Back to Top
#TAGS Αιγιάλεια Δελτίο Ειδήσεων Κορωνοϊός 23ο Forum Ανάπτυξης ΧΑΡΤΗΣ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΑΠΟΨΕΙΣ

/

Tηλεκπαίδευση: «Η κατάσταση που έχει διαμορφωθεί είναι απαράδεκτη και απαιτείται κάποια παραίτηση για λόγους ευθιξίας»

Tηλεκπαίδευση: «Η κατάσταση που έχει δια...

«Μόνο ένας νοσηρός νους και τελείως άσχετος με το αντικείμενο και την εκπαίδευση, θα μπορούσε να οδηγήσει σε τέτοιο μπάχαλο», επισημαίνει ο Βασίλης Μπαλάφας

Ο Βασίλης Μπαλάφας ο οποίος εδώ και 8-9 ημέρες δαπανά 5-6 ώρες ημερησίως υποστηρίζοντας δωρεάν οικογένειες για την τηλεκπαίδευση, εξηγεί τους λόγους για τους οποίους η τηλεκπαίδευση εξελίσσεται με προβλήματα, χωρίς να κρύβει την αγανάκτησή του. Μεταξύ άλλων αναφέρει πως «μόνο ένας νοσηρός νους και τελείως άσχετος με το αντικείμενο και την εκπαίδευση, θα μπορούσε να οδηγήσει σε τέτοιο μπάχαλο» και προσθέτει πως η κατάσταση που έχει διαμορφωθεί μετά από ένα μεσοδιάστημα τόσων μηνών που θα έπρεπε να γίνει προετοιμασία (ακόμα και μέσα στα σχολεία) είναι απαράδεκτη και απαιτείται κάποια παραίτηση για λόγους ευθιξίας. Χιλιάδες γονείς βρίσκονται σε απόγνωση, τρέχουν να δουν τι πρόβλημα έχουν τα μηχανήματά τους χωρίς επί της ουσίας να φταίνε ως χρήστες. Είναι κρίμα, πολύ κρίμα που μια υπέροχη εναλλακτική την κάναμε τροχοπέδη και μισητή. Την ξεφτιλίσαμε και την απαξιώσαμε. Ως εργαλείο, ως τεχνολογία".

Δείτε αναλυτικά:

 Παρακαλώ εκ των προτέρων να μου συγχωρήσετε την αγανάκτηση και την οργή για όσα διαβάσετε στη συνέχεια. Εδώ και 8-9 ημέρες δαπανώ 5-6 ώρες ημερησίως υποστηρίζοντας δωρεάν οικογένειες για την τηλεκπαίδευση. Υπάρχουν περιπτώσεις που ταυτόχρονα χειρίζομαι 7-8 μηχανήματα απομακρυσμένα δίνοντας οδηγίες. Γνωρίζετε όλοι ότι είμαι υπέρμαχος και των τεχνολογιών διαδικτύου και της τηλεκπαίδευσης. Αυτά όμως που γίνονται σε αυτή την "καραντίνα" είναι αδιανόητα. Καταφέραμε ακόμα ένα πράγμα να το πιάσουμε και να το μαγαρίσουμε καθιστώντας το βραχνά αντί για ευκολία. Και εξηγούμαι :

- ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ΝΟΣΗΡΟΣ ΝΟΥΣ και τελείως άσχετος με το αντικείμενο και την εκπαίδευση, θα μπορούσε να σκεφτεί σε παιδιά Δημοτικού να στέλνει 10 διαφορετικούς συνδέσμους για 10 διαφορετικούς εκπαιδευτικούς. Με ποια λογική τα παιδιά μόνα τους θα μπαίνουν από link σε link ανά μισή ώρα όταν ενήλικες πολυετείς χρήστες ακόμα αδυνατούν να κατανοήσουν την έννοια του "παραθύρου" και της "καρτέλας". Πόσο δύσκολο ήταν η κάθε τάξη να έχει έναν σύνδεσμο και έναν host και αυτός να εναλλάσσεται μεταξύ των εκπαιδευτικών ; Φυσικά κατανοώ ποιους δεν εξυπηρετεί αυτό, αλλά καταλήξαμε να ταλαιπωρούνται μικρά παιδιά.

- ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ΝΟΣΗΡΟΣ ΝΟΥΣ και τελείως άσχετος με το αντικείμενο και την εκπαίδευση, θα μπορούσε να προτείνει τις μεσημεριανές ώρες 2 με 5 να γίνεται εκπαίδευση, ώρες τελείως ακατάλληλες για εκπαιδευτική διαδικασία από όποια παιδαγωγική πλευρά και αν το δει κανείς.

- ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ΝΟΣΗΡΟΣ ΝΟΥΣ και τελείως άσχετος με το αντικείμενο και την εκπαίδευση, θα προσπαθούσε να εφαρμόσει την έννοια της "αναμονής" στο classroom για παιδιά Δημοτικού. Ακόμα και στα Πανεπιστήμια η συγκεκριμένη λειτουργία αποφεύχθηκε για ευνόητους λόγους.

- ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ΝΟΣΗΡΟΣ ΝΟΥΣ και τελείως άσχετος με το αντικείμενο και την εκπαίδευση, θα σκεφτόταν να "ψηφιοποιήσει" ολόκληρο το ημερήσιο πρόγραμμα πέραν των βασικών μαθημάτων και να συμπεριλάβει ώρες σε ροή όπως η Γυμναστική, η πασαβιόλα και το θέατρο. Όλα χρειάζονται αλλά όχι πάνω στην τούρλα του Σαββάτου. Ας γίνουν τα βασικά και βλέπουμε.

- ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ΝΟΣΗΡΟΣ ΝΟΥΣ και τελείως άσχετος με το αντικείμενο και την εκπαίδευση, θα μπορούσε να φανταστεί ότι 1.000.000 και πλέον χρήστες θα μπορούσαν να συνδεθούν ταυτόχρονα και σε μεγάλα sessions σε οποιαδήποτε ιδιωτική υποδομή στην Ελλάδα. Υπενθυμίζω ότι στη χώρα ακόμα και όταν απελευθερώθηκε η τηλεφωνία βασίστηκε στη δημόσια υποδομή.

- ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ΝΟΣΗΡΟΣ ΝΟΥΣ και τελείως άσχετος με το αντικείμενο και την εκπαίδευση, θα υποχρέωνε γονείς που τελούν υπό τηλε-εργασία να προσπαθούν ταυτόχρονα να συντονίσουν 6χρονα, 7χρονα ή ακόμα και 10χρονα για να συνδεθούν εισάγοντας Usernames και emails. Μια λύση θα ήταν τα tokens αλλά και αυτό φυσικά ήθελε προετοιμασία.

- ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ΝΟΣΗΡΟΣ ΝΟΥΣ και τελείως άσχετος με το αντικείμενο και την εκπαίδευση, θα άφηνε να χειριστούν αυτή την υπόθεση δεκάδες ανεκπαίδευτοι άνθρωποι (δεν ξέρω ποιου ευθύνη είναι αυτό). Μετά λύπης μου είδα και άκουσα από εκπαιδευτικούς να λένε φοβερές βλακείες σε ψηφιακές αίθουσες για τους λόγους που δεν μπορούν να συνδεθούν τα παιδιά, ή να προσπαθούν να πάρουν παρουσίες με όλες τις κάμερες ανοιχτές και τα μικρόφωνα ανοιχτά.

- ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ΝΟΣΗΡΟΣ ΝΟΥΣ και τελείως άσχετος με το αντικείμενο και την εκπαίδευση, θα μπορούσε να οδηγήσει σε τέτοιο μπάχαλο.

Για τα τεχνικά δεν θα μιλήσω. Πολλοί καλύτεροι από εμένα έχουν γράψει για δεκάδες λύσεις που θα μπορούσαν να είχαν εφαρμοστεί και να υπήρχε ομαλότητα. Αν το σκεφτείτε, τα δύο μεγαλύτερα δίκτυα κορμού στην Ελλάδα, το ΣΥΖΕΥΞΙΣ και το GUnet δεν έχουν χρησιμοποιηθεί στην όλη διαδικασία.

Θεωρώ ότι μετά τις μάσκες - σεντόνια, η κατάσταση που έχει διαμορφωθεί μετά από ένα μεσοδιάστημα τόσων μηνών που θα έπρεπε να γίνει προετοιμασία (ακόμα και μέσα στα σχολεία) είναι απαράδεκτη και απαιτείται κάποια παραίτηση για λόγους ευθιξίας. Χιλιάδες γονείς βρίσκονται σε απόγνωση, τρέχουν να δουν τι πρόβλημα έχουν τα μηχανήματά τους χωρίς επί της ουσίας να φταίνε ως χρήστες.

Είναι κρίμα, πολύ κρίμα που μια υπέροχη εναλλακτική την κάναμε τροχοπέδη και μισητή. Την ξεφτιλίσαμε και την απαξιώσαμε. Ως εργαλείο, ως τεχνολογία.

Ντροπή σε όλους τους χρυσοκάνθαρους μεγαλοσχήμονες που και καλά θα "έβαζαν στη θέση του" το Δημόσιο. Αν αφήνατε το προσωπικό να σχεδιάσει και να υλοποιήσει σε τέτοιο μπάχαλο δεν θα φτάναμε ποτέ όπως δεν φτάσαμε οπουδήποτε μας άφησαν οι Υπηρεσίες να δράσουμε αυτόβουλα και με ελευθερία πρωτοβουλιών.

Λυπάμαι. Λυπάμαι πολύ. Δυστυχώς τα παιδιά οδεύουν σε μια δεύτερη χαμένη χρονιά που εκπαιδευτικά μπορεί να είναι και καταδικαστικό κάτι τέτοιο.

Προσωπικά, θα ήθελα να δω δασκάλους που θα αξιοποιήσουν κάθε μέσο με κάθε τρόπο (όπως κάναμε αυτοβούλως στην προηγούμενη καραντίνα) για να σώσουν την παρτίδα.

Αυτά για την ώρα ... Συγγνώμη και πάλι.

 

* Τα κείμενα που φιλοξενούνται στη στήλη «Απόψεις» του thebest.gr απηχούν τις απόψεις των συγγραφέων και όχι του portal.

Απόψεις