Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Τέμπη
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

/

Εμπλοκές ώς το τέλος με τα ταξί

Εμπλοκές ώς το τέλος με τα ταξί

Νέα υποχώρηση Βορίδη μετά την απειλή του ΠΑΣΟΚ για συνολική καταψήφιση

Σε νέες υποχωρήσεις υποχρεώθηκε χθες στη Βουλή ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μάκης Βορίδης για να πετύχει την υπερψήφιση του νομοσχεδίου για τα ταξί: ο υπουργός επέμενε να διανέμονται οι άδειες των ταξί σε επίπεδο δημοτικών διαμερισμάτων - όπως αρχικά αναφερόταν στο σχετικό σχέδιο νόμου αντί στο επίπεδο των καλλικράτειων δήμων με εξαίρεση την Αττική και τη Θεσσαλονίκη, όπως ζητούσε με επιμονή η πλευρά του ΠΑΣΟΚ. Μάλιστα ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ Χρήστος Πρωτόπαπας έσπευσε να επισημάνει, παρουσία του αρμόδιου υπουργού, πως «εάν δεν υπάρξει συμβιβασμός, το κόμμα μου δεν πρόκειται να υπερψηφίσει την επίμαχη διάταξη. Εάν το αλλάξετε, θα το ψηφίσουμε. Εάν, όμως, παραμείνει ως έχει η διάταξη για τα ταξί, θα καταψηφίσουμε όλα τα άρθρα που αφορούν τη συγκεκριμένη ρύθμιση.Δεν πρόκειται να υπάρξει κανείς συμβιβασμός», ξεκαθάρισε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ.

Και πρόσθεσε ότι μέσα από τις συζητήσεις η κυβέρνηση είχε καταλήξει σε «ρυθμισμένη αγορά αλλά με τη θέσπιση κανόνων», αποδέχθηκε πως ρυθμίστηκε το θέμα το πληθυσμικών κριτηρίων, ωστόσο, σημείωσε ότι το πρόβλημα έγκειται στις έδρες των ταξί λέγοντας πως η κατανομή τους σε επίπεδο των καλλικράτειων δήμων θα λειτουργήσει προς όφελος τόσο των επαγγελματιών του κλάδου όσο και των επιβατών ιδιαίτερα των κατοίκων των νησιών.

Η ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ. Τελικά αργά χθες ο Μάκης Βορίδης εισηγήθηκε νομοτεχνική βελτίωση της επίμαχης διάταξης σύμφωνα με την οποία, όπως είπε, εντός διμήνου από τη ψήφιση του συγκεκριμένου πολυνομοσχεδίου τα περιφερειακά συμβούλια θα μπορούν να αποφαίνονται εκείνα εάν θα προχωρήσουν σε κατανομή των εδρών των ταξί σε επίπεδο συνενωμένων όμορων δήμων ή να διατηρήσουν την υπάρχουσα κατανομή σε επίπεδο δημοτικών διαμερισμάτων.

Ο ίδιος έκανε λόγο για συγκλίνουσα πρόταση βάσει της οποίας οι έδρες των ταξί θα καθορίζονται από τα περιφερειακά συμβούλια λαμβάνοντας υπόψη και τη γνώμη των δημάρχων και ιδιαίτερα των νησιωτικών περιοχών.

Στις κατά τόπους αρμόδιες Γενικές Διευθύνσεις Μεταφορών και Περιβάλλοντος που θα γνωματεύουν για την έκδοση νέων αδειών ταξί θα μετέχουν εκπρόσωποι από την Τροχαία, την περιφερειακή ενωση δήμων, τους επιτηδευματίες ταξί και οχημάτων ειδικής μίσθωσης, τους οδηγούς ταξί και τα εμπορικά επιμελητήρια.

ΑΠΩΝ Ο ΡΑΓΚΟΥΣΗΣ. Υπέρ του νομοσχεδίου τάχθηκαν 199 βουλευτές (ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, βουλευτές που ανήκουν στη Δημοκρατική Αριστερά, Ανεξάρτητοι Ελληνες).

Αντίθετοι ήταν το ΚΚΕ, ο ΛΑΟΣ και ο ΣΥΡΙΖΑ.

Αίσθηση προκάλεσε η απουσία του Γιάννη Ραγκούση, ο οποίος ήταν από τους πρωτεργάτες του προηγούμενου νομοσχεδίου για την απελευθέρωση των ταξί.

 

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Ειδήσεις