Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Νάσος Νασόπουλος Αιγιάλεια Βασιλιάς Κάρολος της Αγγλίας Γιώργος Λάνθιμος Ρούλα Πισπιρίγκου Ομόφυλα Ζευγάρια
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

BODY & SOUL

/

3 trainers μας βοηθούν να επιλέξουμε το κατάλληλο πρόγραμμα γυμναστικής, αναλόγως με το αποτέλεσμα που θέλουμε να πετύχουμε

3 trainers μας βοηθούν να επιλέξουμε το ...

Όσα πρέπει να ξέρουμε ενόψει καλοκαιριού

Οι θερμοκρασίες τις τελευταίες μέρες έχουν πάρει την ανηφόρα και μας κάνουν να σκεφτόμαστε πως το καλοκαιράκι δεν είναι πλέον και τόσο μακριά.

Σίγουρα όλοι, θα θέλαμε αυτό το διάστημα να προσπαθήσουμε να αυξήσουμε τον χρόνο που αφιερώνουμε στην καθημερινότητά μας στη γυμναστική, ώστε να βελτιώσουμε την ποιότητα ζωής μας, αλλά να χάσουμε και κάποια κιλά ενόψει παραλίας -το τερπνόν μετά του οφελίμου!

Γι' αυτό κι εμείς φροντίσαμε να μιλήσουμε με τρεις καταξιωμένους trainers της πόλης, ώστε να ενημερωθείτε σφαιρικά για το κατάλληλα πρόγραμμα που πρέπει να επιλέξετε αναλόγως τους στόχους που έχετε για την εκγύμνασή σας.

Ο λόγος στους experts λοιπόν!

 

ΜΠΟΥΝΤΟΥΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ - "Gym Tonik"

"Η επιλογή του κατάλληλου προγράμματος εκγύμνασης αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για την επίτευξη του στόχου σας. Αν δεν έχετε αναρωτηθεί ήδη, δώστε λίγο χρόνο στον εαυτό σας και βρείτε τον πραγματικό λόγο που θέλετε να γυμναστείτε. Θέλετε να χάσετε βάρος, να ενδυναμώσετε τους μύες σας ή/και να βελτιώσετε το επίπεδο της φυσικής σας κατάστασης; Τότε το συγκεκριμένο άρθρο, είναι γραμμένο για εσάς!" σημειώνει ο κ. Μπούντουλας προσθέτοντας τα εξής:

"Αφού καταγράψετε τον λόγο που θέλετε να γυμναστείτε, το επόμενο βήμα είναι να θέσετε S.M.A.R.T ( Specific, Measurable,Achievable, Realistic, Time based) στόχους. Με απλά λόγια οι στόχοι σας πρέπει να είναι Συγκεκριμένοι, Μετρήσιμοι, Αξιόλογοι - Επιτεύξιμοι, Ρεαλιστικοί και χρονικά προσδιορισμένοι. Για παράδειγμα, ένας S.M.A.R.T. στόχος στην περίπτωση που αναζητάτε απώλεια βάρους θα μπορούσε να ήταν «Θα ξεκινήσω συστηματική άσκηση υπό τις οδηγίες του γυμναστή μου και σε συνεργασία με την/τον διατροφολόγο μου θα πετυχαίνω απώλεια ενός κιλού την εβδομάδα» Αφού θέσετε τους S.M.A.R.T στόχους σας, είστε μόλις ένα βήμα μακριά από την επιτυχία.

Αν ο στόχος σας είναι η βελτίωση της φυσικής κατάστασης - αντοχής, τότε το πρόγραμμα εκγύμνασης πρέπει να περιλαμβάνει μία ισορροπημένη ποσότητα από καρδιοαναπνευστικές ασκήσεις, ασκήσεις ενδυνάμωσης και ασκήσεις ευλυγισίας, πάντα σε συνδυασμό με την κατάλληλη διατροφή, για τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα. Μπορείτε να δοκιμάσετε ακόμα ομαδικά προγράμματα, συνεδρίες small group training ή/και Personal Training.

Αν ο στόχος σας είναι η ενδυνάμωση και η τόνωση, τότε πρέπει να εστιάσετε στην αύξηση της μυϊκής μάζας γυμνάζοντας τις κύριες μυϊκές σας ομάδες για 3-4 φορές την εβδομάδα. Βασικό ασκησιολόγιο που εστιάζει σε πολυαρθρικές ασκήσεις είναι το κλειδί της επιτυχίας, πάντα με την ανάλογη διατροφή. Μπορείτε να δοκιμάσετε συνεδρίες Small group training, συνεδρίες Personal Training και προπονήσεις αντιστάσεων με μηχανήματα ενδυνάμωσης .

Αν στοχεύετε στην απώλεια βάρους, τότε εστιάστε σε συνδυασμό καρδιοαναπνευστικών ασκήσεων και προπόνηση αντιστάσεων για 3-4 φορές την εβδομάδα. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι και σε αυτή την περίπτωση, καθοριστικό παράγοντα έχει η κατάλληλη διατροφή. Μπορείτε να δοκιμάσετε διαλλειματική προπόνηση, κυκλική προπόνηση με βάρη, συνεδρίες small group training ή/και personal training.

Τέλος, είναι πλέον επιστημονικά τεκμηριωμένο ότι η άσκηση αποτελεί κύριο παράγοντα αντιμετώπισης του άγχους και αύξησης της ενέργειας. Αν λοιπόν ο στόχος σας είναι η ευεξία, εστιάστε σε προγράμματα εκγύμνασης που βασίζονται στην βελτίωση της ευλυγισίας με ελεγχόμενες κινήσεις και χαλαρωτικές στάσεις. Μπορείτε να δοκιμάσετε ασκησιολόγιο yoga ή pilates, πρόγραμμα διατάσεων ή/και tai chi. Όποιος και να είναι ο πλέον S.M.A.R.T στόχος σας, είναι σημαντικό να γυμνάζεστε πάντα δίπλα σε εξειδικευμένο γυμναστή απόφοιτο τμήματος φυσικής αγωγής και αθλητισμού,που θα σας οδηγήσει με ασφάλεια στο αποτέλεσμα που επιθυμείτε!"

Gym Tonik
Αρόης 9, Πατρα
T: 2613 016 000

https://gymtonik.gr/

https://www.facebook.com/gymtonikpatra/

 

ΞΕΝΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ - "Xenos Training"

"Αρχικά, να ξεκαθαρίσουμε πως η δημιουργία του "τέλειου σώματος" δεν πραγματοποιείται με κάποιο μαγικό χάπι ή φίλτρο. Έπειτα, το κύριο μέλημα του γυμναστηρίου μας είναι να βάλει την γυμναστική στην καθημερινότητα του ασκούμενου και να την κάνει τρόπο ζωής βελτιώνοντας με αυτόν τον τρόπο την υγεία αλλά και την σωματική σύσταση." μας τόνισε ο κ. Ξένος για να συμπληρώσει:

"Το πρόγραμμα που ακολουθεί ένας ασκούμενος ερχόμενος στο γυμναστήριο, διαφέρει ανάλογα με το επίπεδο το οποίο βρίσκεται και την σχέση του με την γυμναστική. Σαφώς και όλοι είναι ευπρόσδεκτοι ανεξάρτητα από το επίπεδο το οποίο βρίσκονται. Ένας αρχάριος, θα ξεκινήσει με την σωστή εκμάθηση των ασκήσεων, χρησιμοποιώντας ελεύθερα βάρη και ασκήσεις του σώματος. Ένας ασκούμενος μετρίου επιπέδου θα εφαρμόσει ασκήσεις με μεγαλύτερο φορτίο και η πίεση που θα του ασκηθεί θα είναι εντονότερη.

Βέβαια, το πρόγραμμα του γυμναστηρίου βγαίνει λαμβάνοντας υπόψη το ιστορικό υγείας του ασκούμενου αλλά και την καθημερινή του ρουτίνα και τις ασχολίες του. Είναι σημαντικό το πρόγραμμα γυμναστικής να ταιριάζει στον τρόπο ζωής του ασκούμενου για να πετύχει τους στόχους του με περισσότερη ευκολία. Τέλος, στο γυμναστήριο προπόνηση κάνουν και αθλητές επαγγελματίες ή ερασιτέχνες, δίνοντας τους τα κατάλληλα ερεθίσματα ώστε να ανταπεξέλθουν σε οποιαδήποτε στόχο και προσδοκία. Το γυμναστήριο μας, βασίζεται κυρίως σε έντονες προπονήσεις, ώστε να υποστηρίξει την καρδιοαναπευστική αντοχή (HIIT, Interval, Tabata) αλλά και σε προπονήσεις δύναμης και νευρομυικής συναρμογής (Circuit Training, Functional Training).

