BEAUTY

/

Κραγιόν με χρώματα ψηφιακά και φυσικά, ή αλλιώς η έφοδος Prada στα καλλυντικά

Μπακοπούλου Άντυ
andy_bak@hotmail.com
Κοινοποίηση
Tweet

Το ηχηρό new entry στην διεθνή αγορά ομορφιάς επιβεβαιώνει την avant garde ταυτότητα του ιταλικού οίκου

Πώς προμηνύεται το μέλλον στη beauty industry;

Η αντισυμβατική πορεία της Prada είναι ταυτισμένη με συνεχείς καινοτομίες, οπότε η είσοδος στην παγκόσμια κοσμετολογική αρένα (που συζητιέται και σχεδιάζεται πάνω από εικοσαετία) δεν θα μπορούσε να μην έχει εκπλήξεις. Το διάσημο ιταλικό label στρέφεται μετά τα ρούχα, τα αξεσουάρ, τα αρώματα κ.α. στα είδη μακιγιάζ και περιποίησης.

Η Prada Beauty ντεμπουτάρει συγκεκριμένα με μια σειρά  26 «Monochrome» κραγιόν (σε super-ματ και soft-ματ υφή), 6 «Dimension» παλέτες σκιών για τα μάτια σε διαφορετικές αποχρώσεις με έμπνευση iconic prints της εταιρείας, ένα βάλσαμο για τα χείλη, το make up «Reveal Skin Optimising Foundation» σε 33 αποχρώσεις και τα τρία προϊόντα δερματολογικής φροντίδας «Augmented Skin». 

«Ήθελα να ενσωματώσω τα μοτίβα και τα χρώματα της Prada σε ένα προϊόν ομορφιάς. Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις ήταν η αποτύπωση της έγχρωμη γκαρνταρόμπας στη δημιουργία αποχρώσεων κραγιόν Prada», δήλωσε η Global Creative Make-Up Artist της Prada Beauty, Lynsey Alexander στο ELLE UK.

Το επίτευγμα επιτεύχθηκε χάρη στη συνεργασία με την επίσης διεθνώς αναγνωρισμένη ψηφιακή καλλιτέχνιδα, Ines Alpha, καθώς συνδυάζεται πρωτοποριακά το απτό και το εικονικό. 

«Για τη δημιουργία της σειράς  δούλεψα με την Ines , η οποία σχετίζεται με τα pixels και εγώ με τις χρωστικές ουσίες. Για να φτιάξουμε ένα κραγιόν, εκείνη δημιουργούσε το χρώμα ψηφιακά και εγώ τα δημιουργούσα φυσικά» εξήγησε η Alexander.

Eπιπλέον υιοθετήθηκαν καινοτόμες τεχνολογίες όπως η Adapto.gn Smart Technology™ που βοηθά στην ανανέωση και τη βελτίωση της υφής της επιδερμίδας, η τεχνολογία IRL (In-Real-Life) micro-filter™ για τη διάχυση του φωτός και τη βελτίωση της λάμψης και η τεχνολογία Smart Tech-Xtures™ που διασφαλίζει ότι όλα τα beauty items, από τις σκιές ματιών μέχρι τα κραγιόν, μπορούν να αναμιχθούν, αφήνουν την επιδερμίδα να αναπνέει και έχουν μεγάλη διάρκεια ζωής.

Oλα τα είδη υπηρετούν τον αγώνα για βιωσιμότητα, δημιουργώντας πολυτελείς συσκευασίες, οι οποίες είναι refillable. Αισθητικά το αποτέλεσμα συναρπάζει: Το εσωτερικό του καπακιού με το πράσινο χαρακτηριστικό φιστίκι χρώμα, οι θήκες κραγιόν με φινίρισμα δέρματος Saffiano και ένα ολοκαίνουργιο άρωμα που δημιουργήθηκε από την αρωματοποιό Daniela Andrier έχουν κάνει αίσθηση.

Κοινοποίηση
Tweet

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Σχόλια

Best View