Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος 15 χρόνια thebest
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Πάτρα: Επιστρέφει ο Προαστιακός και συνεχίζονται εργασίες νύχτα για ένα ακόμη μήνα- Σήμερα δοκιμαστικό δρομολόγιο

Πάτρα: Επιστρέφει ο Προαστιακός και συνε...
Τσίχλα Κωνσταντίνα
[email protected] , Facebook Page

Έλεγχοι για δολιοφθορές

Για ένα ακόμα μήνα περίπου θα συνεχίζουν να γίνονται εργασίες στη γραμμή του Προαστιακού, στην Πάτρα και τα δρομολόγια επιστρέφουν από αύριο, Τετάρτη 22 Μαρτίου.

Όπως αναφέρει ο γραμματέας του Συνδέσμου Σιδηροδρομικών Πελοποννήσου Σταύρος Πήλιος, «αύριο στις 06:30 ξεκινούν με ασφάλεια τα δρομολόγια όπως ήταν και όπως τα ξέραμε. Έχουμε προβεί και σε κάποιες επεμβάσεις στη γραμμή ενώ θα βγουν και μηχανήματα μας που βελτιώνουν τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά της γραμμής. Τη κάνουν ακόμα πιο ασφαλή και άνετη για το επιβατικό κοινό. Επιμένουμε και συνεχίζουμε να διεκδικούμε με όλους τους τρόπους ότι η ομάδα της Πάτρας θα πρέπει να ενισχυθεί με άτομα και υλικά. Είμαι σίγουρος ότι θα πάνε όλα καλά όπως τόσα χρόνια που δε συνέβη ποτέ ατύχημα.

Εργασίες συντήρησης θα συνεχίσουν να γίνονται κατά τη διάρκεια της νύχτας, όσο δε γίνονται δρομολόγια. Και θα συνεχιστούν για όσο χρειαστεί μέχρι να φτάσουμε στην Αχαγιά. Υπολογίζεται ότι θα χρειαστούμε ένα μήνα.

Να σημειώσουμε ότι από την ημέρα που σημειώθηκε δολιοφθορά και κόπηκε ένα καλώδιο κι έκλεισαν ταυτόχρονα  δύο δρόμοι προκαλώντας κυκλοφοριακό κομφούζιο,  δεν έγινε ξανά κάτι. Είμαστε σε συνεχείς ελέγχους ενώ σήμερα στις 16:30 θα γίνει δοκιμαστικό δρομολόγιο, χωρίς επιβάτες βέβαια. Το βράδυ θα γίνει κι άλλος έλεγχος μη τυχόν κ έχει γίνει κι άλλη δολιοφθορά».

Ο κ. Πήλιος αναφέρθηκε και σε ένα άλλο σοβαρό θέμα που έχει στερήσει από το δίκτυο υλικά αλλά και πολύτιμα εργαλεία.

«Οι κλοπές δεν είναι τωρινό φαινόμενο και έγιναν σε όλο το δίκτυο από τότε που το έκλεισαν. Το δίκτυο της Πελοποννήσου έκλεισε σχεδόν όλο εκτός από αυτά τα μικρά δίκτυα που έχουμε στο Πύργο και στο Διακοφτό- Καλάβρυτα. Όλο το υπόλοιπο έκλεισε και μάλιστα άναρχα. Μέσα σε μια νύχτα έφυγαν όλοι με μεταθέσεις και έμειναν υλικά και εργαλεία που λεηλατήθηκαν. Όταν μπήκαμε στα μνημόνια ήταν απαίτηση να κλείσει ο σιδηρόδρομος και για αυτές τις λεηλασίες και τα υλικά που χάθηκαν και σήμερα μας λείπουν,  δε λογοδότησε κανένας. Καταστράφηκαν τα πάντα και σήμερα για να βάλουμε τρένο από την Αχαγιά στον Πύργο πρέπει όλα αυτά να παρθούν από την αρχή, μιλάμε για εκατομμύρια ευρώ» καταλήγει ο κ. Πήλιος.

 

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις