Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Τα «παρατράγουδα» του click away στην Χριστουγεννιάτικη αγορά της Πάτρας

Τα «παρατράγουδα» του click away στην Χρ...
Τσίχλα Κωνσταντίνα
[email protected] , Facebook Page

Σε απόγνωση οι έμποροι - Πτώση έως 90% στον τζίρο

Το «μαρτύριο της σταγόνας» ζουν οι έμποροι της Πάτρας, όπως αναφέρει μιλώντας στο thebest.gr ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου της Πάτρας, Κώστας Ζαφειρόπουλος. Μετά από μία δύσκολη εορταστική περίοδό κατά την οποία η αγορά προσπάθησε να λειτουργήσει με τη μέθοδο του click away, ήρθε ένα νέο lockdown που βάζει ξανά λουκέτο στα εμπορικά καταστήματα.

«Μετά το click away, περιμέναμε το click in… και τελικά περάσαμε στο click off. Ζούμε το μαρτύριο της σταγόνας και δεν θα αντέξουμε. Το να μην πληρώσουμε το ενοίκιο για όσα είμαστε κλειστοί, δεν είναι αρκετό. Τι θα γίνει με το εμπόρευμα και τις άλλες υποχρεώσεις;» αναρωτιέται ο κ. Ζαφειρόπουλος.

Τα καταστήματα παιχνιδιών είχαν κάποια δουλειά. Από την άλλη, τα καταστήματα ένδυσης και υπόδησης, έμειναν εκτός...

«Σε σχέση με πέρσι, υπάρχει στο τζίρο μία πτώση της τάξης του 80-90%. Την περίοδο εφαρμογής του click away σημειώθηκε μία ανταπόκριση που, στην καλύτερη περίπτωση, έφτασε στο 15%. Οι πατρινοί βγήκαν στους δρόμους, υπήρχε μία κινητικότητα, δεδομένων των συνθηκών, όμως αυτή δεν μετουσιώθηκε σε τζίρο για τα εμπορικά καταστήματα. Το click away λειτούργησε μέχρι ένα σημείο, κυρίως για τα μεγάλα καταστήματα που είχαν e shop και υποδομές. Τα μικρά καταστήματα δεν τα βοήθησε καθόλου. Τα καταστήματα παιχνιδιών είχαν κάποια δουλειά καθώς κάποιος μπορούσε να ζητήσει το παιχνίδι που ήθελε και να είναι έτοιμο για παραλαβή. Από την άλλη, τα καταστήματα ένδυσης και υπόδησης, έμειναν εκτός. Έβλεπες μαγαζιά γεμάτα εμπόρευμα, να μη δουλεύουν καθόλου» αναφέρει ο κ. Ζαφειρόπουλος.

Δοκίμαζαν παλτό και τσέκαραν τα εσώρουχα που είχαν αγοράσει... στο δρόμο!

Όπως εξηγεί, η μέθοδος του click away είχε και τα «παρατράγουδά» της. «Κάποιοι πελάτες θεωρούσαν ότι στέλνοντας ένα μήνυμα, θα μπορούσαν να μπουν μέσα στα καταστήματα. Αυτό πολλές φορές μας έφερε σε σύγκρουση μαζί τους. Είδαμε ανθρώπους να πηγαίνουν λίγο πιο πέρα για να δοκιμάσουν ρούχα, π.χ. παλτά ενώ σε πολλές περιπτώσεις βλέπαμε στο δρόμο τι εσώρουχα είχαν ψωνίσει, την ώρα που τα τσέκαραν» αναφέρει.

Δεδομένων των συνθηκών οι έμποροι αναζητούν πλέον πώς μπορούν να κινητοποιηθούν, «Με επιστολές και γκρίνια δε μπορούμε να καταφέρουμε τίποτα. Πρέπει να γίνουμε πιο δραστικοί, χωρίς να βγούμε εκτός νόμου. Αυτό αναζητούμε αυτές τις ώρες» λέει ο κ. Ζαφειρόπουλος.

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις