Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

CULTURE

/

Έξι χρόνια Pick-Λουξ Cola: Πώς ξεκίνησε η μαγεία!- ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ

Έξι χρόνια Pick-Λουξ Cola: Πώς ξεκίνησε ...
Κοκκώνη Νικολίτσα

Αποδεικνύοντας ότι εκείνο που αξίζει αντέχει στον χρόνο

O πιο πετυχημένος θεσμός για το ελληνικό καρτ φέτος φτάνει στον 6ο χρόνο. Με αφoρμή την ιστορική αναδρομή του Kartnews ας δούμε πως ξεκίνησε η μαγεία!

Σταθερά εδώ και επτά χρόνια το Patras International Circuit for Kart (P.I.C.K.®) - Λουξ Cola αποτελεί έναν πετυχημένο θεσμό που φιλοξενείται κάθε χρόνο στην πόλη της Πάτρας αποδεικνύοντας ότι αυτό που αξίζει αντέχει στον χρόνο. Πρόκειται για ένα αυτοτελές αγωνιστικό εγχείρημα μηχανοκίνητου αθλητισμού, στην κατηγορία του «Kart».

Όλα ξεκίνησαν τον Σεπτέμβριο του 2009 όταν μια τρελή ιδέα για έναν αγώνα πόλης με καρτ, παίρνει σάρκα και οστά. Στις 19 και 20 Σεπτεμβρίου του 2009 το ιστορικό κέντρο της Πάτρας και οι δρόμοι γύρω από την πλατεία Γεωργίου ετοιμάστηκαν για να φιλοξενήσουν έναν αγώνα ταχύτητας, φέρνοντας στην Ελλάδα λίγη από την αίγλη του Μόντε Κάρλο.

Το πρώτο Patra's International Circuit for Karts, υπό την αιγίδα της ΕΛΠΑ/ΕΘΕΑ και του ΑΟΠ, ήταν πλέον γεγονός αν και δημιουργούσε απορίες τόσο στον κόσμο όσο και στους αγωνιζόμενους και σε όλους γενικά του εμπλεκόμενους για τον τρόπο που εξελιχθεί ένα τέτοιο πρωτόγνωρο για τα ελληνικά δεδομένα εγχείρημα.

Η ανταπόκριση από τους Έλληνες καρτίστες ήταν εντυπωσιακή, αφού ο αγώνας συγκέντρωσε τον αρκετά ικανοποιητικό αριθμό των 96 συμμετοχών σε 5 κατηγορίες, ενώ υπήρχαν και αρκετές συμμετοχές από το εξωτερικό.

Η κατηγορία των ΜΙΝΙ είχε 15 συμμετοχές με τον Θεόδωρο Ζαχαρέλλη (Parolin/Vortex) της Grillakis Racing Team να παίρνει την νίκη και τους Λειβισιάνο Αλέξανδρο (ΤonyKart/Vortex) της VK Performance και Φώτη Σωτηρόπουλο (Parolin/Vortex) επίσης της Grillakis Racing Team, να συμπληρώνουν το βάθρο από την 2η και 3η θέση αντίστοιχα.

Στην κατηγορία των KF3 (Junior), όπου είχαν δηλώσει συμμετοχή 14 πιλότοι, νικητής αναδείχτηκε ο Στέφανος Διαμαντόπουλος με Birel/TM από την BRT Motorsport, με 2ο τον Στράτο Γαλανόπουλο (TonyKart/Vortex) από την PRT Motorsport και 3ο τον Ευμορφόπουλο Στέφανο (Parolin/XTR) από την Grillakis Racing Team.

Για την κατηγορία Elevator όπου συμμετείχαν 23 πιλότοι, ο Βασίλης Ζάχος (Zanardi/Rotax) της Zanardi Hellas, κυριάρχησε απόλυτα στον αγώνα. Την δεύτερη θέση πήρε ο teammate του Νίκος Ζάχος (Zanardi/Rotax) και την τρίτη ο Ελευθέριος Κυδωνάκης με Tecno/Rotax από την Athens Kart Shop.

Στην πολυπληθέστερη κατηγορία εκείνου του αγώνα, την Extreme, όπου έλαβαν μέρος 25 οδηγοί, στο ένα σκέλος που διεξήχθη, την πρωτιά είχε κατακτήσει ο Μοβσεσιάν Σέρκος με Arrow/Rotax από την Arrow Team, δεύτερος ήταν ο Αντώνης Ορφανός με Birel/IAME από την ΑΟΠ Team-Kartmania Patras, ενώ τρίτος ήταν ο Αϊβαζόγλου Γιώργος με Maranello/Rotax από την Arrow Team.

Τέλος, στην κατηγορία Super των εξατάχυτων καρτ, την παράσταση έκλεψε ο Πατρινός πιλότος Μίκης Καλογεράτος με Birel/TM της ΑΟΠ Team-Kartmania Patras. Δεύτερος ανέβηκε στο βάθρο ο Τάσος Γριπιώτης με Swiss Huntless/SGM της Ford Car Center Team και τρίτος ήταν ο Γιώργος Τσερανίδης με PCR/TM από την Speed Force Racing.

Ο ελληνικός τύπος αναφέρθηκε με ενθουσιασμό στην πρωτότυπη διοργάνωση και τίτλοι σε περιοδικά και εφημερίδες, όπως: "Η πόλη του θεάματος", "Έκαναν την Πάτρα Μονακό" και "Τύφλα να 'χει το Μόντε Κάρλο" έδιναν το στίγμα για τον θόρυβο που προκάλεσε στο πανελλήνιο ο αγώνας.

Αυτή η πρώτη προσπάθεια στέφθηκε από επιτυχία και αγκαλιάστηκε από τον κόσμο, ενώ άφησε παρακαταθήκη για μια πολύ ελπιδοφόρα συνέχεια στο μέλλον, όπως φάνηκε τα επόμενα χρόνια, αφού εκείνη τη χρονιά οδηγοί και ο θεατές έδωσαν ραντεβού και για του χρόνου και ήταν συνεπείς..

Κατά την δεύτερη συνεχόμενη χρονιά η διαδρομή των 920 μέτρων παρέμεινε ίδια, με μόνη αλλαγή την φορά της πίστας. Μεγάλος χορηγός ήταν η ελληνική βιομηχανία αναψυκτικών ΛΟΥΞ και αρωγοί στην προσπάθεια ήταν ξανά η ΕΛΠΑ/ΕΘΕΑ και ο ΑΟΠ ως διοργανώτρια λέσχη.

Αυτή τη φορά το show εκτός από τα καρτ περιελάμβανε και μηχανές, φόρμουλες και αγωνιστικά αυτοκίνητα, ενώ οι πολίτες της Αχαϊκής πρωτεύουσας έδωσαν ακόμη μια φορά δυναμικό παρόν, δείχνοντας ότι αγαπούν το συγκεκριμένο γεγονός.

Στο αγωνιστικό κομμάτι, είχαμε 4 κατηγορίες και 52 συμμετοχές, καθώς δεν υπήρχε η κατηγορία των Junior σε σχέση με το 2009, ενώ η κατηγορία Extreme είχε μετονομαστεί σε ΛΟΥΞ.

Στα αγωνιστικά, την κατηγορία των MINI κέρδισε ο Μάρκος Ψαλτάκης (TonyKart/Vortex) της PRT Motorsport, που κυριάρχησε σε όλα τα σκέλη του αγώνα. Δεύτερος στην ΜΙΝΙ ήταν ο Αλέξανδρος Λειβησιανός της VK Performance και τρίτος ο teammate του "Κωνσταντίνος".

Στην κατηγορία των Loux, μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Χρήστος Δούβρης (Birel/IAME) της BRT-Kartmania με διαφορά μισού δευτερολέπτου από τους teammate του Πλάτωνα Μαρλαφέκα και Αθανάσιο Κυριαζή, μετά από συγκλονιστικές μάχες που έγιναν στην κατηγορία.

Για την κατηγορία των Elevator, απόλυτος κυρίαρχος ήταν ο Κώστας Μαϊτός  με PCR/Windfire της Speed Force Racing, ενώ στο βάθρο των νικητών τον ακολούθησαν ο Αρμάντο Κεραμά της PRT Motorsport και ο teammate του Γιάννης Καφεντζάκης.

Τέλος στον τελικό των εξατάχυτων της Super, είχαμε την ίδια τριάδα νικητών με την προηγούμενη χρονιά, σχεδόν σαν επανάληψη. Ο Μίκης Καλογηράτος με Maranello/TM και την υποστήριξη της Maranello Hellas επικράτησε του teammate του Τάσου Γριπιώτη και του Γιώργου Τσερανίδη της SpeedForce Racing, φτάνοντας τις δύο νίκες στον θεσμό!

Μετά από τις δύο πετυχημένες χρονιές του διαγωνισμού ήταν ήδη δεδομένο ότι το ραντεβού ανανεωνόταν για τον επόμενο χρόνο. Έτσι φτάσαμε και στον 3ο  αγώνα του 2011, 1- 2 Οκτωβρίου. Η διαδρομή γνωστή πλέον για τους περισσότερους, η πιστοποίηση και η έγκριση του αγώνα από την ΕΛΠΑ/ΕΘΕΑ προσδίδουν βαρύτητα και αυτή τη χρονιά ο μέγας χορηγός BP Ultimate. H στήριξη της εταιρείας αναψυκτικών ΛΟΥΞ ήταν για μια ακόμα χρονιά καθοριστική. Η πολιτεία από την πλευρά της βοήθησε σημαντικά τόσο με την υποστήριξη της τοπικής αυτοδιοίκησης αλλά και της αστυνομίας.

Επίσης, στα πλαίσια του αγώνα γίνονται πολλά φαντασμαγορικά happenings αλλά και ο ποδηλατικός γύρος της πόλης, γεγονός που ανέβασε κατακόρυφα το ενδιαφέρον του κοινού.

Από πλευράς συμμετοχών, ήταν ίσως ο πληρέστερος αγώνας μέχρι σήμερα, μετρώντας 67 συμμετοχές, την αφρόκρεμα των Ελλήνων πιλότων στις κατηγορίες ΜΙΝΙ, BP125, LOUX και SUPER, ενώ το μεγάλο μπαμ έγινε με την παρουσία ενός Παγκόσμιου Πρωταθλητή και διεθνούς αστέρα του καρτ, του Βέλγου Jonathan Thonon που ήταν και ο μεγάλος πρωταγωνιστής στην κατηγορία Super των εξατάχυτων. Υπήρξε βέβαια για πρώτη φορά συμμετοχή και οδηγών της κατηγορίας Baby υπό τη μορφή επίδειξης πριν από το αγωνιστικό κομμάτι της Κυριακής.

Στα εξατάχυτα, εκτός από τον νικητή Thonon (CRG/Maxter) της CRG Maxter Hellas, δεύτερος με καταπληκτική εμφάνιση τερμάτισε ένας από τους κορυφαίους Έλληνες οδηγούς αγώνων, ο Στέφανος Καμιτσάκης με Intrepid/Maxter της Intrepid Hellas. Τρίτος ήταν ο Σέρκος Μοβσεσιάν της Maranello Hellas με Maranello/TM.

Στην πολυπληθέστερη κατηγορία των LOUX νικητής αναδείχθηκε για δεύτερη φορά ο Χρήστος Δούβρης με Birel/IAME της BRT-Kartmania. Ο Χρήστος Δούβρης έγινε έτσι ο δεύτερος οδηγός που κατάφερνε τις δύο νίκες στην μέχρι τότε ιστορία του θεσμού. Στο βάθρο τον ακολούθησαν οι teammates του Οικονομόπουλος Παναγιώτης και Σουλάνης Γιάννης.

Στην BP125 μεγάλος νικητής είχε αναδειχθεί ο Δημήτρης Ζερβός με Gillard/Rotax της Kartworks, ενώ το βάθρο συμπληρώθηκε από τους εξαιρετικά ταλαντούχους νεαρούς Γιώργο Κατσίνη της Maranello Hellas και Άκη Βασιλέρη της Zanardi Hellas.

