Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

/

Ανάγκη για μέτρα άμεσης απόδοσης στην Πατρών – Πύργου για να ενισχυθεί η οδική ασφάλεια

Ανάγκη για μέτρα άμεσης απόδοσης στην Πα...

Αυτό τονίστηκε σε τεχνική σύσκεψη για την Πατρών – Πύργου και την σύνδεση του Αγρινίου με την Ιόνια Οδό που έγινε στην Περιφέρεια Δυτ. Ελλάδας

Οι παρεμβάσεις βελτίωσης της οδικής ασφάλειας στην Πατρών – Πύργου καθώς και το έργο σύνδεσης του Αγρινίου με την Ιόνια Οδό, αποτέλεσαν αντικείμενο τεχνικής συνάντησης που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2020 στην έδρα της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, στην Πάτρα, υπό τον Περιφερειάρχη Νεκτάριο Φαρμάκη και με τη συμμετοχή στελεχών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, αλλά και της Περιφέρειας.

Στην πραγματικότητα, η συγκεκριμένη σύσκεψη αποτέλεσε την πρακτική συνέχεια της συνάντησης που είχε ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας με τον Υπουργό Υποδομών, Κώστα Καραμανλή, πριν λίγες μέρες, με στόχο την άμεση προώθηση των διαδικασιών.

Σε ότι αφορά στην Πατρών – Πύργου, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, οι εκπρόσωποι του Υπουργείου, αφού αποτύπωσαν το υφιστάμενο οδικό δίκτυο και μελέτησαν τις ιδιαιτερότητές του, παρουσίασαν τις προτεινόμενος τεχνικές παρεμβάσεις που θα μπορούσαν να εφαρμοστούν κατά το διάστημα που ο δρόμος θα είναι στο στάδιο της ανακατασκευής και εν συνεχεία να διατηρηθούν για να εξυπηρετούν τις αστικές μετακινήσεις.

Μεταξύ άλλων, τονίστηκε ότι πρόκειται για έναν δρόμο που έχει περίπου 200 προσβάσεις και 51 ισόπεδους κόμβους, γεγονός που μαζί με τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά του, αλλά και τις μεγάλες ταχύτητες που αναπτύσσονται από αρκετά οχήματα, δημιουργούν προϋποθέσεις υψηλού κινδύνου.

Στο πλαίσιο αυτό, εκφράστηκε η ανάγκη για «μέτρα άμεσης απόδοσης με μικρό κοινωνικό αντίκτυπο», ώστε να ενισχυθεί η οδική ασφάλεια. Μεταξύ άλλων, αναμένεται να τοποθετηθούν εύκαμπτοι οριοδείκτες (κορύνες) σε μήκος περίπου 70 χλμ, για τον διαχωρισμό των ρευμάτων κυκλοφορίας, η ύπαρξη των οποίων θα αποτρέπει και τις αριστερές στροφές επί του δρόμου για την είσοδο σε προσβάσεις στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας.

Επίσης, θα καθοριστούν τα σημεία στα οποία θα επιτρέπονται οι προσπεράσεις οχημάτων, ενώ θα χρειαστεί να κλείσουν κάποιοι κόμβοι. Η δημοπράτηση του έργου, συνολικού προϋπολογισμού 30 εκ. ευρώ, αναμένεται μέσα στο 2020.

Σχετικά με την σύνδεση του Αγρινίου με την Ιόνια Οδό, υπήρξε αποτύπωση των απαιτούμενων μελετών που θα προωθηθούν άμεσα από την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, προκειμένου να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες ωρίμανσης του έργου και αυτό να βρει το χρηματοδοτικό μοντέλο ωρίμανσής του. Όπως αναφέρθηκε, πρόκειται για έναν οδικό άξονα συνολικού μήκους 20 χλμ, (περιλαμβάνει και την Περιφερειακή Αγρινίου), μείζονος σημασίας για την αποκατάσταση της «απομόνωσης» του μεγάλου αστικού κέντρου της Αιτωλοακαρνανίας, αλλά και για την αύξηση της οικονομικής δραστηριότητας της ευρύτερης περιοχής.

«Δεν μένουμε στα λόγια. Πριν μερικές μέρες ήμασταν στο Υπουργείο, σήμερα οι εκπρόσωποι του Υπουργείου βρέθηκαν εδώ για να θέσουμε σε τροχιά υλοποίησης δύο πολύ σημαντικές παρεμβάσεις για την περιοχή μας. Προχωράμε με πολύ γρήγορα βήματα γιατί αυτό οφείλουμε στην τοπική κοινωνία» ανέφερε ο Περιφερειάρχης, Νεκτάριος Φαρμάκης.

Στην τεχνική σύσκεψη έλαβαν μέρος τα στελέχη του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών Δημήτριος Αναγνώπουλος Διευθυντής ΕΥΔΕ ΚΣΣΥ, Ιωάννης Καρνέσης Γενικός Διευθυντής Σ.Υ, οι τεχνικοί σύμβουλοι Παναγής Τονιόλος και Γιώργος Μπατάλης, ο Αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Έργων Θανάσης Μαυρομμάτης, ο Αντιδήμαρχος Αγρινίου Δημήτρης Σκορδόπουλος, ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου Αγρινίου Δημήτρης Τζώλης, ο Πρόεδρος του ΤΕΕ Αιτωλοακαρνανίας Στυλιανός Μπλέτσας, ο Γενικός Διευθυντής Τεχνικών Έργων ΠΔΕ Χρήστος Καραγιάννης και ο Προϊστάμενος του Τμήματος Συγκοινωνιακών Έργων Θεόδωρος Τζόλας.

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις