Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Γυναικοκτονία Ρούλα Πισπιρίγκου Travel West Forum
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΑΓΟΡΑ

/

Έρευνα Focus Bari: Όλο και περισσότεροι καταναλωτές στρέφονται για τις αγορές τους στο Διαδίκτυο

Έρευνα Focus Bari: Όλο και περισσότεροι ...

Δέλεαρ οι χαμηλότερες τιμές

Στις αγορές μέσω διαδικτύου στρέφονται όλο και περισσότεροι Έλληνες, οι οποίοι, πάντως δαπανούν λόγω της οικονομικής κρίσης μικρότερα ποσά σε σχέση με το παρελθόν. Αυτό προκύπτει από έρευνα της Focus Bari, που δείχνει ακόμη ότι οι χαμηλές τιμές είναι ένας από τους βασικούς λόγους αυτής της στροφής.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας Web ID που πραγματοποιήθηκε τον Δεκέμβριο του 2012 σε ένα δείγμα 6.000 ατόμων, το 20% των καταναλωτών άνω των 18 ετών έχει πραγματοποιήσει τουλάχιστον μία αγορά τους τελευταίους έξι μήνες, ποσοστό αυξημένο κατά τέσσερις ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με τον Σεπτέμβριο του 2011, ενώ τον Σεπτέμβριο του 2010 ήταν στο 13% το αντίστοιχο ποσοστό. Για τους online καταναλωτές, οι σημαντικότερες προϋποθέσεις/προσδοκίες σε σχέση με τα διαδικτυακά καταστήματα είναι οι καλές τιμές (68%), οι ξεκάθαροι όροι (54%), να είναι γνωστή εταιρεία (41%), η καλή εξυπηρέτηση μετά την αγορά του προϊόντος (38%) και οι εναλλακτικοί τρόποι πληρωμής (30%).

Η «υποκλοπή των προσωπικών δεδομένων» παραμένει ο βασικότερος (αν και μειούμενος τα τελευταία χρόνια) προβληματισμός του κοινού σε σχέση με τις online αγορές, όπως γράφει στην Ημερησία ο Δημήτρης Μαλλάς. Το ποσοστό εκείνων που δηλώνουν προβληματισμένοι έπεσε τον Δεκέμβριο του 2012 στο 53% από 61% τον Σεπτέμβριο του 2011, αλλά έχει αυξηθεί ελαφρά στο 12% από 11% εκείνοι που δηλώνουν προβληματισμό σε σχέση με τον «έλεγχο του προϊόντος» πριν από την αγορά. Η εκτίμηση της Focus Bari είναι πως οι online καταναλωτές έχουν αρχίσει πλέον να εκπαιδεύονται και να έχουν μεγαλύτερες απαιτήσεις.

Από την άλλη, η κατανάλωση είναι πιο περιορισμένη. Ο μέσος όρος αγορών στο εξάμηνο ανά καταναλωτή παραμένει σταθερός στις πέντε αγορές, αλλά έχει μειωθεί το μέσο ποσό. Συγκεκριμένα, τον Σεπτέμβριο του 2010 ήταν στα 871 ευρώ, για να πέσει στα 608 ευρώ τον Σεπτέμβριο του 2011 και στα 532 ευρώ τον Δεκέμβριο του 2012.

Η έρευνα δείχνει ακόμη ότι την τελευταία διετία οι Έλληνες καταναλωτές έχουν αυξήσει τις αγορές μέσω διαδικτύου όσον αφορά στα ρούχα, τα gadgets, τα βιβλία, τα ψώνια από το σούπερ μάρκετ καθώς και τις κρατήσεις ξενοδοχείων και εστιατορίων. Από την άλλη έχουν μειωθεί οι αγορές ταξιδιωτικών εισιτηρίων, hardware, εισιτηρίων διασκέδασης, μουσικής και λογισμικού, με την οικονομική κρίση να είναι πιθανότατα ο λόγος για την εξέλιξη αυτή.

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Αγορά