Τέλος στα MINI είχαμε δύο ισάξιους νικητές. τον Χρήστο Σαγανά με Tecno/IAME της Athens Kart Shop και τον Λειβησιάνο Αλέξανδρο της VK Performance. Δεύτερος είχε τερματίσει ο Θάνος Ξηνταβελόνης της Zorri Motorsport, ενώ στην τρίτη θέση του βάθρου ανέβηκε ο Δημήτρης Κυλινδρής από την Λάρισα της Maranello Hellas.

Πλέον ο αγώνας καρτ πόλης στην Πάτρα είχε αποκτήσει διεθνή χαρακτήρα και ετοιμαζόταν για μια ακόμα καλύτερη συνέχεια...

Το 2012 το αγαπημένο γεγονός- θεσμός έγινε το Σάββατο και την Κυριακή 29-30 Σεπτεμβρίου. Ο αγώνας παίρνει για πρώτη φορά την ονομασία PICK- ΛΟΥΞ COLA για χάρη του μεγάλου χορηγού του, ενώ οι τοπικές αρχές, ο ΑΟΠ και η ΕΠΑ/ΟΜΑΕ ήταν ξανά εκεί για να προσφέρουν έναν αγώνα υπερθέαμα.

Την χρονιά εκείνη σπάει ρεκόρ συμμετοχών με τις 83 που ανακοινώθηκαν για τις τέσσερις κατηγορίες, MINI, LOUX, Masters και SUPER. Αυτή η χρονιά είχε και ένα ιδιαίτερο διεθνές prestige αφού συμμετείχαν τρία πολύ δυνατά ονόματα του διεθνούς καρτ.  Ο λόγος για τον Ιταλό "θρύλο" Davide Fore, πέντε φορές παγκόσμιο Πρωταθλητή, τον Βέλγο Kenny Vermeylen πανευρωπαϊκό πρωταθλητή του IAME X30 και την Δανέζα πιλότο Ellinor Chris Thorsen που αποτέλεσε την πρώτη και μοναδική μέχρι και σήμερα γυναικεία παρουσία στο PICK.

O αγώνας στηρίχτηκε αποφασιστικά και από τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων Αγωνιζόμενων του Καρτ, με αποτέλεσμα τις 20 συμμετοχές στην κατηγορία ΜΙΝΙ, γεγονός που εξέπληξε ευχάριστα τους πάντες.

Το ενδιαφέρον ανέβασαν, επιδείξεις φόρμουλας, ντριφτ, ποδήλατα, μηχανές, ακροβατικά αλλά και τα πανέμορφα κορίτσια από τα καλλιστεία για την ανάδειξη της Miss Peloponissos 2012.

Στο καθαρά αγωνιστικό κομμάτι, την ΜΙΝΙ κατέκτησε ο "Κωνσταντίνος" με TOPKart/Lenzo της Grillakis Racing Team, που έδειξε έτσι τι θα επακολουθούσε τα επόμενα χρόνια. Τον ακολούθησαν ο Αλέξανδρος Λειβησιάνος με Birel/ΙΑΜΕ της BRT-Kartmania και ο Αλέξανδρος Ντάρσυ με Tecno/IAME της Athens Kart Shop.

Στην κατηγορία LOUX νικητής ήταν ο Γιάννης Σουλάνης με Maranello/Rotax της Maranello Hellas, μετά από επικές μάχες με τον Πλάτωνα Μαρλαφέκα με Birel/Rotax της BRT-Kartmania που ήρθε 2ος και τον Κώστα Περώνη επίσης Birel/Rotax της Kartmania Team που ήρθε τρίτος.

Ο Βέλγος Kenny Vermeylen (Tecno/IAME) της Athens Kart Shop, αν και δέχτηκε μεγάλη πίεση σε όλο τον αγώνα, τελικά κατάφερε και επιβεβαίωσε τον τίτλο του φαβορί και επικράτησε στην κατηγορία Masters, με τον εξαιρετικό Κώστα Μαϊτό (Kosmic/Rotax) της Maitos Kosmic Racing να τον ακολουθεί και τον Νίκο Ιωάννου με Intrepid/Rotax της Ray Team να συμπληρώνει το βάθρο.

Στα εξατάχυτα της Super ο Στέφανος Καμιτσάκης με Intrepid/Maxter της Intrepid Hellas κέρδισε στα ίσια τον μεγάλο Davide Fore (CRG/Maxter) της CRG Spa και τον teammate του Σταμάτη Κατσίμη με CRG/Maxter της CRG Maxter Hellas.

Κατά γενική ομολογία το 4ο PICK-LOUX Cola ήταν το καλύτερο που είχε διοργανωθεί ποτέ. Ίσως να ήταν και το καλύτερο μέχρι σήμερα. Η προσμονή για το 5ο PICK του 2013 ήταν η μεγαλύτερη από κάθε άλλη χρονιά.

 

Και φτάνει το 5o PICK UP 2013 που ξεκινά χαρίζονας ιδιαίτερες στιγμές θεάματος. Η δεύτερη μέρα περιελάμβανε το κυρίως πιάτο, τόσο σε αγωνιστικό επίπεδο με τους ημιτελικούς και τους τελικούς όλων των κατηγοριών, όσο και από πλευράς ψυχαγωγίας, με τα show και τις επιδείξεις αγωνιστικών αυτοκινήτων, formulas και μηχανών. Για πρώτη φορά ο αγώνας μεταδόθηκε τηλεοπτικά από τα κανάλια Novasports, φέρνοντας τεράστια προβολή για το άθλημα.

Ο κόσμος της Πάτρας αγκάλιασε για μια ακόμα χρονιά το γεγονός, δίνοντας ένα βροντερό παρόν με την παρουσία πάνω από 15.000 κατοίκων στην Πλατεία Γεωργίου και τους δρόμους γύρω από αυτήν.

Ο αγώνας όσον αφορά το αγωνιστικό κομμάτι, μετά την εξοικείωση των οδηγών με τις συνθήκες τις πίστας στα δοκιμαστικά του Σαββάτου,έγινε διεξαγωγή των ημιτελικών και των τελικών των κατηγοριών. Εδώ να σημειώσουμε το μοναδικό, ίσως, μελανό σημείο της διοργάνωσης, που δεν είναι άλλο από την σύγχυση που προέκυψε το βράδυ του Σαββάτου, με την διεξαγωγή ενός ημιτελικού σκέλους για την συμπτυγμένη κατηγορία LOUX-MASTERS και η εν συνεχεία ακύρωσή του. Επίσης, ο τρόπος διεξαγωγής των κατηγοριών (με σύμπτυξη ή χωρίς) άλλαξε τρεις φορές, μέχρι να καταλήξουμε στον τρόπο που τελικά διεξήχθησαν τα σκέλη, πράγμα που φυσιολογικά ταλαιπώρησε τους αγωνιζόμενους και τους μηχανικούς τους.

Στον αγώνα, λοιπόν, μετά τα δύο 5λεπτα warm-up σκέλη, πρώτα στη σχάρα εκκίνησης στήθηκαν τα καρτ της κατηγορίας LOUX για τον ημιτελικό. Στον ημιτελικό της LOUX, κυριάρχησε ο πιλότος που είχε κερδίσει τα χρονομετρημένα, ο Σαγανάς Χρήστος της ATHENS KART SHOP, με δεύτερο τον Θεοδώρου Σάββα της Zorri Motorsport και τρίτο τον Καλυβιώτη Ανδρέα του AOΠ Team. Στον τελικό της κατηγορίας είχαμε μία από τα ίδια, με τον Σαγανά να μην χάνει σε κανένα σημείο την πρωτοπορία του αγώνα και πίσω του, παρά τις δυνατές μάχες, δεν είχαμε αλλαγή στους πρώτους τρεις, με τους Θεοδώρου και Καλυβιώτη να κλείνουν το βάθρο.

