ΕΚΛΟΓΕΣ 2019

BODY & SOUL

/

H Σημέλα Καράμπελα μας μιλάει για την πιο διάσημη μέθοδο γυμναστικής και μας εξηγεί όλα όσα πρέπει να γνωρίζουμε γι αυτή

H Σημέλα Καράμπελα μας μιλάει για την πιο διάσημη μέθοδο γυμναστικής και μας εξηγεί όλα όσα πρέπει να γνωρίζουμε γι αυτή

Η μέθοδος εκγύμνασης που απευθύνεται σε όλους!

Τι ακριβώς είναι η μέθοδος Pilates;

Ο  Joseph Hubertus Pilates ανέπτυξε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα φυσικής άσκησης το οποίο ονόμασε «Τέχνη του Ελέγχου» (Contrology), δηλαδή μία προσέγγιση κατά την οποία το μυαλό επιβάλλεται και καθοδηγεί τους μυς, με σκοπό την εξισορρόπηση του μυϊκού συστήματος ώστε το σώμα να είναι συγχρόνως δυνατό και ευλύγιστο. Οι μύες πλάθονται και δουλεύονται σε όλο τους το εύρος ώστε το αποτέλεσμα να είναι ένα λεπτό καλόσχηματισμένο σώμα, σε σωστή στάση και απόλυτα λειτουργικό.

Κάνοντας pilates μπορεί κάποιος να έχει απώλεια κιλών ή δεν αρκεί σαν μέθοδος για όποιον θέλει να αδυνατίσει;

Ναι! Η μέθοδος συνδυάζει ασκήσεις υψηλής έντασης με ασκήσεις χαμηλής έντασης και ο ασκούμενος δε σταματάει στο ενδιάμεσο. Αυτή η διαδικασία κάνει την προπόνηση τόσο αεροβική όσο και αναερόβια συνδυάζοντας τα οφέλη και των δύο. Δηλαδή, πετυχαίνει τη βελτίωση του καρδιαγγειακού συστήματος και την καύση του περιττού λίπους, καθώς και την τόνωση της μυϊκής μάζας και δύναμης του σώματος. Όσοι ασκούνται συστηματικά παρατηρούν ότι το σώμα τους σμιλεύεται, μειώνεται το λίπος, οι μύες σχηματίζονται ομοιόμορφα και οι περισσότεροι αναφέρουν ότι φορούν μικρότερο μέγεθος στα ρούχα τους από όταν ξεκίνησαν.

Tι πετυχαίνεις περισσότερο κάνοντας Pilates;

Με τη χρήση της διαφραγματικής αναπνοής ως εργαλείο και την ιδιαίτερη ενεργοποίηση των κοιλιακών, ραχιαίων και μυών της πυέλου, το σώμα απόκτα ένα φυσικό κορσέ (κέντρο) για να αντλήσει τη δύναμη και να κινήσει τα άκρα (χέρια, πόδια) ώστε όλο το σώμα να γυμναστεί στο μέγιστο χωρίς καταπόνηση.

Το κρεβάτι πιλάτες -το reformer δηλαδή- τι διαφορετικό παρέχει σε σχέση με το απλό -το χωρίς εξοπλισμό- pilates;

Η μέθοδος pilates προσφέρει ένα δυνατό και ευλύγιστο σώμα με ομοιόμορφα δουλεμένους μυς, απαλλαγμένους από περιττό όγκο. Οι ασκήσεις εδάφους είναι υπέροχες, όμως ο πιο γυμνασμένος ασκούμενος δεν μπορεί να κάνει τις πιο απαιτητικές της σειράς Contrology όσο και να τις προπονηθεί, γιατί απαιτούν δύναμη και ευλυγισία που μόνο η εκγύμναση στα ειδικά όργανα (reformer) μπορεί να προσφέρει, μέσω των αντιστάσεων που είναι ενσωματωμένα στο κρεβάτι pilates. Το reformer προσφέρει εξισορρόπηση του μυϊκού συστήματος και ανωμαλιών που φέρουν χρόνιους πόνους και κακή στάση όπως κύφωση, σκολίωση, οσφυαλγία και ισχιαλγία. Βοηθά στην ευθυγράμμιση της σπονδυλικής στήλης, στην όμορφη στάση σώματος και στην απαλλαγή από πόνους. Γυμνάζει όλες τις μυϊκές ομάδες, ακόμα και τις πιο μικρές και βαθιές έως τις πιο επιφανειακές. Όλες οι κινήσεις γίνονται κάτω από τον απόλυτο έλεγχο του ασκούμενου, ώστε να γυμνάζεται χωρίς να τραυματίζεται, ενώ υπάρχουν και ειδικές ασκήσεις για την αποκατάσταση των τραυματισμών και τις νεύρο-μυϊκές παθήσεις.

Σε ποιούς απευθύνεται το pilates; Μπορούν όλοι να το ακολουθήσουν ή εξαρτάται αυτό από το αν και πόσο γυμνασμένος, ευλύγιστος ή δυνατός είναι κάποιος;

Ειδικά το pilates απευθύνεται σε όλους. Οι άνδρες το λατρεύουν, εκτιμούν την πρόκληση των ασκήσεων, το συνδυασμό δύναμης και ευλυγισίας, την ανάγκη για ισορροπία, την ένταση,  αλλά συγχρόνως την ελεγχόμενη κίνηση και ροή. Οι γυναίκες τρελαίνονται με τα αποτελέσματα που βλέπουν στα επίμονα σημεία των γλουτών, της κοιλιάς και των χεριών. Όσοι πάσχουν από πόνους και χρόνια πιασίματα βρίσκουν ανακούφιση και σίγουρη βελτίωση. Οι τραυματισμένοι θεραπεύονται, οι ηλικιωμένοι συντονίζουν το μυαλό με την κίνηση, βελτιώνουν τη συγκέντρωση τους, δυναμώνουν και κινούνται πιο εύκολα. Ακόμα και οι εγκυμονούσες αποκτούν αίσθηση του σώματος τους, προλαμβάνουν μυοσκελετικές παθήσεις, διδάσκονται πειθαρχία και έλεγχο, συγχρονισμό και συντονισμό κινήσεων (Οπότε, καταλαβαίνετε γιατί, ειδικά το pilates,  απευθύνεται σε όλους!

Info:

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα ομαδικά ή τα εξατομικευμένα προγράμματα pilates επικοινωνήστε με τον κ. Πετράκη:

Sports House

Σμύρνης 250

Τ.: 2610 325 877

fb:

www.sportshousegym.gr

Σχόλια

Well Being