Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Τέμπη
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

BEST VIEW

/

ΕΛΕΝΗ ΜΕΝΕΓΑΚΗ: PINK LADY ΣΤΗ ΦΩΤΑΓΩΓΗΣΗ ΟΛΥΜΠΕΙΟΥ ΚΑΙ ΠΥΛΗΣ ΑΝΔΡΙΑΝΟΥ, ΕΚΕΙ ΚΑΙ Η ΛΙΟΛΙΩ ΚΟΛΥΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΜΑ ΖΩΗΣ ΑΧΑΙΑΣ

ΕΛΕΝΗ ΜΕΝΕΓΑΚΗ: PINK LADY ΣΤΗ ΦΩΤΑΓΩΓΗΣΗ...
Μπακοπούλου Άντυ
[email protected]

Το εντυπωσιακό φινάλε της φετινής εκστρατείας κατά του καρκίνου του μαστού

Στα φωταγωγημένα ροζ, αρχαία ιερά και κορυφαία αθηναικά μνημεία, Ολυμπείο και Πύλη του Ανδριανού, συγκεντρώθηκαν εκπρόσωποι του σωματείου «Αλμα Ζωής» από όλη την Ελλάδα, στελέχη της Estee Lauder καθώς και άνθρωποι της ιατρικής επιστήμης, της μόδας, της ομορφιάς και των media για να αρθρώσουν το μήνυμα της καθιερωμένης διεθνούς εκστρατείας ενημέρωσης για το καρκίνο του μαστού: «Ο καρκίνος του μαστού μας αφορά όλους. Ας βάλουμε ένα τέλος! It’s #TimeToEndBreastCancer».

Στο επίκεντρο της προσοχής ήταν η λαμπερή παρουσιάστρια Ελένη Μενεγάκη που είναι πρέσβειρα της όλης προσπάθειας και  ποζάρει κάθε χρόνο με το ροζ φιλανθρωπικό βραχιόλι που σχεδιάζει ο Δούκας Χατζηδούκας.

H Ελένη  Μενεγάκη με δαντελένιο φόρεμα Mi-Ro σε έντονο ροζ τόνο, πάτησε το κουμπί που φωταγώγησε τα δύο μνημεία, υπό τους ήχους της μουσικής του Δημήτρη Κοντόπουλου. Αυτή ήταν η κορύφωση των δράσεων στο πλαίσιο της εκστρατείας ενημέρωσης των Estee Lauder Companies, ως μέρος μιας παγκόσμιας πρωτοβουλίας που ξεκίνησε το 1992 από την Evelyn Lauder για να υπενθυμίσει με έναν δυναμικό και πρωτότυπο τρόπο την σημασία της πρόληψης και έγκαιρης διάγνωσης. Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, σύντομο χαιρετισμό απηύθυναν η πρόεδρος του Συλλόγου Γυναικών με Καρκίνο Μαστού, Κλεοπάτρα Γαβριηλίδου, και ο χειρουργός μαστού και πρόεδρος της Ελληνικής Μαστολογικής Εταιρίας Ίαση Στήριξη «ΕΜΕΙΣ», Γρηγόρης Ξεπαπαδάκης. Αμέσως μετά ακολούθησε φιλανθρωπικό δείπνο, με στόχο την ενίσχυση της Ελληνικής Μαστολογικής Εταιρίας  με την ευγενική υποστήριξη της εταιρίας Δειπνοσοφιστήριο.

H φετινή εκστρατεία ενημέρωσης των Estée Lauder Companies στοχεύει στην συγκέντρωση $8 εκατομμυρίων σε παγκόσμιο επίπεδο, φωτίζοντας το Empire State Building στη Νέα Υόρκη, τον Πύργο του Άιφελ στο Παρίσι, και το Lotte World Tower στη Σεούλ με το ροζ χρώμα της καμπάνιας. Επιπλέον διανέμει ενημερωτικό υλικό και ροζ κορδέλα σε όλα τα σημεία πώλησης προϊόντων Estée Lauder παγκοσμίως ενώ κινητοποιούνται  46.000 εργαζόμενοι στην εταιρία για να μοιραστούν το μήνυμα. Στην Ελλάδα έχουν φωταγωγηθεί μέχρι σήμερα το Ζάππειο Μέγαρο, η Αγορά του ΟΑΚΑ, o Λόφος του Λυκαβηττού, το Δημαρχείο της Αθήνας, ο πύργος του ΟΤΕ στην Θεσσαλονίκη, το Ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία στο Σύνταγμα, το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, η πλατεία Αριστοτέλους, ο Λευκός Πύργος και η Καμάρα στη Θεσσαλονίκη, το Ενετικό Φρούριο Κουλέ στο Ηράκλειο, το Παλάτι του Μεγάλου Μαγίστρου στη Ρόδο και η Πλατεία Σπιανάδα στην Κέρκυρα, το Κτίριο του Μετοχικού Ταμείου Στρατού City Link, η Στοά Σπυρομήλιου, το Hilton Αθηνών, το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά και το Παναθηναϊκό Στάδιο.

ΟΙ ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ ΤΟΥ EVENT

Εκεί ήταν η Μπέτυ Καζακοπούλου, Πρόεδρος της Ogilvy Public Relations & Influence, η Κατερίνα Γκαμηλιάρη, Brand Manager Estee Lauder & Tom Ford Balkans, η Κλεοπάτρα Γαβριηλίδου, Πρόεδρος του Συλλόγου Γυναικών με Καρκίνο του Μαστού «Άλμα Ζωής»,  η δική μας  Λιολιώ Κολυπέρα, Πρόεδρος του Συλλόγου Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής» Ν. Αχαΐας αλλά και οι Τζένη Μπαλατσινού, Χρυσιάνα Ανδριοπούλου, Χριστίνα Κοντοβά, Χριστίνα Μπόμπα, Φαίη Μπέη κ.α.

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Best View