Back to Top
#TAGS ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Αιγιάλεια Νάσος Νασόπουλος Τέμπη
Αγγελίες
Μην ψάχνεις, βρες στο
THE BEST

ΑΓΟΡΑ

/

Μπρος στα κάλλη τι είναι η ...κρίση!

Μπρος στα κάλλη τι είναι η ...κρίση!

Εν μέσω κρίσης η βιομηχανία της ομορφιάς ανθεί!

Οι δύσκολοι οικονομικά καιροί ενισχύουν τις πωλήσεις καλλυντικών και επώνυμων τζιν καθώς οι γυναίκες φαίνεται ότι δίνουν μεγαλύτερη έμφαση στην εξωτερική τους εμφάνιση και στο να προσελκύσουν έναν άνδρα, σύμφωνα με πανεπιστημιακή μελέτη. Ερευνητές στο Τέξας διαπίστωσαν ότι η κρίση στην οικονομία έχει θετική επίδραση στην βιομηχανία της ομορφιάς και ότι οι τιμές των προϊόντων δεν επηρεάζουν αρνητικά.

"Παρότι τόσο οι γυναίκες όσο και οι άνδρες περιορίζουν τα έξοδά τους εξαιτίας της ύφεσης, υπάρχει ωστόσο μια εξαίρεση κι αυτή είναι τα καλλυντικά", εξηγεί η Σάρα Χιλ, βοηθός καθηγητή Κοινωνικής Ψυχολογίας στο πανεπιστήμιο Texas Christian, στο Φορτ Ουόρθ. "Οι γυναίκες έχουν μια αυξημένη επιθυμία να αγοράζουν αυτά τα προϊόντα ως απάντηση στους περιορισμούς που θέτει η ύφεση. Παρότι δεν ανοίγουν τα πορτοφόλια τους για άλλα πράγματα, προτίθενται να ξοδέψουν σε προϊόντα που τις κάνουν ελκυστικές", προσθέτει η ίδια.

Σύμφωνα με την Χιλ, η έρευνα της οποίας δημοσιεύεται στην Επιθεώρηση Προσωπικότητας και Κοινωνικής Ψυχολογίας (Journal of Personality and Social Psychology), η αύξηση των πωλήσεων καλλυντικών συνδέεται με την ύφεση από την εποχή του Κραχ.

Ακολουθήστε το thebest.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο thebest.gr

Αγορά