Δεύτερη στην σειρά ήταν η κατηγορία των διτάχυτων καρτ DD2, όπου σημειώθηκαν πολύ δυνατές μονομαχίες και ανατροπές τόσο στον ημιτελικό όσο και στον τελικό. Με την έναρξη του ημιτελικού ο poleman Μπενής, βρέθηκε τελευταίος μετά την πρώτη στροφή από δικό του λάθος, αλλά στην συνέχεια ανέκαμψε και τερμάτισε 4ος. Την νίκη στον ημιτελικό κατέκτησε ο Κινδύρογλου Αλέξανδρος της SPEED PARK, δεύτερος ήταν ο Τσιδώνης Φώτης της CRG MAXTER HELLAS και τρίτος ο Ντόντης Μίλτος της DR HELLAS. Στον τελικό, οι μάχες ήταν συγκλονιστικές με αρκετές εναλλαγές στην πρωτοπορία του αγώνα και τον Μπενή να παίρνει τελικά το προβάδισμα εκμεταλλευόμενος και τις ατυχίες των μπροστινών του, μένοντας πρώτος μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας. Στο δεύτερο σκαλί ο Κινδύρογλου με έναν πολύ σταθερό αγώνα, ενώ το βάθρο έκλεισε ο Μυλωνάς Αθανάσιος.

Στην κατηγορία ΜΙΝΙ, απόλυτο αφεντικό ο οδηγός της CHATZIS RACING, Αθανασόπουλος Σωτήριος με νίκη σε ημιτελικό και τελικό και μάλιστα με διαφορές 10+ δευτερολέπτων. Πίσω του μεγάλη μάχη έδωσαν οι Χούρλιας Αθανάσιος της PRT Motorsport και Προφίλης Αθανάσιος της ATHENS KART SHOP, με τον Χούρλια να βγαίνει δεύτερος στον ημιτελικό και τον Προφίλη τρίτο. Τα πράγματα όμως άλλαξαν στον τελικό με τους ρόλους να αντιστρέφονται και τους δύο πιλότους να αλλάζουν σειρά στο βάθρο.

Η κατηγορία MASTERS, ήταν ίσως η πιο αμφίρροπη κατηγορία του αγώνα. Μπορεί και σε αυτήν την κατηγορία να είχαμε πιλότο που έκανε το 3 στα 3 σε χρονομετρημένα, ημιτελικό και τελικό, τον Ζάχο Βασίλη της PRAGA ZAHOS, αλλά ήταν ο νικητής που δέχθηκε την μεγαλύτερη πίεση από τους διεκδικητές. Στον ημιτελικό δεύτερος τερμάτισε ο Ζερβός Δημήτρης της ΖΕΡΒΟΣ RACING και τρίτος ο Γουλιώνης Αλέξανδρος της PRT Motorsport. Στον τελικό, το σκηνικό ήταν πάνω κάτω το ίδιο με τον Γουλιώνη, όμως, να μένει πίσω και την πίεση στον Ζάχο να ασκεί πλέον ο Μαλανδρίνος Άγγελος της Α.Μ. RACING, που πέρασε και τον Ζερβό. Αξίζει να σημειωθεί ότι η κατηγορία αυτή είχε μάχες μέχρι το τέλος για όλες τις θέσεις και πάρα πολλές αλλαγές και προσπεράσεις χαρίζοντας φοβερό θέαμα.

Τέλος στην κατηγορία SUPER, των εξατάχυτων καρτ ξεχώρισαν κορυφαίοι Έλληνες πιλότοι, αλλά ο περσινός Πανευρωπαϊκός πρωταθλητής των εξατάχυτων ΚΖ,  Λιθουανός Simas Juodvrisis, που βρέθηκε στην εκδήλωση. Την παράσταση ωστόσο έκλεψε ο νεαρότερος οδηγός της κατηγορίας, ο 16χρονος Φίλιππος Καλέσης της PRT Motorsport, κερδίζοντας τα χρονομετρημένα, τον ημιτελικό και τον τελικό και με σχετική άνεση μάλιστα. Πίσω του, στη δεύτερη θέση σε ημιτελικό και τελικό ήταν ο teammate του, Βασιλέρης Άκης. Στις πιο πίσω θέσεις έγινε πραγματικά χαμός, με αμέτρητες μάχες, εναλλαγές, επαφές και εξόδους με τον Κατσίμη Σταμάτη, της CRG MAXTER HELLAS, να είναι ο τρίτος του ημιτελικού, αλλά να εγκαταλείπει στον τελικό, όπου εκεί τρίτος τερμάτισε ο Ιωάννου Νίκος της Intrepid Hellas.