Xenos Training
Φιλοποίμενος 12, Πάτρα
T: 261 302 6173
https://xenostraining.gr/
https://www.instagram.com/accounts/login/?next=/xenos_training/

 

ΤΣΙΝΤΩΝΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ - "Royal Fitness Pilates"

"Σε 10 μαθήματα θα νοιώθεις την διαφορά, σε 20 μαθήματα θα βλέπεις την διαφορά και σε 30 θα έχεις ένα νέο σώμα" ήταν ο τίτλος που θα βάζαμε στην συζήτησή μας με την καθηγήτρια φυσικής αγωγής κα Τσιντώνη.

Αναλυτικά, μας είπε πως "το pilates είναι ένα μοναδικό σύστημα ασκήσεων διάτασης και ενδυνάμωσης. Δυναμώνει και τονώνει τους μυς, βελτιώνει την στάση του σώματος, χαρίζει ευλυγισία, ισορροπία, συντονίζει σώμα και μυαλό. Είναι μια επιστήμη του σώματος. Μια τεχνική τόσο ακριβής που θα ευεργετήσει αμέσως το σώμα σας και τα ευεργετικά της αποτελέσματα θα σας ακολουθούν για πάντα. Θα μάθετε ασκήσεις που δουλεύουν όλο το σώμα, κάθε μικρή μυϊκή ομάδα, από την κορυφή ως τα πέλματα. Θα ευεργετηθείτε άμεσα: μειώνοντας το συνολικό αριθμό των επαναλήψεων και δουλεύοντας περισσότερο συνειδητά την κάθε κίνηση, θα επιτύχετε εμφανή και μακροχρόνια αποτελέσματα χωρίς να επιβαρύνετε τις αρθρώσεις σας. Ιδανική μορφή άσκησης γα να δείτε το σώμα σας να μεταμορφώνεται, να μην πονάει, να στέκεται καλύτερα, να έχει περισσότερη αντοχή, καλύτερη στήριξη της σπονδυλικής στήλης, να φαίνεστε πιο λεπτοί, πιο ψηλοί, με ομοιόμορφα γυμνασμένο σώμα, πιο γραμμωμένο, χωρίς όγκο, με περισσότερη ελευθερία στη κίνηση.

Οι βασικές αρχές της μεθόδου εξασφαλίζουν και βελτιώνουν την ποιότητα της γυμναστικής. Η σωστή ΑΝΑΠΝΟΗ οξυγονώνει το αίμα και αυξάνει την κυκλοφορία. Η ΑΥΤΟΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ. Εστιάζουμε την προσοχή μας στην άσκηση που εκτελούμε, δεν αφήνουμε την σκέψη μας να περιπλανάται. ΕΛΕΓΧΟΣ. Το μυαλό πρέπει να ελέγχει απόλυτα το σώμα. Ισχυρό και σταθερό ΚΕΝΤΡΟ, χωρίς το οποίο δεν μπορεί να γίνει καμία κίνηση. Η ΑΚΡΙΒΕΙΑ κάνει την κάθε άσκηση να ωφελεί όχι επιφανειακά αλλά ουσιαστικά. Στόχος δεν είναι η ολοκλήρωση μιας άσκησης αλλά η πιο σωστή εκτέλεση. Η ΡΟΗ των κινήσεων διαφοροποιεί το pilates από τις άλλες μεθόδους γυμναστικής. Η κίνηση είναι από την φύση της συνεχής.

Το pilates, είναι μια μέθοδος κατάλληλη για κάθε ηλικία και κάθε επίπεδο φυσικής κατάστασης. Ιδανικό για όσους έχουν προβλήματα μέσης, αυχένα, πλάτης, για σοβαρές ασθένειες αλλά και σημαντικά κινητικά προβλήματα, πάντα με την καθοδήγηση κατάλληλα εκπαιδευμένου καθηγητή φυσικής αγωγής.

Εκτός από τις ασκήσεις στο στρώμα(mat), υπάρχουν και ασκήσεις με όργανα με πιο δημοφιλές το reformer( κρεβάτι). Τώρα που πλησιάζει καλοκαίρι και θέλουμε ένα γραμμωμένο και σφιχτό σώμα, τα όργανα του pilates, θα μας βοηθήσουν να έχουμε πιο γρήγορα αποτελέσματα, καθώς καθορίζουμε εμείς τις αντιστάσεις. Ωστόσο η υγεία μας είναι κάτι για το οποίο πρέπει να δουλεύουμε όλο το χρόνο."

Royal Fitness Pilates by Vassiliki (καθηγήτρια φυσικής αγωγής)

Μαιζώνος 122 & Λεωφόρος Γούναρη Δημήτριου, Πάτρα

T: 2610320004

https://royalfitnesspilates.gr/

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Well Being