Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

CULTURE

/

TO NEO ΦΙΛΜ ΤΟΥ ΣΠΙΛΜΠΕΡΓΚ "READY PLAYER ONE" ΠΡΩΤΟ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ- ΚΑΛΟΥΤΣΙΚΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

TO NEO ΦΙΛΜ ΤΟΥ ΣΠΙΛΜΠΕΡΓΚ "READY P...

Στο πνεύμα της ψηφιακής εποχής το φιλμ κουράζει θυμίζοντας βίντεο γκέιμ

Πολύ φιλόδοξο και συνάμα σύγχρονο το καινούριο φιλμ του Στίβεν Σπίλμπεργκ “Ready Player One” που βγήκε στις Ελληνικές αίθουσες (παίζεται και στην Πάτρα, στα Odeon Entertainment στη Βέσο Μάρε), ταυτόχρονα με την έξοδο του στις ΗΠΑ την Πέμπτη 29 Μαρτίου 2018. Στις ΗΠΑ στο Πασχαλινό box office, η ταινία που το μεγαλύτερο μέρος της περιλαμβάνει ψηφιακή δράση με τα avatar των πρωταγωνιστών της, ήρθε 1η σε εισπράξεις, φτάνοντας το τετραήμερο 29/3  με 1η Απριλίου 2018 τα 53 εκατομμύρια δολάρια.

Μάλιστα όπως σχολιάστηκε, είναι το καλύτερο άνοιγμα ταινίας του Σπίλμπεργκ στις ΗΠΑ εδώ και σχεδόν 10 χρόνια, από τον τελευταίο Ιντιάνα Τζόουνς.

Το φιλμ που έκανε και άλλα 128 εκατομμύρια δολάρια από την προβολή του στον υπόλοιπο κόσμο, έχει βασιστεί στο βιβλίο «Αν είσαι έτοιμος, πάτα Enter» του 46χρονου Έρνεστ Κλάιν, ο οποίος συνεργάστηκε και στο σενάριο (κυκλοφορεί και στα Ελληνικά από τις εκδόσεις Πατάκη).

Στη χώρα μας ξεκίνησε απλά συμπαθητικά, προσελκύοντας κατά βάση νεανικό κοινό και φανατικούς αυτού του σινεμά.

Πιο συγκεκριμένα σύμφωνα με στοιχεία από το flix.gr, το «Ready Player One» που διαρκεί περίπου 135 λεπτά, σε πάνω από 100 αίθουσες πανελλαδικά ξεπέρασε τα 15.000 εισιτήρια το 4ήμερο της πρεμιέρας του και ήρθε 1ο στο εγχώριο box office, αφήνοντας στη 2η θέση το Πασχαλινό, παιδικό φιλμ «Πίτερ Ράμπιτ», που συνδυάζει ηθοποιούς και animation (σε 99 αίθουσες πανελλαδικά, έκοψε κοντά 11.000 εισιτήρια που μαζί με τα previews φτάνουν τα περίπου 14.000).

Την ίδια ώρα η νέα ταινία της Λάρα Κροφτ με την Αλίσια Βικάντερ συνεχίζει στην 3η της εβδομάδα να κόβει εισιτήρια φτάνοντας πλέον τα 100.000.

Επιστρέφοντας στο «Ready Player One», μας άρεσαν όλες αυτές οι αναφορές που είχαν και μία διάθεση νοσταλγίας στη δεκαετία του ’80 και του ’70 (εξαιρετικές οι αναφορές στο «Stayin’ alive» των Bee Gees και στη «Λάμψη» του Στάνλει Κιούμπρικ) καθώς και το μήνυμα ότι σαν τον υπαρκτό – πραγματικό κόσμο δεν συγκρίνεται τίποτα ακόμα και το πιο τέλειο παιχνίδι και ψηφιακή/φανταστική πλατφόρμα και παιχνίδι (στην ταινία εν έτει 2045 όλοι μπαίνουν και παίζουν στο Oasis με τους άλλους ψηφιακούς τους εαυτούς/avatar, που δημιούργησε μία ιδιοφυία αλά Στιβ Τζομπς, ο Τζέιμς Χαλιντέι – ρόλο που κάνει ο Μαρκ Ράιλανς που κέρδισε Όσκαρ β’ ανδρικού για την «Γέφυρα κατασκόπων» επίσης του Σπίλμπεργκ).

Ωστόσο το φιλμ για τους μη μυημένους και φανατικούς των βιντεοπαιχνιδιών (πολλές οι αναφορές στην εποχή των Atari) είναι κουραστικό έως και σε σημεία ανούσιο.

Επίσης όπως προείπαμε, μπορεί τα καλά στοιχεία του σκηνοθέτη Σπίλμπεργκ να είναι παρόντα ωστόσο η δράση αλά βίντεογκέιμ ξεπερνά σε διάρκεια το μισό ίσως και παραπάνω του συνολικού φιλμ!

Όπως εύστοχα έγραψε το Entertainment Weekly που δίνει πάντως βαθμό Β στην ταινία, είναι ένα διασκεδαστικό φιλμ επιστημονικής φαντασίας που όμως μοιάζει να μην ξέρει πότε να πει ότι «game over»!

Την ταινία διανέμει η Tanweer.

Επιμέλεια: Τ. ΜΑΡΤΑΤΟΣ

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Culture