Back to Top

STYLE

/

Βalenciaga: Παριζιάνικα ρομάντζα κάθε τύπου στη νέα, φθινοπωρινή του καμπάνια

Βalenciaga: Παριζιάνικα ρομάντζα κάθε τύπου στη νέα, φθινοπωρινή του καμπάνια
Μπακοπούλου Άντυ
[email protected]

Γυναίκες με γυναίκες, άνδρες με άνδρες, άνδρες με γυναίκες υμνούν το σύγχρονο street fashion και την ελευθερία του έρωτα στην πόλη του φωτός

«Love is in the air» στην καινούρια διαφημιστική καμπάνια του γαλλικού οίκου Balenciaga εν όψει της σαιζόν φθινόπωρο- χειμώνας 2019-2020. Ο βραβευμένος γεωργιανός designer Demna Gvasalia, μέγας ανανεωτής του διάσημου label, αποφάσισε να εκδηλώσει τον έρωτά του για το Παρίσι και τον κόσμο που κυκλοφορεί στους δρόμους του και τις πιο εμβληματικές, ρομαντικές του γωνιές. Παρουσιάζει ζευγάρια ετεροφυλόφιλα και ομοφυλόφιλα, αλλά και διαφορετικών εθνικοτήτων, ντυμένα με τον ορισμό του μοντερνιστικού minimal chic.

To brand «βλέπει» την πόλη και τον κόσμο της με τα μάτια ενός outsider. Αλλωστε «δεν υπάρχει Balenciaga δίχως Παρίσι» εξηγεί ο δημιουργός. Η γεωμετρία και οι φόρμες του new vintage είναι εδώ- έντονοι ώμοι, λαμπερά χρώματα, πληθωρικές σιλουέτες, φαρδιά πλεκτά, φούτερ και πανοφώρια, αβάν γκαρντ αξεσουάρ- ενώ βλέπουμε prints με γκράφιτι, logos και τον πύργο του Αιφελ. Ανεση, χαλαρότητα και σοφιστικέ πρωτοπορία αποπνέει η όλη αισθητική με ηχηρό μήνυμα την ελευθερία του έρωτα στην πόλη του φωτός. Ο Gvasalia χαρακτήρισε αυτή τη συλλογή ως το νέο Parisian style και χρησιμοποίησε για τις λήψεις τον φωτογράφο γάμων Greg Finck. Μάλιστα, τη θεωρεί την πιο προσιτή κολεξιόν του ως τώρα.

«Είναι ωδή στον καθημερινό πελάτη και το shopping. Αντικατοπτρίζει ό,τι βλέπει κανείς στους δρόμους του Παρισιού τώρα» ξεκαθαρίζει.

Σχόλια

Best View