Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Νάσος Νασόπουλος Αιγιάλεια Βασιλιάς Κάρολος της Αγγλίας Γιώργος Λάνθιμος Ρούλα Πισπιρίγκου Ομόφυλα Ζευγάρια
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

FOOD

/

Γιατί δεν πρέπει να τρώτε αμύγδαλα πριν από την γυμναστική

Γιατί δεν πρέπει να τρώτε αμύγδαλα πριν ...

Γιατί δεν πρέπει να τρώτε αμύγδαλα πριν από την γυμναστική

Οι ξηροί καρποί θεωρούνται απαραίτητο συστατικό μίας ισορροπημένης και υγιεινής διατροφής.

Ωστόσο δεν πρέπει να τρώτε ξηρούς καρπούς πριν να γυμναστείτε.

Σύμφωνα με ειδικούς στην άσκηση δεν ισχύει ότι μπορείτε να καταναλώνετε υγιεινά τρόφιμα όποια ώρα θέλετε και ειδικά πριν πάτε στο γυμναστήριο.

Η διατροφή πριν από την γυμναστική παίζει σημαντικό ρόλο στην απόδοση σας και την μυϊκή αποκατάσταση.

Οι ξηροί καρποί, όπως αμύγδαλα, φυστίκια και καρύδια, είναι ένα δημοφιλές σνακ, γνωστό για τα θρεπτικά συστατικά και τα υγιεινά λιπαρά τους. Ωστόσο θα ήταν καλό να αποφεύγετε να τους καταναλώνετε λίγη ώρα πριν πάτε στο γυμναστήριο.

Γιατί δεν πρέπει να τρώτε αμύγδαλα πριν από την γυμναστική
Δυσπεψία: Τα λιπαρά τρόφιμα χρειάζονται χρόνο για να χωνευτούν από τον οργανισμό. Η κατανάλωση ξηρών καρπών λίγο πριν από την γυμναστική μπορεί να σας προκαλέσει γαστρεντερικά προβλήματα.
Φούσκωμα: Η υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες και φυτικές ίνες στους ξηρούς καρπούς μπορεί να σας κάνει να νιώθετε φουσκωμένοι και νωχελικοί.
Τι μπορείτε να κάνετε
Οι ξηροί καρποί μπορούν να αποτελέσουν ένα θρεπτικό και υγιεινό σνακ που βοηθάει στην προπόνηση αν τους καταναλώσετε με μέτρο και αρκετή ώρα νωρίτερα.

Καταναλώστε αμύγδαλα 1-2 ώρες πριν από την άσκηση: Αυτό θα δώσει χρόνο στον οργανισμό σας να χωνέψει τα λιπαρά.
Συνδυάστε τους ξηρούς καρπούς με άλλα τρόφιμα: Φτιάξτε ένα smoothie με ξηρούς καρπούς ή προσθέστε τους σε γιαούρτι ή σε φρουτοσαλάτα.
Ακούστε το σώμα σας: Εάν νιώθετε δυσφορία μετά την κατανάλωση ξηρών καρπών πριν από την άσκηση, δοκιμάστε να τους τρώτε νωρίτερα ή να τους αποφεύγετε εντελώς.
Άλλες 6 τροφές που πρέπει να τρώτε πριν την γυμναστική
Η διατροφή πριν από την άσκηση παίζει σημαντικό ρόλο στην απόδοση και την αποκατάσταση των μυών. Εκτός από τους ξηρούς καρπούς υπάρχουν μερικές ακόμη τροφές που καλό είναι να μην καταναλώνετε πριν από την προπόνησή σας, όπως:

Μπάρες πρωτεΐνης
Πικάντικα φαγητά
Αβοκάντο
Τηγανητά φαγητά
Ισοτονικά ποτά
Γιαούρτι

Διαβάστε στο sportin.gr

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Life