όταν ακούστηκε στις ειδήσεις, αλλά δεν είχα δώσει ιδιαίτερη σημασία τότε. Όταν διάβασα το άρθρο στο Vanity Fair ωστόσο, έμοιαζε με ταινία: ήταν απίστευτο, και είχε νέα, όμορφα παιδιά να φέρονται άσχημα με φόντο ένα τόσο λαμπερό σκηνικό. Αυτό που με εντυπωσίασε περισσότερο από όλα είναι οι δηλώσεις τους- δεν ένοιωθαν ότι είχαν κάνει κάτι κακό, το μόνο που τους ενδιέφερε ήταν η δόξα που τους είχε αποφέρει η σύλληψη τους.

Διάβασα τις σημειώσεις των δημοσιογράφων και της αστυνομίας, συνάντησα και κάποια από τα παιδιά, προσπαθώντας να καταλάβω όσο γίνεται περισσότερα. Άρχισα να σκέφτομαι πως φερόμουν εγώ στην ηλικία τους, και προσπάθησα να μπω στη θέση τους. Για παράδειγμα, σκεφτόμουν όλα εκείνα τα πράγματα που θα έκανα, απλά για να γίνω αποδεκτή στην παρέα. Όσο για τους γονείς τους, είχα δει τη μητέρα ενός από τα κορίτσια σε κάποιο ριάλιτυ σόου, και βάσισα την προσωπικότητα της σε αυτά που είχα δει...

Προσπαθώ να δείχνω κατανόηση και να μην είμαι επικριτική. Δεν ήθελα να παρουσιάσω τις πράξεις τους ως σωστές, αλλά ήθελα το κοινό να αποφασίσει μόνο του. Δε μου αρέσει να υποδεικνύω στο θεατή πως να σκέφτεται. Το μόνο που ήθελα όντως να μείνει, ήταν πως παιδιά από οικογένειες χωρίς δυνατές αξίες μπορούν να επηρεαστούν και να παρασυρθούν...

Σκεφτόμουν πως αυτά τα παδιδιά πρέπε να επηρεάζονται από όλου αυτό, πως τα ριάλιτυ τους φαίνεται κάτι απολύτως φυσιολογικό, έχοντας μεγαλώσει με αυτά. Δεν είμαι σίγουρη τι πιστεύει ο κόσμος για τα παιδιά αυτά, ίσως και να συναρπάζει κάποιους το πόσο μακριά φτάσανε..

Μετά το φιλμ SOMEWHERE (όπου έπαιζε ο Στίβεν Ντορφ), είχα τη διάθεση να κάνω μια πιο «γρήγορη» ταινία. Ωστόσο, υπάρχουν και μεγάλες σε διάρκεια λήψεις, όπως αυτή όταν βλέπουμε το σπίτι από ψηλά, και τα παιδιά να μετακινούνται από δωμάτιο σε δωμάτιο. Η λήψη από τον απέναντι λόφο ήταν ιδέα του Χάρη Σαββίδη, διευθυντή φωτογραφίας. Λατρεύω αυτή τη λήψη και χαίρομα για τη συνεισφορά του, γιατί αναζητούσα διαφορετικούς τρόπους να δείξουμε τις ληστείες. Με βοήθησε και με υποστήριξε πολύ σε όλες τις ταινίες μου...

Το σπίτι της Πάρις Χίλτον, ήταν το μόνο αληθινό στο οποίο κάναμε γυρίσματα. Για τα υπόλοιπα, αυτοσχεδιάσαμε. Πρέπει ωστόσο να παραδεχτώ, ότι ήταν συναρπαστικό όσο βρισκόμασταν εκεί, να βλέπουμε τον ιδιαίτερο κόσμο της, τις ντουλάπες της...

Πίστευα ότι η Έμμα Γουάτσον, θα ήταν ιδανική ως Νίκι, αλλά ταυτόχρονα μου αρέσει να δουλεύω και με παιδιά που μόλις ξεκινούν τις καριέρες τους. Είναι γεμάτα ενθουσιασμό και φρεσκάδα. Προσπαθώ συνεχώς να τα κάνω να αισθάνονται άνετα, και να περνάνε πολύ χρόνο μαζί πρι τα γυρίσματα, ώστε το δέσιμο να φαίνεται φυσικό...

Θα χαρακτήριζα την ταινία ως μια προειδοποιητική ιστορία...»

Η 1η ταινία ως σκηνοθέτιδα της Σοφία Κόπολα ήταν το 2000 το «THE VIRGIN SUICIDES - Αυτόχειρες Παρθένοι» που είχε κάνει μεγάλη εντύπωση για να ακολουθήσει η ταινία που την καθιέρωσε και την έφερε ως τα βραβεία Όσκαρ, το «Χαμένοι στην μετάφραση» με την Σκάρλετ Γιόχανσον και τον Μπιλ Μάρει, το 2004, Όσκαρ Καλύτερου Σεναρίου και Βραβείο Σεζάρ Καλύτερης Ξενόγλωσσης Ταινίας. Αξίζει επίσης να αναφερθεί ότι με το «SOMEWHERE» κέρδισε τον Χρυσό Λέοντα στο Φεστιβάλ Βενετίας το 2010.

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Culture