Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

BEST VIEW

/

ΕΙΔΑΜΕ "ΘΕΙΟ ΒΑΝΙΑ" ΣΤΟ ΠΑΝΘΕΟΝ, ΜΑΖΙ ΜΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 2000 ΘΕΑΤΕΣ

ΕΙΔΑΜΕ "ΘΕΙΟ ΒΑΝΙΑ" ΣΤΟ ΠΑΝΘΕΟ...

"Κέντησαν"Φέρτης-Βόγλης-Μάινας

Πραγματικά ευχαριστηθήκαμε καλοπαιγμένη παράσταση από το "παλιό καλό κρασί" του ελληνικού θεάτρου στο Πάνθεον (από τα πρώτα λεπτά σκεφτόμουν μέσα μου ευτυχώς που τελικά ήρθα !).Γιάννης Φέρτης και Γιάννης Βόγλης με αδιαμφισβήτητο υποκριτικό εκτόπισμα ήταν υπέροχοι, δικαιώνοντας τα 42 χρόνια σκηνικής πορείας ο πρώτος και τα 54 ο δεύτερος, καθώς και τις "ουρές" που προκάλεσαν στο αθηναικό θέατρο Χορν με το "Θείο Βάνια" τους, από τις πρώτες μέρες πέρυσι. Πάντως, όλη η παράσταση αποδείχθηκε ένα μπουκέτο υψηλών ερμηνειών.

Ηταν μια διαχρονική απόδοση του κλασικού αριστουργήματος του Τσέχωφ, με απόλυτα σημερινή, εξαιρετική μετάφραση της Χρύσας Προκοπάκη, την "σεβαστική" σκηνοθετική υπογραφή της Λίλλυς Μελεμέ (συνεργατιδας του Στάθη Λιβαθηνού) και την τρυφερά υπαινικτική μουσική πιάνου του πατρινού μουσουργού Σταύρου Γασπαράτου. Φόντο γκρίζα ταμπλό με κενά για ποικίλα αντικείμενα και άδειες κορνίζες, που παρέπεμπαν σε σπίτι. Η διαρκής μετακίνηση των καρεκλών και του τραπεζιού φανέρωναν την ανιαρή, επανάληψη της καθημερινότητας στο αγρόκτημα της ρωσικής επαρχίας, αλλά και το υπαρξιακό τέλμα των ηρώων του έργου.

Ολη η εξέλιξη "βουτάει" στο μικρόκοσμο μιας οικογένειας. Ενας-ένας ξεγυμνώνει ξεκάθαρα το φθαρμένο ψυχισμό του, με τις απογοητεύσεις και τα ανεκπλήρωτα πάθη. Ο Γιάννης Φέρτης μας αιφνιδίασε με την παραστατικότητά του: Συνδίασε με πάθος τον κυνισμό, την πίκρα, την οργή μαζί με την ανάλαφρη ειρωνία ως  "Βάνιας". Αναπάντεχα χειρονομιακός, ήταν ο επιστάτης του κτήματος, που "αποκαθήλωσε" με τα χρόνια τον γέρο, καθηγητή γαμπρό-αφεντικό-ειδωλό του αλλά και την ίδια τη ζωή του. "Ρήμαξα" φώναζε στο σανίδι...
Ο Γιάννης Βογλης ξεχώρισε με την επιβλητική σκηνική του παρουσια και το νατουραλιστικό παίξιμο ως στριφνός, εγωκεντρικος και φλεγματικά "υπεράνω" καθηγητής.Από την είσοδό του έκανε αίσθηση.
Ο Στέλιος Μάινας, πιο ανθρώπινος, υποδύθηκε με άνεση και συναισθηματική γλύκα τον μποεμ, ενθουσιώδη, φυσιολάτρη και ιδεαλιστή γιατρό. Η Μαρίνα Ψάλτη έφτιαξε μια απόκοσμη φιγούρα της όμορφης, ποθητής γυναίκας, που μετάνιωσε για το γάμο της αλλά μένει απαθής .Η παραμάνα της Ερσης Μαλικένζου ήταν γεμάτη στωικότητα και σοφία. Η νεαρή Σόνια-Αλεξία Καλτσίκη έπαιξε σε άλλους τόνους, με έντονα νεανική φωνητική χροιά και μονοκόμματη φλόγα-η μόνη που "διέφερε" αφού ήλπιζε ακόμα στην ευτυχία. Η γιαγιά εμφανίστηκε ως αστική καρικατούρα, όπως και ο πιστός εργάτης.
Παρά το φινάλε της απόλυτης απαισιοδοξίας, το χειροκρότημα ήταν ένθερμο για αυτό το θίασο γνήσιων πρωταγωνιστών. O κόσμος απέδειξε πως διψά για ολοκληρωμένες παραστάσεις κλασικού ρεπερτορίου. Συνολικά τα τέσσερα βράδια πήγαν στο Πάνθεον πανω από 2000 άτομα, με το σαββατοκύριακο sold out. Πάντα τέτοια! ΑΝΔΡΟΜΑΧΗ ΜΠΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Best View