Tη δική του θέση στο βάθρο των μεγάλων διοργανώσεων του μηχανοκίνητου αθλητισμού, απέκτησε το 6ο P.I.C.K. Λουξ COLA, το οποίο πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στο Σαββατοκύριακο 27 και 28 Σεπτεμβρίου 2014.

Το Διεθνές Σιρκουί Καρτ για έκτη συνεχόμενη χρονιά άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις και απέδειξε ότι αποτελεί ένα από τους πιο επιτυχημένους θεσμούς όχι μόνο σε τοπικό, αλλά και σε ευρωπαϊκό επίπεδο.

Για δύο ημέρες η δράση για επισκέπτες, θεατές, αγωνιζομένους, ομάδες υποστήριξης, φορείς, χορηγούς κλπ, δεν σταμάτησε ούτε λεπτό. Αγωνιστικά αυτοκίνητα, μοτοσυκλέτες, πρωτότυπα, drift cars, ένταση, δυνατοί ρυθμοί, δημιούργησαν μια «εκρηκτική» ατμόσφαιρα. Πλήθος κόσμου βρέθηκε κατά μήκος της διαδρομής για να παρακολουθήσει τις προσπάθειες των διαγωνιζομένων, ενώ η πλατεία Γεωργίου, μετατράπηκε σε ένα τεράστιο σταθμό pit.
Εκτός όμως, από τους επισκέπτες και τους θεατές που δήλωσαν εντυπωσιασμένοι με το θέαμα που προσέφεραν απλόχερα οι διαγωνιζόμενοι, αλλά και οι ομάδες με τα ριψοκίνδυνα show που έκοβαν την ανάσα, τη διοργάνωση παρακολούθησαν και δεκάδες ανταποκριτές ελληνικών και ξένων Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, οι οποίοι αναγνώρισαν για ακόμη μία φορά την Οργανωτική επιτυχία του θεσμού, αλλά και τη συμβολή της διοργάνωσης στην ανάδειξη και προβολή του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Πλέον το P.I.C.K. έχει γίνει «συνώνυμο» της Πάτρας προσφέροντας συναρπαστικές συγκινήσεις, ενώ ως θεσμός συμβάλει καθοριστικά στην προβολή της πόλης και στην ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής της Δυτικής Ελλάδος.

Δεν έχουν μείνει παρά λίγες μέρες για τον μεγάλο γεγονός της χρονιάς. Το 7ο Διεθνές Σιρκουί Καρτ Πάτρας διεξαχθεί στις 3 και 4 Οκτωβρίου 2015 και οι συμμετοχές ξεπερνούν κάθε προηγούμενο. Η Λουξ Cola είναι ο μέγας χορηγός και χορηγός- ονομασίας της διοργάνωσης. Η συγκεκριμένη χορηγία φέτος αποκτά ακόμη μεγαλύτερη σημασία, καθώς έρχεται να ενισχύσει τη διοργάνωση σε μία δύσκολη περίοδο που η Πάτρα έχει ανάγκη από κάθε αναπτυξιακή προσπάθεια και πρωτοβουλία.

Το 7ο Διεθνές Σιρκουί Καρτ στόχο έχει να διαμορφώσει ένα θα ένα θετικό κλίμα με πολλαπλά αναπτυξιακά και οικονομικά οφέλη για την τοπική κοινωνία. οι διοργανωτές άλλωστε, εκτός από το αγωνιστικό κομμάτι, έχουν δώσει ιδιαίτερη έμφαση στα αναπτυξιακά χαρακτηριστικά του P.I.C.K. και της τουριστικής προβολής της Πάτρας.

Φωτογραφίες: Δημήτρης Χριστοδουλόπoυλος

Πηγή:kartnews.gr

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Culture